part1 kirjutas:
Tegelikult on neist odavaim sierra pidada, Golf 2 on odav, aga mitte nii odav.
1992a Vectral pole 1992a Sierraga mingit vahet, peale veoskeemi ja selle, et vectra roostetab märkimisväärselt rohkem, kui 1992a sierra. Ahjaa, Vectra osad ja ostuhind on kallimad, kui sama aja sierral.
Kuid, kui korraliku kerega Vectra saada, siis odav on teda pidada küll ja auto hea nagu sierragi.
Golf 2 laguneb neist kõige rohkem ja on kõige kehvemade omadustega neist üldse.
on tõesti näha, et sa ei mõika asjadest midagi...
löö varuosade kataloogid lahti ja vaata näpuga järge ajades, mis on odavam...
Sierra pole kohe kuskilt otsast odav. Sa võid olla õlinäpp ja kõik asjad auto juures ise ära teha, makstes vaid jupi hinna, kuid enamus rahvast siiski ei roni ise kapoti või auto kõhu alla, et seal miksit kardaani või šarniiri vahetada ja tuleb minna kellegi juurde, kes küsib raha lisaks.
Lisaks, ei leia ma sugugi, et Sierrat odav pidada oleks, laguneb nagu vana kurat ja kui uusi juppe sisse paned, siis lagunevad ka need, kuna ei teha normaalseid B-osi ja A-osad on kallid..Samuti on elektrikalad küllalt kallid likvideerida, ainuüksi kaitsmekarp on miski 3k... Kui ikkagi esimest autot tahta, siis vecu A ja VAG grupi autod on ikka tõsiselt head loomad, TD mootorid ka säästlikud, kuigi vahel kapriissed.
Tõsiselt paha on lugeda juba, kuidas sa sierrat kummardad ja kõike muud maha teed. Elu ei ole ainult Ford. Ma ütleks et isegi 95.a Pontiac Transsporti kilomeetri hind tuli odavam, kui 89.a Sierra DOHCil, seejuures kütust mitte arvestades, sest võtavad nad enamvähem samasse auku.