DeLaBig kirjutas:
Scorpio Ghia kirjutas:
no need 49k eeki on ju kõige soodsem hind, järgmine juba 55000 ja samuti remondi vajav pann

oleks nagu nats imelik nõuta kõige soodsamast autost mis sellise aastaarvuga müügis on seisukorra mis oleks parem, kui kõige kallim auto müügis

Et sellest korralikku autot saada, tuleks sinna südamerahuga 30 000.- sisse panna (veermik, mootori hooldus, keretööd, esiklaas, klappvõti jne).
Ei tasu ka unustada vaeva, mis kõige eelnevalt mainitu tegemiseks tuleb näha.
Ostuks läheks selle eksemplari puhul 30 000.-`ga, siis oleks ehk mingigi mõte selline soetada.
Tegemist on küll viimase faceliftiga b5 puhul, aga see ei mängi vast enam rolli, kui too nii laip on.
Isale sai just ostetud 40k eest -98a 1.8TQ Avant, mis on tehniliselt ideaalses korras, kuigi jah, mõnes kohas värv maha tulnud täkete tõttu.
veermiku saab täna terve komplekti 3600 eeki, mootori hoolduse kohta jään vastse võlgu, esiklaas 1570 eeki minus discount (pluss paigaldus 700 eeku), võtti 2000 eeki autokey-s (kui tahad muidugi ja ei saa selleta magada

) samas EBAY-s toorik on 13 euri
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1998-199 ... ccessoriesja kodeerimine 200 eeki

(freesimine ka mingi 150-200 eeki), mis kere tööd vaja teha ma ei vitsi lugeda, aga noh, ma ei tea kust tuleb 30000 eeki

ma seda autot ei tunne, ja ei tunne selle auto müüjat, aga ma olen realist, ja autosi müünud 8 aastat, usu mind mõni kord saad välismaa oksjonilt sellist rondi, et tule taevas appi, ja hakka neid taastama, ja olen saanud autosi, mille puhul konteineris selgus, et kaasas pole isegi "service" võttit, räägimata immoga võtmest
