v6sa kirjutas:
GZM kirjutas:
...
Alla tonnise autoga ongi juba hästi, kui seest käima läheb ja ÜV olemas, kõik ülejäänu on juba boonuseks.
Esimese Eesti jaoks ilmselt jah. Aga meil on terve hulk palgast elavaid inimesi ka.
Nii vana auto puhul ei ole üldse vahet, on seal hästipestud katlaruumi bens või diisel. Loeb vaid ja ainult seisukord... Ja müüja suhtumine.

Diisel vs bens siiski natuke kahtlen. Usun et samavana ja hinnaga diisel müüakse kordades ennem maha, kui bensukas. Eriti kui veel sama kere peal mitte üldse edasi liikuv ja kõik kütuse ära joov 2.6 näiteks.
Aga:
Kas kesklukk on puldist? Mitu toimivat pulti, mitu võtit autol on? - mis vahet seal on mitu võtit. 1 võti suvalises ostukeskuse töökojas mingi 10 eurot?
Kas kõrgsurvepump on remonditud? Lekkevaba? - Isegi kui oleks remonditud, siis mida see teadmine annab? Kui läheb tuksi siis võtad varuosalehed lahti ja alla 100 euro on uus kasutatud pump küljes ja elu lill.
Millal on vahetatud hammasrihm ja pihustiotsad? - pihustiotsad? Ostad paarikümne euroga kasutatud pihusti külge ja elu lill taaskord. Mul vedeleb neid komplekte mitmeid, keegi isegi ei küsi selliseid pihusteid, seega parimal juhul keegi kingib sulle need.
Kas lisatuled kinnituvad otse stangele või on kooriku all tugiraam ka? - no vaevalt need nüüd plastiku küljes on, ju nad ikka stangetala küljes on.
Aga jah paras kvaliteethuumor tõesti 700 eurose auto korral. Mis puutub väitesse, et 100 euroseid ostad tõesti silmad kinni, siis lahe. Seal pole tõesti mingit riski, sõidad kuusakoski väravast vea korral sisse ja elu lill (saad veel äkki kopika rohkem kui makstes). Ma üldse ei saagi aru, miks selliseid 100 euroseid autosid üldse müüakse ja endale hilisemat peavalu võetakse igasugu parkimistrahvide, kaamera trahvidega jne, sest ümbes anyway ju keegi neid ei kirjuta. Ise viisin ühe nii 500 eurose väärtusega auto lihtsalt kuusakoskisse ära. 500 oli küll jah korras olekus, aga sellel tahtis sidur vahetust ja veel kõpitsemise. Oksjonil ilmselt oleks mingi 200-300 ikka kätte saanud, aga seda peavalu pärast vaja.
Aga jah nii ta on, et mida odavam auto, seda ulmelisemad nõudmised inimestel on. Isegi täheldanud, et neid 1000 euroseid pille ongi elutüütu müüa. Just oma aeg on see millest kahju on, a la eelmine suvi mingid maakad mul kahe autotäie rahvaga ühte odavaimat diisel Golf 4 vaatamas käisid, tund aega uurisid, proovisid, üritasid diagnostikat teha jne ja siis leidsid, et ei vigu on ikka nii palju, et väärt umbes poole vähem kui küsisin. Lubasid edasi autorahaks platsile ühte vaatama minna

, aga see on ka täna veel müügis, nii et ilmselt oli neid õnnelike tol päeval veel, kes nendega said jahuda. Paar päeva hiljem müüsin soovitud hinnaga ära.