C4V6 kirjutas:
olen väga väga väga erinevate vedudega sõitnud, no mul on täiesti pohhuj ausalt öeldes mis sild/sillad veavad

kui ikka korralik rehv all on siis pole mingit vahet, sitema rehviga võimled 4 veoga ka emaseks ennast... kui auto meeldib siis vedu vaataks viimasena kui just sul ei oma tähtsust et sul raudselt 4 vedu vaja vms. tahtsin seda öelda, et mul samamoodi nagu tagasild, ka esisild käest tahtnud minna ja mitte vähe, taga veo eeliseks võib lugeda, et sa tead suht kindlalt et ta läheb ja tead kohe millal vastu keerata jne, esisild see vastu võib suht äkki ära visata
minu arust jsut tagavedu viskab äkki ära ja esivedu ei tee midagi või nati vibab ainult, väga hea rahulik on.
Ma räägin ma olin ka kunagi ilgem tagaveo pooldaja hullult vaidlesin selle üle, seda ajani kuni sain omale esiveo ja , et oleks mingi eriline eisvedu olnud oh ei, ford escort ainult, mis oli ka osaliselt tuksis omadega, aga sellega oli kõvasti parem sõita, kui tagaveoga, närv täiega puhkas, kusjuures esisild ei haakunud korralikult, kuna sild oli tuksis, üks ratas jooksis valesti ja esirevid olid väga kehvad, pidevalt libisesid mul, aga millegipärast ta ei läinud mul kurvis otse, kus tagavedu oleks end ammu ära visanud, ometi oli sel escortil ka samas lühike teljevahe.
See muutis minu arvamust esivedudest jäädavalt.
tagaveoga pidin pidevalt võimlema, et ta teel hoida, sest koguaeg viskas külge ette, aga esivedu mitte midagi, jumala stabiilne ja tagaveol olid mul paremad rehvid all ja pikem teljevahe, kui escortil, aga näed kasu ei miskit.
eriti hea oli veel BMW, mis vedas eriti hästi külge ette.
Rooli taga pead kogu aeg võimlema tagaveol, kui tahad taga vähegi kiiremini sõita, esiveol üsna vähe võimlemist, tõsi esiveoga pead ka sõita oskama, aga kui õpid esiveol libeda tunnetuse ja sõiduvõtted selgeks, sa ei taha enam tagavedu.
kui on vaja ikka kiiresti jõuda kuhugi talvel ja seda vahemaad pidevalt sõita, sa hakkad tagavedu lausa vihkama, eriti kui sa musta jääga arvestad ikka kah.
Selge on see, et kõigega saab sõita, kui oskad, aga on küsimus mis on kuhu parem.
Oma kahjuks/õnneks pean ka mina leppima esialgu tagaveolistega võimalik, et seda ka lähiaastatel, sest lihtsalt autod, mis mulle meeldivad ja jõukohased on ning mis on minu arust väärt oma hinda, on enamjaolt just tagaveolised.
Kuid pakun, et lähitulevikus siiski asi muutub, millal täpselt, seda ma ei tea.