mis roostet puudutab siis eelkõnelejatele:
miks linn neid täis on? paljud neist on toodud kuskilt hui teab kust ja sellisel juhul ei ole mingit roostegarantiid:
Teiseks on esimese otsa pillidel garantii 6 aastat, ehk siis see on läbi juba tykk aega.
kolmandaks pead sa hoolt kandma et ISE lased ekstra üle vaadata IGA AASTA selle auto rooste probleemi esinduses. Paljud inimesed ei uurind ilmselt seda teemat enne kui mullitama hakkas, ja kui vahepeal ei olnud autot näitamas käidud siis garantii ei kehtinud enam. (KUSJUURES SEE EI EELDA kõigi hoolduste tegemist esinduses, kyll aga kõigi hoolduste kohta arveid või tõestust et need siiski on tehtud!). Ma ei tea mis elektriprobleemidest te sonite, ilmselt on kuskilt uppund masin toodud või mis iganes 1 miljonist. Seda kuulen kyll esimest korda, et 6l või 3l mingid elektriprobleemid tyypveana on
Isiklikult kulus 5e aasta jooksul 400 € remondi peale (+korraliste hoolduste raha). Kas seda on palju või vähe, et 5 aasta jooksul korra 700€ lasta üle käia 4 velge, karbid, tagaluuk, tagatiivad, esitiivad ja esistange jääb igaühe enda otsustada.
Ja nagu ennist öeldigi, et asi on hinnas kinni. Kõigi lisadega esimese otsa mazda 6ed (koos aero ja kõigi tehase pakettidega) maksis suurusjärku 350.000 eeku. Kindlasti on maailmas 10 korda paremaid masinaid aga selle raha eest on tehnikat maa ja ilm ja kere roostekindlamaks ja myra summutus ei ole kyll mingi ulme teema.
Ja nagu siin keegi kraaksus et ostad ja hakkad kohe tegema-mis selles siis halba on? Suurem osa autosid tehakse oma käe järgi alguses ära, kes paneb mussi juurde, kes toonklaasi, kes veljed jne. Asi see matt siis ustele ja põrandale kleepida on?
ja lauri 8le veel niipalju, et kui müüma hakkad huvitab see vägagi inimesi. Kõige lihtsamalt võta auto 24 lahti, sealt joonistub selgesti välja et analoogset autot on hinnaklassis 1000-5000 euri, ehk siis raipest vb kergelt üle hinnatuni aga reaalsus on see,et peamiselt liiguvad korralikud masinad või siis tugevalt alla turuhinna surmad(kus määrab ainult hind). Ja ma ei oska öelda kus linnas sa elad aga iga linn on täis mädanaevaid peldikuid olenemata margist ja väljalaske aastast, pigem on asi suhtumises et kui kyljes ära ei kuku ja läbi ei vaju siis pole vaja veel teha ja eks rahagi pane asjad paika.
Anyway minu enda kogemuse põhjal oli tegu hea autoga, omade väikeste miinuste (nagu ennist mainiti et kere roostekindlus oli probleemiks, maantemyra väga ei häirind, kuna eelmine auto oli ka japs ja mõlemas oli korralik muusika ka sees mida sai sihtotstarbeliselt kasutatud. kuskilt a8st ümber istuda oleks ilmselt jah nukker olnud) aga kokkuvõttes jäin investeeringuga rahule-kindlasti on mugavamaid, vingemaid ja paremaid autosid, aga igal asjal on oma hind-kas uhkema tunde, mõne popima märgi vms eest tasub sama raha mingi miin hoovi veeretada mida lappida suurem osa ei taha / viitsi / suuda arvestades auto hinda ja sinna kuluvaid summasid et auto oleks HEAS korras on iga ühe enda otsustada
