Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 10.05.2025 23:51

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 21.10.2010 12:42 

Liitunud: 14.09.2006 18:20
Postitusi: 506
8,4 sek 100ni mingi "vägev minek" küll pole. Põhjus, miks 4,2 atm maha jäi, võib-olla selles, et juht ei vajutanud piisavalt. Tehaseandmed näitavad esimesega võrreldes sekundi jagu kiiremat aega.

Sellist argumenti kohe esimesena omaltpoolt välja tuua on lihtlabane lollus.


Isiklikust aspektist, liigub D2 peal ainult S8 manuaal. Automaadiga pole sõitnud. Tavaline 4,2 aut. ka suurt ei liigu või vähemalt ei tunne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 21.10.2010 12:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:53
Postitusi: 367
Asukoht: Tallinn
charly kirjutas:
Mis see 4,2 Tallinnas kulutab....17 tkuskil? ja 2,5 td 10 umbes?
Keskmine inimene sõidab linna sees tööle-koju-poodi maksimaalselt 20-25km päevas (linnas sees). see teeb jämedalt 750km kuus
2,5 mootoriga paned kuus kütuse peale u 75 liitrit (75x17= 1275 EEK)
4,2 mootoriga paned kuus kütuse peale u 127,5 liitrit (127,5x17= 2165 EEK)

Vahe kütusele kulutatud rahas on jämedalt 900.- kuus.

Ütleme, et mõlemad autod on u 250 000 km sõitnud ja neid pead 3 aastat

Öelge palun, Audi omanikud, kui palju rohkem maksab diisli hooldus 3 a peale arvestades auto läbisõitu ja kui palju 4,2.
Siis saab igaüks arvutada, kas 900.- kuus rohkem kütuse peale panna on odavam või kallim....ma pakun, et odavam.
Lisage siia emotsionaalene kasu V8-ga sõitmise eest ning meelekindlus (ehk et igal külmal hommikul saad kindlalt tööle ja koju). Lisaks on potensiaalne võimalus parema auto peale sattuda just 4,2 puhul...vist.


100% õige jutt. Mul oli 3a tagasi Audi A8, 96a 4.2Q. Omasin seda aasta. Ostsin väga korraliku isendi, mistõttu ei pannud ma auto alla üldse raha, puhas sõidurõõm. Eelmine omanik oli ära vahetanud 3 kuud enne müüki kõik amordid, kõik liigendid esisillas, kõik piduriosad + rihm (ja sellega kaasnev) - 50 000 eest arveid. Sellised investeeringud käivad sellise klassi autoga kaasas, kui ostad rondi.

Iseenesest väga kiire auto see ei ole, ca 7sec sajani (7,3sec täpelt, 4k kast), kuid selline auto ei olegi mõeldud linnavahel tõmblemiseks, rahulik chill, mõnus mootorihääl, hea helisüsteem + korralik heliisolatsioon. Mugava maanteesõidu jaoks on see suur mootor - 3 rekkat ees, sõidad 90kmh, kickdown, möödasõit ning selleks ajaks kui oled oma reas tagasi on kiirus ca 180 :) Megaboonuseks on muidugi tõesti see, et A8 on alumiiniumist ja ei roosteta, suhteliselt murevaba on talvel sellise autoga.

3.7 on mõttetu, sest hoolduskulud on identsed 4.2-ga ning 2.8 on maitseasi, tegelikult täiesti piisav, et seda kere normaalselt liigutada, lihtsalt kulud on mõistlikud, täpselt nagu Bmw 728. Ise valiks hetkel ilmselt 2.8 ja Q, kui taolist autot tahaks aga otsustasin MB 4maticut proovida.

Vaatasin mõnda aega tagasi 2-te 50k A8-t ja no OI HIRMU. Teine 50k oleks ilmselt suhteliselt kiiresti sisse läinud + räsitud oleks on sellise auto juures eriti rõve.

Ja muide milkogreen, 3.7l A8 on ainult Quattro, esivedu ei eksisteeri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 21.10.2010 17:46 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
kassu kirjutas:
Ja muide milkogreen, 3.7l A8 on ainult Quattro, esivedu ei eksisteeri.



Eksisteerib ikka küll.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 21.10.2010 18:16 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:53
Postitusi: 367
Asukoht: Tallinn
Õigus, my bad. Pole kunagi ühtegi sellist müügis näinud ja seetõttu mõtlesin, et Audi pole nii loll, et V8 ja esiveo kombinatsiooni toota.

Tsiteeri:
The 2000 model year saw a minor front-end restyle, with new, larger, clear headlights, a revised grille, and lower front valance with standard projection fog lamps. On the interior, the seats received a new, horizontal stitch pattern. Also, the 3.7 litre V8 FWD model was dropped, leaving the 2.8 V6 model and the long-wheelbase and short-wheelbase 4.2 litre quattro. These restyled cars also featured revised external door handles and an integrated radio antenna. For 2000, the North American A8 lineup was expanded to include the A8L.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 21.10.2010 20:11 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.09.2007 15:57
Postitusi: 72
Asukoht: raplamaa
Kuradima, nende audide 2.5 V6 dislad on ka nii maha tehtud, et keegi ei julge osta.
Kõik autod lagunevad, kui nende eest ei hooldata. Kasutage õiget ja kvaliteetset õli, vahetage õigeaegselt kulujuppe ja ei juhtu teie 2.5 V6 disladega midagi hullu. Tuttavatel olnud sellise mootoriga isendeid päris mitu ja endalgi peres olnud 2 sellist, üks 110kw ja teine 132kw. Mõlemaga sai piisavalt sõidetud ja ei juhtunud mitmekümne tuhande km-i läbimisel mitte kui midagi nendega ja läbisõit oli 200 000+ km. Kohe kindlasti ei ole mõtet karta seda mootorit(siis küll, kui hooldada ei viitsi). 110kw küll just kõige paremini ei liigu, aga hakkama saab väga vabalt. Sellise suure kere kohta on kütusekulu ka nendel normaalne. Kindlasti soovitaksin omaltpoolt osta 2.5 disla ja olen kindel, et sa ei kahetse seda. Ostad 4.2 paned pool palka bensiinile ja kirud siis.


Viimati muutis Kohilapoy, 21.10.2010 22:04, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 21.10.2010 20:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Kohilapoy, tegemist ei ole sauna- ega külajuttudega. Paraku on need mootorid nii ehitatud, et isegi tehas näeb neile ette nukkade vahetust 240tkm pealt. Jah, korralikult/kvaliteetselt hooldades võid leevendada kuluva raha suurust ja ehk saad mõned kilomeetrid rohkemgi sõita, aga nukavahetusest ei pääse nii ega naa.

Kui teistel vanematel diislitel on nö kindlaks väljaminekuks pump, siis kõnealusel v6 2.5`l ka nukad. 2003a lõpp parendati mootoreid ning nukaprobleem kadus.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Viimati muutis DeLaBig, 21.10.2010 20:19, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 21.10.2010 20:18 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2009 21:36
Postitusi: 334
Kui aus olla siis pole neil 4,2 V8-satel see bensiini kulu midagi niisuur.Maanteel püsikaga 110 näitas kompuuter nõks alla 8.
Samas kohilapoy on täitsa õige,hooldage lihtsalt.

_________________
Nelik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 22.10.2010 11:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 04.04.2003 17:53
Postitusi: 367
Asukoht: Tallinn
dust kirjutas:
Kui aus olla siis pole neil 4,2 V8-satel see bensiini kulu midagi niisuur.Maanteel püsikaga 110 näitas kompuuter nõks alla 8.
Samas kohilapoy on täitsa õige,hooldage lihtsalt.


Samas 4k kastiga on maanteekulu 10+ (kiirus 100-110). Pöörded 2500rpm.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 22.10.2010 12:40 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
No mnt kulust pole mõtet rääkida. Pm 90% auto võtab mnt 7-9l, nii et pole vahet. Samas linnas on vahe, kas sõidad 10 või 16 sajale. Ja disla jutu jätkuks 132kw ongi norm disla, ilma suurte tyypvigadetta. Ja kui eelmine omanik teeb 110kw-sel pumba ja nukad korda sis ongi norm moto (kui välja jätta see ERITI RÄME TRAKATSI PLÄRIN). Aga kokkuvõttes, maksis see auto uuena palju? 500-700k? Ja kui mootori nö eluiga on 240.000 on see ikka superpask mootor :bs
Ja teine asi, jutt käib esimese otsa A8satest mis on ilmselt täis laibad, seega pigem vaata benaka poole. Mina sinu asemel paneks gaasi peale ja oleks elu nagu lill... :rokib

Ise teen järgmise autoga kindlasti seda (rääkimat asjaolust, et gaasi hind ei saa enam tõusta, kuna euro.max aktsiis on juba saavutatud peaaegu. Ainuke, kui venelane tala paneb, aga see selleks. Tankida saad kõigist suurematest linnadest. Loe ise lähemalt, kui huvi pakub(isiklikult puudub igasugune seos antud firmaga, seega ei promo, aga leht on asjalik ja saab ennast harida, kellel soovi).http://www.compador.ee/


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 22.10.2010 13:02 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.07.2006 23:32
Postitusi: 1288
Asukoht: Roolis
:D gaasiseade on viimane asi, mida oma autole peale kruvida. Sama hea oleks mootoriõli asemel bensiini kasutada määrimiseks. Teeb sama välja. Lisaks veel gaasiseade luksusauto küljes... nääh.. Lisaks see, et gaasi ei saa sa talvel lühikese otsa puhul üldse kasutada ning tankides jääb gaasi kogus reaalselt kõvasti alla näidu. (füüsika).
Aga tulles A8 juurde, siis 2 nädalat 4.2Q roolis olid lihtsalt masendavad. Lisaks sellele, et esiklaas täiesti tühjast kohast mõra sisse lõi, siis viljandist tartusse sõitmiseks kulus rahulikult 100km/h juures ligi 200 eegu eest kütet. oma riisivaguniga sõidan ma selle raha eest peaaegu 200km maha.. masendav. Tartu linnas näitas kompu rahuliku sõiduga stabiilselt numbrit 20 ja peale. Korra aardla tn. otsas näitas 18.. autol muidu viga pole. Hea, mugav. Vaikne. Pigem otsiks juba vana Audi V8.
V6 diislil pole väga viga - kruvi kaaned maha ja näed ära, kas on vajadust vahetada või mitte. Olen näinud ka 280 000km sõitnud V6 diislit, kus nukad olid vahetamata ja nagu uued. Ja olen näinud ka selliseid, kus võlli raamkaelad on soonilised ja nukid täksitud.. masendav. Võllid koos vahetusega tähendab kuskil 28 000kroonist remondiarvet ning ise teha seda ei soovita, kui pole varem üldse sellist mootorit ega ka diislit näppinud. Sest see õhutamine pärast on piinarikas töö ja tasub teine aku kõrvale võtta, sest kui aku pinge langeb alla 9V, paneb pump oma magnet klapi kinni ja siis sa võidki tühja akuga krokodillidega käiama jääda. Väga kergelt sureb ära ka starter.
kere koha pealt ei ole midagi nuriseda, kui auto on avariivaba ja sirge ja kriimudeta ning särab, siis see vähemasti jääb kestma. :)

_________________
I'm here mostly for the chicks!!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 22.10.2010 15:42 
Moderator
Kasutaja avatar

Liitunud: 09.02.2005 12:47
Postitusi: 3594
Asukoht: Tartu
Pisiasi veel, et võib ju soovitada, et hooldage autosid ning need kestavad, kuid kasutatud auto puhul ei ole ju teada, kuidas eelmine omanik hooldusesse suhtunud on.

_________________
2018.Datsun masuudipress CVT. 1988.Turist, manuaal. 3 punnvõrri.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 22.10.2010 17:01 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
Mix see gaasiseade nii ptsis siis on? usakad lasevad suurem jagu nendega, pole nurinat nagu kuulnud?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 22.10.2010 18:32 
Kasutaja avatar

Liitunud: 26.05.2009 21:36
Postitusi: 334
Minu arust on ikka A8 ja v8 nagu öö ja päev.A8 sisu on juba kordades ilusam,ning üldse soliidsem.

_________________
Nelik.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 22.10.2010 18:59 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
AntiL kirjutas:
Tsiteeri:
V8 oleks hea investeering, aga ma usun, et rahanälja poolepealt ei erine see oluliselt A8-st. Osta on seda muidugi odavam...


Täpsustaksin.

Ei ole odavam, vahe on selles, et 50.000 eest saad kas väga heas korras V8, või laiba A8 :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: k: Audi A8
PostitusPostitatud: 23.10.2010 01:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
tomcraft, saan ma õigesti aru, et sinu arvates on 132kw`ne parem kui 110`ne?
Jah, igal juhul eelistaks 132`st, kuna kulu sama ja jõudu rohkem, kuid nukavahetusest ei pääse seegi. Ses suhtes identsed mootorid.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 71 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7