marekm kirjutas:
Tervist härrased. Ma paluks spetsialistidel teha veidi tänamatut tööd, ning läbi interneti auto viga diagnoosida. Olen nillimas ühte golf 3 gtd'd. Autol mootoriga mingi viga. Auto seiskus pärast suures veelombist läbisõitmist, ning nüüd mootor ei tööta enam hästi. Käib aga ainult kõrgete pööretega. Auto omanikust naisterahvas ja tema suguvõsas olevad "spetsid" väidavad nüüd, ilma mootorisse sisse vaatamata, et üks keps olla kõver. Kui reaalne see on? Ning kui see on reaalne, mis oleks sellise asja remondi hind?
Ning üks küsimus veel... Mille poolest see Gtd on tavalisest tdi'st erinev? On ta parem või halvem
Diagnoosi kohta ei oska miskit öelda, aga td on 55kw vanakooli mootor. See G seal ees tähendas vist vähe paremat varustust, miskit GT(i) sarnast teemat, et sportlikumad istmed jne. Iseasi palju sellest üldse täna järgi on.
TDI seevastu on juba 66kw või 81kw mootoriga, ajuga juhitav versioon. Liigub paremini ja võtab vähem kütust. Linnas oli 55 ja 66kw vahe vist üle 2L 66kw kasuks kui õigesti mäletan, ei viitsi neid kaasas käivad raamatuid hetkel välja otsida.
Samas ma usun et neid 55kw mootoreid jagatakse täna suht võileiva hinnaga ja lihtsam on juba ära vahetada. Muidugi samas kui vahetada, siis juba äkki üldse 66kw peale üle minna, iseasi palju neid liikvel on juppidena, et komplektselt kätte saada. Vahetus muidu keeruline pole, mootori juhtmekimp on lihtsalt vahetatav, kaitsmeplokist paar pistikut lahti ja uus asemele.