dellu kirjutas:
Samas ega väljapool inglismaad ju keegi ei kontrolli kas auto on inglismaal arvel.
Saksas, poolas ja leedus 99% sattud uudistesse pooliku V5 ga.
Ärge unustage et välismaal peab olema kindlustus leping käes.
krss kirjutas:
Inglismaa on ju EU-s, st omandisuhte peaks panema paika ostu-müügi leping nagu kogu EU territooriumil. Peale selle lepingu tegemist on õigused uue omaniku käes ja ta võib autoga ära sõita ning alles seejärel tekivad olenevalt riigist uuele omanikule juba uued kohustused (teemaksud jms). Kunagi kusagil mingi jurist selgitas seda koos viidetega seadustele, et igalt poolt võid põhimõtteliselt osta auto ja sellega koduriiki sõita ning siin arvele võtta (arvele võtmisega seotud tehnonõuded on jällegi iga riigi enda otsustada, nagu ka meil RHD jama). Küsisin suusõnaliselt selle üle just auto toomise osas ühelt suursaatkonna juristilt ning sain sama vastuse, mis muidugi ei tähenda, et see seisukoht teistest õigem peaks olema. St tehniliselt peaks kõik suht lihtne olema. Leedus saab näiteks kindlustada teistes EU riikides (sh Inglismaal) arvel olevaid sõidukeid. Tavaliselt tõmmatakse seaduses selge piir autoga seotud kohustuste osas kohaliku elaniku ja turisti vahele (nt sõiduautoga turistidelt ei nõuta reeglina teemaksu, küll aga hüvede eest, nt kiirteemaksu), aga turisti puhul ei saa ka rääkida teises riigis elamisest... või peab pärast ARKis selle tõestamise jaoks natuke eeltööd tegema

Ma ei saa aru milleks sulle see ostumüügi lepping kui sa ei saa seda autot eestis või muual registreerida ?
Sul siis jaab SORN sõiduk müügilepinguga, sellega ainult emeksisse.