ViktorT kirjutas:
AntiL kirjutas:
Mis see sunni siis on mingi imeauto ve? Peale eriti koleda mudelinimetuse ei ole ta sugugi kiirem masin konkurentidest (gsi, rs2000 jne).
Meenutades vanu aegu, kus sõitsin E30 325ga, mis polnud just kohviaparaat j aliikus suts kiiremalt kui stock 325-d, sai Markoga Haapsalus joonestatud vs tema Sunny GTI ja poole maa peal siis põrises see ikk mõnuga eest ära, vot tee nüüd siis selgeks lastele, et tegu on hoolimata oma koledast nimest, oluliselt kiirem kui kotlett 2.0 doch v 325 e30 bemm ...
Aga juttu jätkub kauemaks, sest kui pole võrrelnud, siis pidavat iga hea asi hapu ja kehvake g:D
Üldiselt soovitaks siinsetel kas või googli kasutamise algõpet autode valdkonnas.
Kenasti leiab googeldades autode tehase andmed üles ja Sunnik GTI on oluliselt kiirem kui enamus GSId ja vanakooli bemmid !

Soovitaks soovitaks, pole vaja ironiseerida. Autoweek. nl andmed räägivad ju selget keelt. Kuidas ta ikkagi kiirem saab olla, kui gsi on võimsam (110 vs 105kW), kergem (1095 vs 1110kg) ja omab tehaseandmete järgi suuremad tippkiirust (220 vs 210) ja 0-100 kiirendust (8,0 vs 8,2)?
Sellest, et ta bmw 325-st kiirem on võib isegi aru saada, kuigi see, et ta poole maa peal MÕNUGA ette tõmbas tundub küll vähe loogikavastane, sest suuremal kiirusel enam see mass nii suurt rolli ei mängi, kui stardis.
No kõige objektiivsema pildi nii vanade autode dünaamikast ja kiirendusest saab ette ainult tehaseandmeid võrreldes, sest ühe auto mootor võib püsida ausõna peal koos, teine on aga vuntsitud ja iga paarituhade tagant õlid ja pooled jupid välja vahetatud.
ilma lisadetta(kont katuseluuk jms) sunny kaalub 1050kg ja selleaja 0-100 kiirendused ei mängi väga rollli kuna mitmed sunyd paremini tõmmanud...