Kui esialgse teema juurde tagasi tulla, siis kirjutan (vist esimesena) enda kogemusest.
Sai mõnda aega antud autot omatud(lisaks müügiga 3 hübriidi ja üks GS300 käest läbi käinud)
Suvel oli kütusekulu keskmine 8.4l/100km(60-70% Tallinna linn, ülejäänud maantee), talvel liiter rohkem.
Hoolduse osas kõige odavam premium klassi auto, mis mul olnud(vs MB, Audi, BMW, Volvo). Peale korralise hoolduse pidin tegema pidurite õhutamise, sildade reguleerimise, 12v aku ja ühe 15€ poldi vahetama.
Hooldus maksab esinduses iga 15k puhul 200-300€ ning iga 30k puhul 500-600€. Kui teistel markidel on tavaline arvestada korrapärasele hooldusele lisaks 500-600€ ootamatutele remontidele, siis Lexusel seda jama ei ole.
Auto sai müüdud enda heale tuttavale, kes on nüüd temaga varsti 2a sõitnud ja kiidab väga. Eelmine auto oli tal e61 530XD ja ütles, et Lexuse pidamine on kordades odavam.
Sillaosad peavad meie teede kohta hästi vastu. Mootoriga probleeme pole. Hübriidajamil on 5a ja 100k garantiid. Akusid on väidetavalt esindus ainult mõned vahetanud ja pigem nendega probleemi pole.
Mugavus on kõrgel tasemel, dünaamika üks paremaid antud klassis. Elektrimootor annab juba stardis mõnusa väände ja tänu variaatorkastile(mis pole probleemne erinevalt konkurentidest, khm Audi Multironic) hoiab ta ka kiirendusel pöörded kõige magusamas alas.
Lisavarustus on hübriidil juba baasvarustuses väga hea(Faceliftil(2007+) sai lisavarustusena vist ainult distantspüsika ja katuseluugi võtta juurde, muu oli olemas, pre-faceliftil on ka reguleeritav vedrustus lisavarustuses.
Helisüsteem, Mark&Levinson, on üks paremaid, mida ma tehase audiosüsteemina olen kogenud. Samaväärseks võib pidada Audi B&O ja MB Harman Kardonit. Muidugi, kui armastad kõigest muust ülepeksvat bassi, siis pigem vaata Audi Bose või stock heli poole.
GS300 oli võrreldes hübriidiga mõttetu, kuna minek nagu vabalthingaval bensukal ikka, üsna lahja ja küttekulu suurem.
GS 450h miinustena saab välja tuua väikese pagasiruumi, natuke vähese pearuumi tagaistmel ja talvel tagaveo(ennast ei häiri, aga kindlasti mõni kardab), kuigi täpselt tagasilla peal asetsevad akud teevad temaga talvel liiklemise paremaks, kui nö tavaliste tagaveolistega.
Kui on põhiliselt linnasõit, siis võtaks kindlasti GS450h nende 3 liitriste diislite või üldse ükskõik, mis diislite asemel. Jäävad ära jamad pihustite, tahmafiltri, EGR-i ja kõige muuga.
_________________ Autod välismaalt, autode komisjonimüük http://www.eza.ee
|