Visible kirjutas:
part1 kirjutas:
fonce kirjutas:
Nende suurte vaidluste ja sõnavõttude vahel küsiks sellise küsimuse:
Millised odavama otsa autod on kõige müravaesemad? Autoga sõites häirib kõige enam mind müra, mis salongi kostub. Mul on olemas üsna talutavas korras 73. a žiguli. Muidu on küll väga mõnus ja välimuselt palju muhedam kui igasugused opelid ja audid, aga lihtsalt ma ei talu seda müra, mis salongi kostub. Võiksin ju küll veidi pigimattidega isoleerida, aga pole seda kunagi teinud ja usun, et pole just kõige odavam lõbu + töö on ka veel üsna mahukas (parandage mind, kui eksin). Pealegi, kui praegu on kütusekulu ja võimsuse suhe liiga suur, siis pärast isoleerimist oleks see arvatavasti veel suurem.

Hetkel muidu kaldun natuke Sierra poole. Sedaani ma ei salli, aga luukpära näeb väga mõnus välja minu arust.
Mis oleks mõistlikum, kas karpa või pritsung? Luukpärade valik on muidugi väga väike, aga mul praegu nii kiire ka ei ole. Hetkel on veel peres piisavalt autosid, mida võimalik kasutada.
Kui sierra on korras, samuti pole keres auke, ega ustes, samuti summuti korras, mootor hääles, siis ta on müratasemelt normaalne.
Kindlasti pole ta kõige vaiksem, aga normaalne, sigullist igatahes vaiksem.
Üldiselt võta see sierra, mis korras on.
Võimalusel soovitaks võtta ohc sierra ja vältida dohci, aga kui leiad korras dohci, siis kannatab sellega ka sõita, dohc sierradel plokikaas nõrk koht.
mootori litraazilt võta, mis tahad, mina soovitan 2,0, kuid 1,6 ajab ka asja ära.
Nii, et kui sind talvel tagavedu ei häiri ja tahad odavat normaalset autot, mida odav pidada ka on, siis sierra on kindlasti hea valik.
Samas, ega 90 ja peale passat kehvem pole, kui korras isendi saad, tema on siis esivedu üldiselt.
Kuid müratasemest rääkides, siis ka Omega(samuti siis tagavedu, talvel mässamist piisavalt) on üsna vaikne, usun et vaiksem, kui sierra, kui ta korras on.
Selle ütlen kindlasti ära, et Sierra ei hiilga vaiksusega, aga samas on piisavalt vaikne, eriti 90 ja peale sierrad.
Rääkides DOHC'i "nõrgast" plokikaanest, siis ma ei leia küll, et normaalse hoolduse ja sõitmise puhul selle pärast muretseda tuleb. Loomulikult kui sinu arvates kuulub normaalse sõidu juurde ka nädalas paar korda mootori keema laskmine, siis jah on see asi sinu jaoks liiga nõrk aga kui sul endal ikka vähegi mõistust on siis ei väljendu see nõrkus kuskil.
Ütleme nii, et ka endal võib juhtuda, kuid põhiprobleem on selles, et kust sa tead, mida selle mootoriga enne tehti.
Nii, et dohc on siiski väga õrn asi.
Võib piisata paar korda keema laskmisest, et asi tuksi läheks.
Doch sierradel, millel on elektriventilaatorid, on neist ventilaatoritest tihti üks kinni kiilunud ja teine ei hakka tööle, kuna ventilaatorite elektrisüsteemis on mingi rike, voolu ei tule peale, mingil põhjusel.
Kahjuks täpsemalt ei tea öelda, mis seal rikkis on, sest pole uurinud.
Kuid tean, et see tüüpviga, sierra elektriventilaatoritel, mida kohtab peamiselt dochi peal.
Seega ütlengi, et võimalusel dohc sierrat vältida, aga kui muud valikut pole ja korraliku leiad, siis väga ok masin küll, eks ettevaatlik tasub muidugi olla sellega.
Karpa ja pritse sierra vahe on veel see, et karpal on elektroonikat ülivähe, aga pritsel on elektroonikat.
Mitmetel pritse sierradel, eriti pritsungiga dohc sierradel on lambda andur, mis ikka aeg-ajalt läheb tuksi.
Karpaga sierral võib muidugi see teema olla, et ma ei tea enam kui palju on varuosi karburaatori remondiks.
Ma ei ole enam karpaga sierrat, tükk aega omanud.
Kuid mitmed aastad tagasi mäletan, et karpaga sierra mootori remondi peale läks vähe raha ja kui ostsin dochi, siis nägin mis kulusid see elektroonika tähendab.
Sama ütles mulle ka remondimees, kes seda mootorit tegi, kuna ma mootorid tõesti ei oska häälestada nii.
Ta ütles, et kui on vana toimiv auto korralik, siis tasub sellega sõita, et auto lihtsam ja remont odavam.
Karpa on selles osas töökindlam ka, et lambda andur ei saa tal tuksi mina, kuna tal ei ole seda.
Veel mainin ära, et dohc sierra pole üldjoontes võimekam, kuna ta on tavaline 8 klapiline mootor, nagu sierral 2,0-d ikka, tema suurem erinevus seisneb selles, et tal on korralik pritsesüsteem peal.
Kes hakkab vastu vaidlema, et dohcil on 16 klappi, siis ütlen kohe ära, et ta eksib rängalt.
Dohc tähendab kahte üla nukkvõlli, klappidest pole sõnagi juttu ja just seda nippi ford omal ajal kasutaski, et konkurentidega võrdselt dohc mootor turule lasta.