Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 11.05.2025 02:47

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 28.08.2009 08:38 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Part,

Sa ei arvesta amortisatsiooni.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 28.08.2009 09:14 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
charly kirjutas:
Part,

Sa ei arvesta amortisatsiooni.


Mida sa sellega, öelda tahad?
Kui sa räägid 10 000kr maksva auto amortisatsioonist, siis sellise summa juures on see tühine summa auto pidamise kohta, isegi kui see 100% on, mida ta kindlasti ei ole :D

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 28.08.2009 12:22 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
ma räägin uue auto amortisatsioonist, ning müües "hävimise" arvestamisest

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 28.08.2009 13:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
charly kirjutas:
ma räägin uue auto amortisatsioonist, ning müües "hävimise" arvestamisest


Parem oleks ehk olnud jah, kui ma oleksin selle ka ära märkinud, aga põhimõtteliselt ma viitasin sellele, kui rääkisin rahast mille kaotad kohe uut autot ostes.

kuid krss jutu peale vastaks veel niipalju, et populaarsed autod on tõesti ülemakstud, kuid sinu loetletud autodega lugu päris nii ikka praegu pole nagu sa väidad, see on võibolla vaid pooleldi nii.
Samuti on tõsi see, et ainult idioot ostab neid autosid sellise hinnaga.
Mulle meeldivad sellepärast ebapopulaarsed head autod, nagu näiteks sierra, hind on mõnusalt odav, sama ka scorpaga.

Autot liisides ei tasu ka unustada seda, et liisinguleping on päris kopsaka tasuga, miski 2500-3000kr.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 28.08.2009 19:50 
Kasutaja avatar

Liitunud: 20.05.2005 13:54
Postitusi: 2931
Asukoht: Tallinn
Uut autot liisides ja seda kuni täieliku amortiseerumiseni kasutada (6-10 aastat sõiduauto puhul, ma pakun) ja siis maha müüa, siis ei hävi.

Ehk et võtad odavama otsa auto, ütleme et 250k. Liisid ilma jääkväärtuseta 6-ks aastaks ja hiljem kogu müügist saadud raha "paned tasku".
Auto amortiseerub igal kuul umbes 3500 krooni eest, mille maksad liisingmaksena.

_________________
Miata
LS400


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.08.2009 01:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
charly kirjutas:
Uut autot liisides ja seda kuni täieliku amortiseerumiseni kasutada (6-10 aastat sõiduauto puhul, ma pakun) ja siis maha müüa, siis ei hävi.

Ehk et võtad odavama otsa auto, ütleme et 250k. Liisid ilma jääkväärtuseta 6-ks aastaks ja hiljem kogu müügist saadud raha "paned tasku".
Auto amortiseerub igal kuul umbes 3500 krooni eest, mille maksad liisingmaksena.


10 aasta pärast maksab see auto 30 000-40 000kr maksimaalselt.
ühesõnaga vana autoga on ikka odavma sõita, kasvõi 2 tükki neid osta selle aja jooksul.
Sellise aja peale tahab ka see uus auto tublisti remonti saada juba.
6a pärast maksab alla 100 000kr tublisti, nii ,et hävid üle 150 000kr pluss muud uue auto kulutused.
Uue autoga kaotad raha igal juhul, lihtsalt uuel autol on teised eelised, mitte odavus.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.08.2009 03:04 

Liitunud: 25.03.2005 20:04
Postitusi: 319
Nende suurte vaidluste ja sõnavõttude vahel küsiks sellise küsimuse: Millised odavama otsa autod on kõige müravaesemad? Autoga sõites häirib kõige enam mind müra, mis salongi kostub. Mul on olemas üsna talutavas korras 73. a žiguli. Muidu on küll väga mõnus ja välimuselt palju muhedam kui igasugused opelid ja audid, aga lihtsalt ma ei talu seda müra, mis salongi kostub. Võiksin ju küll veidi pigimattidega isoleerida, aga pole seda kunagi teinud ja usun, et pole just kõige odavam lõbu + töö on ka veel üsna mahukas (parandage mind, kui eksin). Pealegi, kui praegu on kütusekulu ja võimsuse suhe liiga suur, siis pärast isoleerimist oleks see arvatavasti veel suurem. :D


Hetkel muidu kaldun natuke Sierra poole. Sedaani ma ei salli, aga luukpära näeb väga mõnus välja minu arust.
Mis oleks mõistlikum, kas karpa või pritsung? Luukpärade valik on muidugi väga väike, aga mul praegu nii kiire ka ei ole. Hetkel on veel peres piisavalt autosid, mida võimalik kasutada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.08.2009 08:13 

Liitunud: 27.03.2004 22:46
Postitusi: 390
Asukoht: Haapsalu/Tallinn
Ladal on see jama, et kerekuju on juba selline, et suure osa mürast tekitab see voolujoonetu kere. ( väga püsti tuuleklaas, katuserennid, mis panevad tuule vihisema ) Et mingil määral kindlasti aitab müraisolatsioon aga täiesti Lääne auto moodi vaikseks sa ikka ei saa seda.

Sierrade puhul vali kindlasti pritsega mootor, sest need on ilmselt palju ökonoomsemad ja 2.0 astub vajadusel natukene edasi ka. Lisaks on Sierra salongi müra suhtes minu arvates küllaltki vaikne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.08.2009 18:49 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
Osta omale Sigar(Audi 100 c3) ja ongi ülimalt vaikne, tsingitud ja vastupidav auto.
Kui siin käis Sierra ja Golfi vahel vaidlus, siis sigarit ei kannata nendega üldse võrrelda...auto on mugavam ja vaiksem kui enamus tänapäeva autosid.

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.08.2009 20:58 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
DeLaBig kirjutas:
Osta omale Sigar(Audi 100 c3) ja ongi ülimalt vaikne, tsingitud ja vastupidav auto.
Kui siin käis Sierra ja Golfi vahel vaidlus, siis sigarit ei kannata nendega üldse võrrelda...auto on mugavam ja vaiksem kui enamus tänapäeva autosid.


Vana audi ikka uutest kesklassi autodest küll vaiksem pole, mis siis veel uutest audiest ja bemmidest rääkida.

Visible, pritse sierra ei ole eriti ökonoomsem, kui karpa, üsna sama on.
Suurem vahe tuleb välja neil siis, kui pead külma mootoriga palju lühikesi otsi tegema, siis lööb karpal küttekulu veidi rohkem üles sierral, aga sooja mootoriga sõites pole vahet eriti.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.08.2009 21:03 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
fonce kirjutas:
Nende suurte vaidluste ja sõnavõttude vahel küsiks sellise küsimuse: Millised odavama otsa autod on kõige müravaesemad? Autoga sõites häirib kõige enam mind müra, mis salongi kostub. Mul on olemas üsna talutavas korras 73. a žiguli. Muidu on küll väga mõnus ja välimuselt palju muhedam kui igasugused opelid ja audid, aga lihtsalt ma ei talu seda müra, mis salongi kostub. Võiksin ju küll veidi pigimattidega isoleerida, aga pole seda kunagi teinud ja usun, et pole just kõige odavam lõbu + töö on ka veel üsna mahukas (parandage mind, kui eksin). Pealegi, kui praegu on kütusekulu ja võimsuse suhe liiga suur, siis pärast isoleerimist oleks see arvatavasti veel suurem. :D



Hetkel muidu kaldun natuke Sierra poole. Sedaani ma ei salli, aga luukpära näeb väga mõnus välja minu arust.
Mis oleks mõistlikum, kas karpa või pritsung? Luukpärade valik on muidugi väga väike, aga mul praegu nii kiire ka ei ole. Hetkel on veel peres piisavalt autosid, mida võimalik kasutada.



Kui sierra on korras, samuti pole keres auke, ega ustes, samuti summuti korras, mootor hääles, siis ta on müratasemelt normaalne.
Kindlasti pole ta kõige vaiksem, aga normaalne, sigullist igatahes vaiksem.

Üldiselt võta see sierra, mis korras on.
Võimalusel soovitaks võtta ohc sierra ja vältida dohci, aga kui leiad korras dohci, siis kannatab sellega ka sõita, dohc sierradel plokikaas nõrk koht.
mootori litraazilt võta, mis tahad, mina soovitan 2,0, kuid 1,6 ajab ka asja ära.

Nii, et kui sind talvel tagavedu ei häiri ja tahad odavat normaalset autot, mida odav pidada ka on, siis sierra on kindlasti hea valik.
Samas, ega 90 ja peale passat kehvem pole, kui korras isendi saad, tema on siis esivedu üldiselt.

Kuid müratasemest rääkides, siis ka Omega(samuti siis tagavedu, talvel mässamist piisavalt) on üsna vaikne, usun et vaiksem, kui sierra, kui ta korras on.
Selle ütlen kindlasti ära, et Sierra ei hiilga vaiksusega, aga samas on piisavalt vaikne, eriti 90 ja peale sierrad.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.08.2009 21:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.05.2004 19:21
Postitusi: 1837
Asukoht: Tallinn/Harku vald
part1 kirjutas:
DeLaBig kirjutas:
Osta omale Sigar(Audi 100 c3) ja ongi ülimalt vaikne, tsingitud ja vastupidav auto.
Kui siin käis Sierra ja Golfi vahel vaidlus, siis sigarit ei kannata nendega üldse võrrelda...auto on mugavam ja vaiksem kui enamus tänapäeva autosid.


Vana audi ikka uutest kesklassi autodest küll vaiksem pole, mis siis veel uutest audiest ja bemmidest rääkida.


Huvitav, kust ma küll teadsin, et Herr part tuleb jälle seletama, selgeltnägija? Vaevalt...

Kas ma mainisin, et uutest kesklassi autodest? Ei, ma ei teinud seda.

Teemaväline küsimus, part, sa pead pidevalt inisema?
Enamus su juttu on selge isegi pubekatele, ehk siis, sa ei räägi mitte midagi uut.

:ouh

_________________
Tee tööd ja näe vaeva, siis tuleb tulumaksu tagastus.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.08.2009 21:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
DeLaBig kirjutas:
part1 kirjutas:
DeLaBig kirjutas:
Osta omale Sigar(Audi 100 c3) ja ongi ülimalt vaikne, tsingitud ja vastupidav auto.
Kui siin käis Sierra ja Golfi vahel vaidlus, siis sigarit ei kannata nendega üldse võrrelda...auto on mugavam ja vaiksem kui enamus tänapäeva autosid.


Vana audi ikka uutest kesklassi autodest küll vaiksem pole, mis siis veel uutest audiest ja bemmidest rääkida.


Huvitav, kust ma küll teadsin, et Herr part tuleb jälle seletama, selgeltnägija? Vaevalt...

Kas ma mainisin, et uutest kesklassi autodest? Ei, ma ei teinud seda.

Teemaväline küsimus, part, sa pead pidevalt inisema?
Enamus su juttu on selge isegi pubekatele, ehk siis, sa ei räägi mitte midagi uut.

:ouh


Sa ütlesid ,et enamustest uutest autodest, küll aga ei vasta see tõele.
kui rääkida odavate autode vaiksusest, siis tegelikult opel vectra on ka päris vaikne, kui leiad 10 000kr eest korraliku.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.08.2009 22:13 

Liitunud: 27.03.2004 22:46
Postitusi: 390
Asukoht: Haapsalu/Tallinn
part1 kirjutas:
fonce kirjutas:
Nende suurte vaidluste ja sõnavõttude vahel küsiks sellise küsimuse: Millised odavama otsa autod on kõige müravaesemad? Autoga sõites häirib kõige enam mind müra, mis salongi kostub. Mul on olemas üsna talutavas korras 73. a žiguli. Muidu on küll väga mõnus ja välimuselt palju muhedam kui igasugused opelid ja audid, aga lihtsalt ma ei talu seda müra, mis salongi kostub. Võiksin ju küll veidi pigimattidega isoleerida, aga pole seda kunagi teinud ja usun, et pole just kõige odavam lõbu + töö on ka veel üsna mahukas (parandage mind, kui eksin). Pealegi, kui praegu on kütusekulu ja võimsuse suhe liiga suur, siis pärast isoleerimist oleks see arvatavasti veel suurem. :D



Hetkel muidu kaldun natuke Sierra poole. Sedaani ma ei salli, aga luukpära näeb väga mõnus välja minu arust.
Mis oleks mõistlikum, kas karpa või pritsung? Luukpärade valik on muidugi väga väike, aga mul praegu nii kiire ka ei ole. Hetkel on veel peres piisavalt autosid, mida võimalik kasutada.



Kui sierra on korras, samuti pole keres auke, ega ustes, samuti summuti korras, mootor hääles, siis ta on müratasemelt normaalne.
Kindlasti pole ta kõige vaiksem, aga normaalne, sigullist igatahes vaiksem.

Üldiselt võta see sierra, mis korras on.
Võimalusel soovitaks võtta ohc sierra ja vältida dohci, aga kui leiad korras dohci, siis kannatab sellega ka sõita, dohc sierradel plokikaas nõrk koht.
mootori litraazilt võta, mis tahad, mina soovitan 2,0, kuid 1,6 ajab ka asja ära.

Nii, et kui sind talvel tagavedu ei häiri ja tahad odavat normaalset autot, mida odav pidada ka on, siis sierra on kindlasti hea valik.
Samas, ega 90 ja peale passat kehvem pole, kui korras isendi saad, tema on siis esivedu üldiselt.

Kuid müratasemest rääkides, siis ka Omega(samuti siis tagavedu, talvel mässamist piisavalt) on üsna vaikne, usun et vaiksem, kui sierra, kui ta korras on.
Selle ütlen kindlasti ära, et Sierra ei hiilga vaiksusega, aga samas on piisavalt vaikne, eriti 90 ja peale sierrad.






Rääkides DOHC'i "nõrgast" plokikaanest, siis ma ei leia küll, et normaalse hoolduse ja sõitmise puhul selle pärast muretseda tuleb. Loomulikult kui sinu arvates kuulub normaalse sõidu juurde ka nädalas paar korda mootori keema laskmine, siis jah on see asi sinu jaoks liiga nõrk aga kui sul endal ikka vähegi mõistust on siis ei väljendu see nõrkus kuskil.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Odavaim auto ülalpidamiseks
PostitusPostitatud: 29.08.2009 22:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.02.2008 12:31
Postitusi: 526
Asukoht: uugametsa
Visible kirjutas:
part1 kirjutas:
fonce kirjutas:
Nende suurte vaidluste ja sõnavõttude vahel küsiks sellise küsimuse: Millised odavama otsa autod on kõige müravaesemad? Autoga sõites häirib kõige enam mind müra, mis salongi kostub. Mul on olemas üsna talutavas korras 73. a žiguli. Muidu on küll väga mõnus ja välimuselt palju muhedam kui igasugused opelid ja audid, aga lihtsalt ma ei talu seda müra, mis salongi kostub. Võiksin ju küll veidi pigimattidega isoleerida, aga pole seda kunagi teinud ja usun, et pole just kõige odavam lõbu + töö on ka veel üsna mahukas (parandage mind, kui eksin). Pealegi, kui praegu on kütusekulu ja võimsuse suhe liiga suur, siis pärast isoleerimist oleks see arvatavasti veel suurem. :D



Hetkel muidu kaldun natuke Sierra poole. Sedaani ma ei salli, aga luukpära näeb väga mõnus välja minu arust.
Mis oleks mõistlikum, kas karpa või pritsung? Luukpärade valik on muidugi väga väike, aga mul praegu nii kiire ka ei ole. Hetkel on veel peres piisavalt autosid, mida võimalik kasutada.



Kui sierra on korras, samuti pole keres auke, ega ustes, samuti summuti korras, mootor hääles, siis ta on müratasemelt normaalne.
Kindlasti pole ta kõige vaiksem, aga normaalne, sigullist igatahes vaiksem.

Üldiselt võta see sierra, mis korras on.
Võimalusel soovitaks võtta ohc sierra ja vältida dohci, aga kui leiad korras dohci, siis kannatab sellega ka sõita, dohc sierradel plokikaas nõrk koht.
mootori litraazilt võta, mis tahad, mina soovitan 2,0, kuid 1,6 ajab ka asja ära.

Nii, et kui sind talvel tagavedu ei häiri ja tahad odavat normaalset autot, mida odav pidada ka on, siis sierra on kindlasti hea valik.
Samas, ega 90 ja peale passat kehvem pole, kui korras isendi saad, tema on siis esivedu üldiselt.

Kuid müratasemest rääkides, siis ka Omega(samuti siis tagavedu, talvel mässamist piisavalt) on üsna vaikne, usun et vaiksem, kui sierra, kui ta korras on.
Selle ütlen kindlasti ära, et Sierra ei hiilga vaiksusega, aga samas on piisavalt vaikne, eriti 90 ja peale sierrad.






Rääkides DOHC'i "nõrgast" plokikaanest, siis ma ei leia küll, et normaalse hoolduse ja sõitmise puhul selle pärast muretseda tuleb. Loomulikult kui sinu arvates kuulub normaalse sõidu juurde ka nädalas paar korda mootori keema laskmine, siis jah on see asi sinu jaoks liiga nõrk aga kui sul endal ikka vähegi mõistust on siis ei väljendu see nõrkus kuskil.


Ütleme nii, et ka endal võib juhtuda, kuid põhiprobleem on selles, et kust sa tead, mida selle mootoriga enne tehti.
Nii, et dohc on siiski väga õrn asi.
Võib piisata paar korda keema laskmisest, et asi tuksi läheks.
Doch sierradel, millel on elektriventilaatorid, on neist ventilaatoritest tihti üks kinni kiilunud ja teine ei hakka tööle, kuna ventilaatorite elektrisüsteemis on mingi rike, voolu ei tule peale, mingil põhjusel.
Kahjuks täpsemalt ei tea öelda, mis seal rikkis on, sest pole uurinud.
Kuid tean, et see tüüpviga, sierra elektriventilaatoritel, mida kohtab peamiselt dochi peal.

Seega ütlengi, et võimalusel dohc sierrat vältida, aga kui muud valikut pole ja korraliku leiad, siis väga ok masin küll, eks ettevaatlik tasub muidugi olla sellega.
Karpa ja pritse sierra vahe on veel see, et karpal on elektroonikat ülivähe, aga pritsel on elektroonikat.
Mitmetel pritse sierradel, eriti pritsungiga dohc sierradel on lambda andur, mis ikka aeg-ajalt läheb tuksi.
Karpaga sierral võib muidugi see teema olla, et ma ei tea enam kui palju on varuosi karburaatori remondiks.
Ma ei ole enam karpaga sierrat, tükk aega omanud.
Kuid mitmed aastad tagasi mäletan, et karpaga sierra mootori remondi peale läks vähe raha ja kui ostsin dochi, siis nägin mis kulusid see elektroonika tähendab.
Sama ütles mulle ka remondimees, kes seda mootorit tegi, kuna ma mootorid tõesti ei oska häälestada nii.
Ta ütles, et kui on vana toimiv auto korralik, siis tasub sellega sõita, et auto lihtsam ja remont odavam.
Karpa on selles osas töökindlam ka, et lambda andur ei saa tal tuksi mina, kuna tal ei ole seda.

Veel mainin ära, et dohc sierra pole üldjoontes võimekam, kuna ta on tavaline 8 klapiline mootor, nagu sierral 2,0-d ikka, tema suurem erinevus seisneb selles, et tal on korralik pritsesüsteem peal.
Kes hakkab vastu vaidlema, et dohcil on 16 klappi, siis ütlen kohe ära, et ta eksib rängalt.
Dohc tähendab kahte üla nukkvõlli, klappidest pole sõnagi juttu ja just seda nippi ford omal ajal kasutaski, et konkurentidega võrdselt dohc mootor turule lasta.

_________________
http://www.hot.ee/liikluspart


Viimati muutis part1, 29.08.2009 23:01, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 236 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 16  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7