Insider kirjutas:
Mazda 626, 1998, 2,0 85kw.
http://www.auto24.ee/used/969326Auto oli mingi kuu aega tagasi müügis, käisin vaatamas. Tol hetkel bensiinipaak lekkis, mootor külmalt suitses ja summuti lärises enne katalüsaatorit. Mäletan ka seda, et klaasipesuvedeliku paak vist jooksis ja ABS-iga oli mingi tõrge. Ise astusin autost eemale, liiga palju tööd oli.
Kindlasti mitte osta sooja mootoriga!
see on näha, et müügiks tehtud - liistude värvid on imelikud. Särab kuidagi kahtlaselt. keskkonsool on faceliftmudeli oma, samuti ka istmed ja uksepolstrid. Vaip on ka uuema mudeli oma.
See on tõesti üks endisi politseiautosid, tuttav konstaabel sõitis sellega. Oli kasutada ülemustel rohkem, kui õieti mäletan, siis läbisõit oksjoni hetkeks oli 157 000km kopikatega.
Aga jah, tüüpiline Mazda - paraku heade õlidega ei hakka mootor suitsema enne 300 000km, aga meie oludes, külm mootor ja kehv õli ja 200 000 ja suits kodus. Samas see ei ole mingi raske viga. Uued õlirõngad ja asi vaska. Hooldused on üsna taskukohased. ABS ilmselt on üks esimesest anduritest. Võib isegi aidata ka anduri puhastamine õhuvahe kontroll, kuna tegu on induktiivanduriga, siis õhuvahe leob palju hammasvöö korjab mõnuga saasta. Olen näinud ka otsast puruks andurit, sest kivi sattus hammasvöö hamba vahele
Eks ta ikka riskiga ost on, näha on, et on tehtud ka avarii ja kõrvalistuja ees on turvapadi jooksu pannud. ON pandud asemele stiilne pliiatsialus. See ilmselt seletab ka uuema mudeli salongi.. Sest istmetes on ka padjad külgedel ja ilmselt lõi needki lahti. alla 1000€ on paras hind.