siag kirjutas:
kaabakaz kirjutas:
Oh issand, sa paistad vaikides palju targem välja.
Korralik, hoitud e39 pole mingil juhul ehitaja-bmw. Aga eks kadedus teeb siinjuures oma töö

Jumal auta
Oskad sa mulle ära põhjendada miks ehitaja e39 ei ole heas korras? Tegu igati auväärt ametiga mis on ka meie riigis tasustatud üle eesti keskmise, eestist väljas tööl käimisest ei ole mõtet rääkidagi. Ma panustaks ehitaja e39 peale iga kell rohkem, kui mõne suvalise tehasetöölise või hulgilao tõstukijuhi E39 peale. Ja ehitaja all pean mina silmas siis spetsialisti, mitte neid sossseppi, kes buumi ajal, avastades et makita kuidagimoodi käes istub, digimuutusid automaatselt direktoriteks. Nimetame asju õigete nimedega, mitte ärme üldista vanamuttide külajutu tasemel onju

Ja mis puutub eesti energiasse ja vabariigi presidenti, siis arvestades seda, et presidendil on suuremalt jaolt esindusfunktsioon, sis pole see presidendi palk näitaja, mille järgi tippjuhi palka firmas arvutada. Muidugi arvestades seda, et eesti eneriga on siiski riigi firma ja täiesti monopoolses seisuses, siis võiks ta oluliselt vähem kasumit teenida. Teisalt jällegi, on igasugune investeering väga suur mats antud valdkonnas, ja see praegune tootmine on suht kiviaja teema seega raha vaja....2 otsaga vorst, kelle mätta otsast vaadata....
Aga üldiselt ma ei leia riigi ettevõte peaks ikalduse ajal teenima 5 miljardit kasumit (millest kyll 3 mlrd reinvesteeriti).
Sry 4 OT, aga mõttetu teema anyway see
