mkb kirjutas:
Vuffel, olid Tartu omaga ju käed löönud juba?
SiimHH kirjutas:
Heh, saab siin jälle sõna võtta.
Nimelt, sai passat müüdud ja asemele ostsin Volvo S60 2002a.
Natuke võrdluseks - Volvo juhiistme ja rooli paigutus pisut parem, kui Passati
Volvo sai 2,4D 120kw - kütusekulu on Passatiga (96kw) samasse auku, kuid Volvo läheb tunduvalt paremini edasi.
Armatuuri kujundus pisut harjumatu, niivõrd ei häiri hall plastik, aga kuidagi pime on see armatuur - eriti häiris tuledelüliti ( ei näe pimedas, kus on udukate nupp) ja puhurite reguleerimisnuppudel pole valgustust taga (eks ajapikku jääb käe sisse, kuid Passatil ilusti valgustatud).
Kui salong sama nagu II gen V70, siis kõigil nuppudel valgustus olemas ju.
Nuppudel põleb alles siis indikaatortuli (selle põlemisel ei saa ikka aru, MIS lülitiga tegu on), kui sisse lülitatud on. Ehk siis - pimedas keeruline leida nii esimeste, kui tagumiste udukate lülitit, esi- ja tagaklaasi soojenduse nuppu, ei näe, kus on õhureguleerimise kettad, ei näe tulede kõrguse regulaatorit. Kliimaplokk küll õnneks valgustatud. Passatis paremini lahendatud - tuli põleb kogu aeg ja lülitid on pimedas nähtavad ja leitavad.