Paar loogikaviga:
non-turbo kirjutas:
1. Nagu aru saan, siis sõitmist on VÄGA vähe, ehk siis auto ei pea olema suur laev, mida on sul lihtsalt mõttetu vanemate rahakoti peal üleval pidada
2. Lisaks langeb kallima auto puhul auto hind ka omatud aja jooksul võrreldes odavama autoga, päris palju.
3. V6'te läheb märksa rohkem juba õligi sisse ja kuna mootor on raskem, kuluvad ka silladetailid kiiremini jne.
4. Muideks, kirjutasid üleval pool, et A4 suurusega keskklassi masinad on vastuvõetavad. Kusjuures A4 ja Golf 4 on salongi poolest pea ühe suurused ja eelpool sa mainisid, et Golf on sinu jaoks kindlasti liiga väike auto.
1. Mida vähem sõita, seda väiksemad on need kuluvahed
2. Väide on õige, aga kallim auto ei ole sama asi mis suurem auto. Ka suur on võimalik osta odavalt, väga odavalt
3. Õli läheb rohkem samas vääringus kui "paar gaasivajutamist", need vanakooli vabalthingavad ei nõua kallist õli, sillad on raskemate mootorite puhul tugevamad
4. Ära soovita inimesele autot, mida ta ei taha. Muidu on üks järjekordne Golfi sõimaja siin juures (mina sõiman garantiiajal läbielatu pärast). Mida uuem ja kallim on auto, seda rohkem on inimesed valmis maksma meeldimise eest, mitte auto reaalsete omaduste eest. Uute autode puhul käib jutt sadadest tuhandetest, siin teemas tahetakse meeldimise eest maksta juurde ju ainult mõnikümmend tuhat. Ja seegi raha pole vett ja vilet nähes enda välja teenitud

. Teise inimese (auto)maitse üle vaidlemine (mahategemine) on mõttetu ega saagi kuhugi viia.
PS: kui need asjad välja arvata, siis põhimõtteliselt olen Sinuga nõus

, see R4 Audi 100 on üks asjalikumaid soovitusi siin teemas, peaks olema hea kompromiss pidamiskulude, mugavuse ja välise imago vahel (see viimane on alati jube oluline esimeste autode puhul...)
Esimese punktiga pidasin seda silmas, et suuremal autol on üldjuhul suurem mootor, millel kallim kindlustus, hooldus jne kui väiksemal-nõrgemal autol. Ja kolmanda punkti kohta küsiks seda, et kas nt. C4 kerega 100/A6'el on 2.0 ja V6 mootoril erinevad silladetailid? Minu teada nagu peaks ikka ühed ja samad olema
Aga seda R4 mootoriga Audi 100 soovitaksin küll. Esiteks on C4 kerel juba sillaehitus märksa lihtsam, võrreldes uuema A6'ega ja nt. ka A4'ja ja Golf 4'jaga. Omasin ise esimese autona automaat bensiinimootoriga A4'ja ja neid õõtshoobasid sai vahetatud küll ja küll. Kuigi pärast soetamist sai isegi mõeldud, et oleks võinud osta veel ökonoomsema auto, sest ka siis läks enamus raha kõik paaki(Tegu oli 1.8 mootoriga). Ega siis ainult vajalikke sõitudega ei piirdutud, ikka oli vaja tiirutada niisama ringi.