Minge perse oma sillajutuga ükskord juba. Kaua võib? Vahetage sillajupid KORRAGA, mitte ühekaupa, siis kestab see sild kah. Ka sõidustiili tasuks meie teedel jälgida- kui lasta igast august täie pasaga läbi, ei kesta Hummer ka.
AGA, Sander, kui loed sente, siis osta B4, tõesti on veidike odavam pidada, puksid maksavad paar euri, muud osad ka odavamad. Samas ruumikuselt, sõiduomadustelt, üldse koostekvaliteedilt on B5 hoopis teine asi, kui B4. Oluliselt parem. Ka disainilt on B5 ilusam IMO.
Olen pidanud 2x B5 ja 1x B4 ning kui uuesti valida oleks, siis võtaks koheselt B5. Muidugi sõltub ka, mis mootoritega masinad sul valikus on.
Kui diislid, siis mõlema peal soovitan 1.9 TDI 66kw (või siis B5 peal 81kw, kuid need on kallimad juba). Bensukatest on B4 peal kõige mõistlikum mootor 2.0 85kw ja B5 peal vast 1.8T (mõlemaid on saada ka quattrona). Väheke paremat minekut tahad, siis võta 2.6 või 2.8 (mõlemad saadaval nii B4 kui B5 peal). Aga sellised optimaalsed valikud on 2.0 85kw ja 1.8T. Mõistliku kütusekulu ja mõistliku astumisega.
dislavoss, esimest korda kuulen, et B5-l oleks roolilatt nõrk

endal olnud, mitmel tuttaval olnud B5-d ja mitte ühelgi pole roolilatiga probleeme olnud.
Tüüpvead: B4-l vast amordi tugilaagrid, mis hakkavad kolksuma, samuti stabika- ja õõtsapuksid. Need muidugi ei maksa suurt midagi (odavama otsa omad 5-6 euri /tk, tugilaagrid kuni 20 euri tk jne).
B5-l vast rattalaagrid on ühed kiiremad kuluosad ja no ka sillajupid, kui neid korraga ei vaheta.
Elektrisüsteem ei ole kummalgi eriti töökindel (võivad jebida el.aknad, katuseluuk, kliimaseade, kui see peal on, kelladeplokis mõned näidikud võivad joodete tõttu jebida jne).
Aga kui aastane läbisõit on vaid 15k, siis mina võtaks B5 2.8 (quattro). Sellise läbisõidu juures ei kulu ka kütust kuigi palju ja miks siis mitte neid väheseid kilomeetreid nautida võimsa autoga?
