Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 04.05.2025 01:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 22.10.2012 22:48 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Silmapiirile on jäänud nii Audi 80 B4 ja ka uuem A4 B5, uuemad on juba sama saia raha eest kui 80-d.

Kuna A4 B5-l on loll mitme vardaga esisild, siis natuke pelgaks seda. Samuti pole igapäevaselt kursis antud mootori töökindlusega.
Tänasel päeval ei maksa esisilla rem küll suurt midagi, jupid alates 300€, kuid siiski on see suur summa, kui auto läheb külavahe teedele sõitmiseks.

Seega, kui mitu aastat või km antud sild vastu peab, kuigi läbisõit aastas oleks c 15K km.

Ootaks ka muid tarku nõuandeid mõlema mudeli suhtes. Tüüpvead jne.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 22.10.2012 22:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 11.12.2005 19:55
Postitusi: 5322
Asukoht: Rae
Mingi 150km või 1 päeva peab vastu sild :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 22.10.2012 23:12 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2006 18:20
Postitusi: 41
Asukoht: Tallinn
tean niipalju öelda et lemfölderi sild alla ehk sama mis A varuosagi - ja kestavad kenasti.
b varuosa alla ja kestab aasta umbes ja kõik see ring algab otsast peale.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 22.10.2012 23:24 

Liitunud: 15.11.2009 13:40
Postitusi: 435
Asukoht: Tallinn
Kõige odavam esisilla komplekt kestab umbes aasta jah, pool sellest veeresin 18" velgedega. 200 euri aasta peale teeb 16 euri kuus, väga hull pole. :D Järgmisena mõtlesin taastatud komplekti proovida, pidavat kauem kestma, aga samas hinnas. Muus osas üpris vastupidav, tavalised hooldused ainult.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 09:21 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2009 23:28
Postitusi: 1065
Osta rahus B4.
A4 sild ei kesta sul treppis külavaheteedel sõites. Pealegi on odavamaotsa käestlastud a4 tõenäoliselt suurem rahaauk kui sama raha eest b4.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 09:28 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.10.2010 17:51
Postitusi: 596
B4 sild lamp, puksid ei maksa midagi.. a4 juba need alumiinium vardad seal, vahetamine kallim ning keerulisem, kui kodus teha.
Roolilatt ka a4 b5 nõrk asi.

_________________
M: varuosadeks e36 1.6, e34 2.0 110kw, e32 750il, 100 c4 2.0/2.8, mondeo 1.6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 09:54 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Minge perse oma sillajutuga ükskord juba. Kaua võib? Vahetage sillajupid KORRAGA, mitte ühekaupa, siis kestab see sild kah. Ka sõidustiili tasuks meie teedel jälgida- kui lasta igast august täie pasaga läbi, ei kesta Hummer ka.

AGA, Sander, kui loed sente, siis osta B4, tõesti on veidike odavam pidada, puksid maksavad paar euri, muud osad ka odavamad. Samas ruumikuselt, sõiduomadustelt, üldse koostekvaliteedilt on B5 hoopis teine asi, kui B4. Oluliselt parem. Ka disainilt on B5 ilusam IMO.
Olen pidanud 2x B5 ja 1x B4 ning kui uuesti valida oleks, siis võtaks koheselt B5. Muidugi sõltub ka, mis mootoritega masinad sul valikus on.
Kui diislid, siis mõlema peal soovitan 1.9 TDI 66kw (või siis B5 peal 81kw, kuid need on kallimad juba). Bensukatest on B4 peal kõige mõistlikum mootor 2.0 85kw ja B5 peal vast 1.8T (mõlemaid on saada ka quattrona). Väheke paremat minekut tahad, siis võta 2.6 või 2.8 (mõlemad saadaval nii B4 kui B5 peal). Aga sellised optimaalsed valikud on 2.0 85kw ja 1.8T. Mõistliku kütusekulu ja mõistliku astumisega.
dislavoss, esimest korda kuulen, et B5-l oleks roolilatt nõrk :? endal olnud, mitmel tuttaval olnud B5-d ja mitte ühelgi pole roolilatiga probleeme olnud.

Tüüpvead: B4-l vast amordi tugilaagrid, mis hakkavad kolksuma, samuti stabika- ja õõtsapuksid. Need muidugi ei maksa suurt midagi (odavama otsa omad 5-6 euri /tk, tugilaagrid kuni 20 euri tk jne).
B5-l vast rattalaagrid on ühed kiiremad kuluosad ja no ka sillajupid, kui neid korraga ei vaheta.
Elektrisüsteem ei ole kummalgi eriti töökindel (võivad jebida el.aknad, katuseluuk, kliimaseade, kui see peal on, kelladeplokis mõned näidikud võivad joodete tõttu jebida jne).
Aga kui aastane läbisõit on vaid 15k, siis mina võtaks B5 2.8 (quattro). Sellise läbisõidu juures ei kulu ka kütust kuigi palju ja miks siis mitte neid väheseid kilomeetreid nautida võimsa autoga? :)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 09:59 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.03.2006 18:20
Postitusi: 41
Asukoht: Tallinn
b4 on tagadiffri lukk väikse plussina kui neliveolisele mõtled.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 10:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2009 23:28
Postitusi: 1065
Tegelt ei ole normaalne kui iga kolina peale peab terve esisilla välja vahetama. Ei tea ühtegi teist autot peale audide.
Ja tegelt on audi üldse selle a4 sillaga pange pannud. Nahhui sinna neid pudinaid nii palju vaja on? Pole ju mingi luksusauto millel sujuvaks kulgemiseks mingeid imepulkasid vaja. Sobiks ka selline lihtne sild nagu jaapanlastel vms.. Tüüpiline ülemõtlemine, võib kohata ka muudel audi detailidel.

B4 soovitaksin hoopis 2,3 liitrist.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 10:09 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.10.2010 17:51
Postitusi: 596
Vuffel kirjutas:
Minge perse oma sillajutuga ükskord juba. Kaua võib? Vahetage sillajupid KORRAGA, mitte ühekaupa, siis kestab see sild kah. Ka sõidustiili tasuks meie teedel jälgida- kui lasta igast august täie pasaga läbi, ei kesta Hummer ka.

AGA, Sander, kui loed sente, siis osta B4, tõesti on veidike odavam pidada, puksid maksavad paar euri, muud osad ka odavamad. Samas ruumikuselt, sõiduomadustelt, üldse koostekvaliteedilt on B5 hoopis teine asi, kui B4. Oluliselt parem. Ka disainilt on B5 ilusam IMO.
Olen pidanud 2x B5 ja 1x B4 ning kui uuesti valida oleks, siis võtaks koheselt B5. Muidugi sõltub ka, mis mootoritega masinad sul valikus on.
Kui diislid, siis mõlema peal soovitan 1.9 TDI 66kw (või siis B5 peal 81kw, kuid need on kallimad juba). Bensukatest on B4 peal kõige mõistlikum mootor 2.0 85kw ja B5 peal vast 1.8T (mõlemaid on saada ka quattrona). Väheke paremat minekut tahad, siis võta 2.6 või 2.8 (mõlemad saadaval nii B4 kui B5 peal). Aga sellised optimaalsed valikud on 2.0 85kw ja 1.8T. Mõistliku kütusekulu ja mõistliku astumisega.
dislavoss, esimest korda kuulen, et B5-l oleks roolilatt nõrk :? endal olnud, mitmel tuttaval olnud B5-d ja mitte ühelgi pole roolilatiga probleeme olnud.

Tüüpvead: B4-l vast amordi tugilaagrid, mis hakkavad kolksuma, samuti stabika- ja õõtsapuksid. Need muidugi ei maksa suurt midagi (odavama otsa omad 5-6 euri /tk, tugilaagrid kuni 20 euri tk jne).
B5-l vast rattalaagrid on ühed kiiremad kuluosad ja no ka sillajupid, kui neid korraga ei vaheta.
Elektrisüsteem ei ole kummalgi eriti töökindel (võivad jebida el.aknad, katuseluuk, kliimaseade, kui see peal on, kelladeplokis mõned näidikud võivad joodete tõttu jebida jne).
Aga kui aastane läbisõit on vaid 15k, siis mina võtaks B5 2.8 (quattro). Sellise läbisõidu juures ei kulu ka kütust kuigi palju ja miks siis mitte neid väheseid kilomeetreid nautida võimsa autoga? :)



On vahe kas ta käib välja 300e v mingi 50e. Igaüks ei käiks 300 välja kui mingi üks varras läbi on(ei ole mõtet siis kõiki isegi vahetada ju.). Enamus ongi neid vardaid juba eraldi vahetanud, keegi ei raatsi korraga ostagi. Kunagi vahetasin a8sal neid alu vardaid, 2tk olid reaalselt läbi, ülejäänud vanad võtsin omale ja sõbral üle aasta kestnud juba. Omanik oli ka seline, et ostsis komplekti.

_________________
M: varuosadeks e36 1.6, e34 2.0 110kw, e32 750il, 100 c4 2.0/2.8, mondeo 1.6


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 11:16 

Liitunud: 24.03.2010 14:23
Postitusi: 2890
Ja siis ongi mingi kari tolasid, kes ulub, et see sild ei kesta. Mõtle nüüd peaga, kumb on mõttekam, kas maksta korraga 300 euri ja sõita selle korras sillaga mingi 80000-120000km või maksta 50 euri, sõita 2000km, siis maksta järgmise pulga eest 50 euri ja jälle paari tuhande km pärast maksta 50 euri jne? Lisaks tuleb iga kord ka tööraha maksta. Aga no loll saab kirikus ka peksa, mis seal ikka. Koonderdamisega muidugi jääb mulje, et oh ma hetkel säästan, aga pikas perspektiivis maksad rohkem lihtsalt. Aga kui raha on, miks mitte.
Teiseks on alati võimalus neid sillajuppe ka taastada. Sõber taastas Passat B5.5-l kunagi ja sõitis muretult ca 120 000km. Siis müüs auto maha ja sild oli veel korras.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 11:23 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.06.2007 16:18
Postitusi: 5875
Asukoht: Ida-lääne-viru
b4 koliseb isegi kui veermik korras on , vaadates kasv6i esimeste amordipatjade lahendust. Vähegi treppis tee , siis ikka väga ebamugav. Samuti on rakse leida normaalsete lisadega masinat , isegi el. aknad on haruldased.

Valikust oleks siiski parim 1.9 tdi.

_________________
Kui minema hakkab, siis kaardilugeja külge ette ja "Las minna!!".


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 11:44 
Kasutaja avatar

Liitunud: 24.05.2009 23:28
Postitusi: 1065
mkb kirjutas:
highrankin kirjutas:
B4 soovitaksin hoopis 2,3 liitrist.

Mille poolest see 2,3 konega b4 soovitust väärib?


Mulle lihtsalt meelib. Kunagi omasin, liikus hästi ja tegi head häält.
Kütust võttis ka 9 kanti.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 12:23 

Liitunud: 02.12.2008 00:16
Postitusi: 367
Nii, palju soovitusi, mis ühinevad ka minu omaga.
Valikus just B4 puhul just 2.0 85kw ning mõlema kere puhul ainult esiveduse järgi soov.
Lisan juurde, et autoga hakkab ema sõitma ning nagu ka vanade inimestega ikka on, leitakse ka need kivid-kännud üles, mis pole tee lähedalgi.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus
PostitusPostitatud: 23.10.2012 12:46 

Liitunud: 26.12.2008 22:33
Postitusi: 260
Asukoht: Tallinn
Veidi lugemist AC'st: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33193
http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28952

_________________
We're drifting slow through the snow on 5th Avenue..


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 31 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7