Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=100391 |
1. leht 3-st |
Autor: | sander147 [ 22.10.2012 22:48 ] |
Teema pealkiri: | K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
Silmapiirile on jäänud nii Audi 80 B4 ja ka uuem A4 B5, uuemad on juba sama saia raha eest kui 80-d. Kuna A4 B5-l on loll mitme vardaga esisild, siis natuke pelgaks seda. Samuti pole igapäevaselt kursis antud mootori töökindlusega. Tänasel päeval ei maksa esisilla rem küll suurt midagi, jupid alates 300€, kuid siiski on see suur summa, kui auto läheb külavahe teedele sõitmiseks. Seega, kui mitu aastat või km antud sild vastu peab, kuigi läbisõit aastas oleks c 15K km. Ootaks ka muid tarku nõuandeid mõlema mudeli suhtes. Tüüpvead jne. |
Autor: | Reimers [ 22.10.2012 22:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
Mingi 150km või 1 päeva peab vastu sild ![]() |
Autor: | gansta [ 22.10.2012 23:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
tean niipalju öelda et lemfölderi sild alla ehk sama mis A varuosagi - ja kestavad kenasti. b varuosa alla ja kestab aasta umbes ja kõik see ring algab otsast peale. |
Autor: | Laurit [ 22.10.2012 23:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
Kõige odavam esisilla komplekt kestab umbes aasta jah, pool sellest veeresin 18" velgedega. 200 euri aasta peale teeb 16 euri kuus, väga hull pole. ![]() |
Autor: | highrankin [ 23.10.2012 09:21 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
Osta rahus B4. A4 sild ei kesta sul treppis külavaheteedel sõites. Pealegi on odavamaotsa käestlastud a4 tõenäoliselt suurem rahaauk kui sama raha eest b4. |
Autor: | dislavoss [ 23.10.2012 09:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
B4 sild lamp, puksid ei maksa midagi.. a4 juba need alumiinium vardad seal, vahetamine kallim ning keerulisem, kui kodus teha. Roolilatt ka a4 b5 nõrk asi. |
Autor: | Markko [ 23.10.2012 09:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
Minge perse oma sillajutuga ükskord juba. Kaua võib? Vahetage sillajupid KORRAGA, mitte ühekaupa, siis kestab see sild kah. Ka sõidustiili tasuks meie teedel jälgida- kui lasta igast august täie pasaga läbi, ei kesta Hummer ka. AGA, Sander, kui loed sente, siis osta B4, tõesti on veidike odavam pidada, puksid maksavad paar euri, muud osad ka odavamad. Samas ruumikuselt, sõiduomadustelt, üldse koostekvaliteedilt on B5 hoopis teine asi, kui B4. Oluliselt parem. Ka disainilt on B5 ilusam IMO. Olen pidanud 2x B5 ja 1x B4 ning kui uuesti valida oleks, siis võtaks koheselt B5. Muidugi sõltub ka, mis mootoritega masinad sul valikus on. Kui diislid, siis mõlema peal soovitan 1.9 TDI 66kw (või siis B5 peal 81kw, kuid need on kallimad juba). Bensukatest on B4 peal kõige mõistlikum mootor 2.0 85kw ja B5 peal vast 1.8T (mõlemaid on saada ka quattrona). Väheke paremat minekut tahad, siis võta 2.6 või 2.8 (mõlemad saadaval nii B4 kui B5 peal). Aga sellised optimaalsed valikud on 2.0 85kw ja 1.8T. Mõistliku kütusekulu ja mõistliku astumisega. dislavoss, esimest korda kuulen, et B5-l oleks roolilatt nõrk ![]() Tüüpvead: B4-l vast amordi tugilaagrid, mis hakkavad kolksuma, samuti stabika- ja õõtsapuksid. Need muidugi ei maksa suurt midagi (odavama otsa omad 5-6 euri /tk, tugilaagrid kuni 20 euri tk jne). B5-l vast rattalaagrid on ühed kiiremad kuluosad ja no ka sillajupid, kui neid korraga ei vaheta. Elektrisüsteem ei ole kummalgi eriti töökindel (võivad jebida el.aknad, katuseluuk, kliimaseade, kui see peal on, kelladeplokis mõned näidikud võivad joodete tõttu jebida jne). Aga kui aastane läbisõit on vaid 15k, siis mina võtaks B5 2.8 (quattro). Sellise läbisõidu juures ei kulu ka kütust kuigi palju ja miks siis mitte neid väheseid kilomeetreid nautida võimsa autoga? ![]() |
Autor: | gansta [ 23.10.2012 09:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
b4 on tagadiffri lukk väikse plussina kui neliveolisele mõtled. |
Autor: | highrankin [ 23.10.2012 10:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
Tegelt ei ole normaalne kui iga kolina peale peab terve esisilla välja vahetama. Ei tea ühtegi teist autot peale audide. Ja tegelt on audi üldse selle a4 sillaga pange pannud. Nahhui sinna neid pudinaid nii palju vaja on? Pole ju mingi luksusauto millel sujuvaks kulgemiseks mingeid imepulkasid vaja. Sobiks ka selline lihtne sild nagu jaapanlastel vms.. Tüüpiline ülemõtlemine, võib kohata ka muudel audi detailidel. B4 soovitaksin hoopis 2,3 liitrist. |
Autor: | dislavoss [ 23.10.2012 10:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
Vuffel kirjutas: Minge perse oma sillajutuga ükskord juba. Kaua võib? Vahetage sillajupid KORRAGA, mitte ühekaupa, siis kestab see sild kah. Ka sõidustiili tasuks meie teedel jälgida- kui lasta igast august täie pasaga läbi, ei kesta Hummer ka. AGA, Sander, kui loed sente, siis osta B4, tõesti on veidike odavam pidada, puksid maksavad paar euri, muud osad ka odavamad. Samas ruumikuselt, sõiduomadustelt, üldse koostekvaliteedilt on B5 hoopis teine asi, kui B4. Oluliselt parem. Ka disainilt on B5 ilusam IMO. Olen pidanud 2x B5 ja 1x B4 ning kui uuesti valida oleks, siis võtaks koheselt B5. Muidugi sõltub ka, mis mootoritega masinad sul valikus on. Kui diislid, siis mõlema peal soovitan 1.9 TDI 66kw (või siis B5 peal 81kw, kuid need on kallimad juba). Bensukatest on B4 peal kõige mõistlikum mootor 2.0 85kw ja B5 peal vast 1.8T (mõlemaid on saada ka quattrona). Väheke paremat minekut tahad, siis võta 2.6 või 2.8 (mõlemad saadaval nii B4 kui B5 peal). Aga sellised optimaalsed valikud on 2.0 85kw ja 1.8T. Mõistliku kütusekulu ja mõistliku astumisega. dislavoss, esimest korda kuulen, et B5-l oleks roolilatt nõrk ![]() Tüüpvead: B4-l vast amordi tugilaagrid, mis hakkavad kolksuma, samuti stabika- ja õõtsapuksid. Need muidugi ei maksa suurt midagi (odavama otsa omad 5-6 euri /tk, tugilaagrid kuni 20 euri tk jne). B5-l vast rattalaagrid on ühed kiiremad kuluosad ja no ka sillajupid, kui neid korraga ei vaheta. Elektrisüsteem ei ole kummalgi eriti töökindel (võivad jebida el.aknad, katuseluuk, kliimaseade, kui see peal on, kelladeplokis mõned näidikud võivad joodete tõttu jebida jne). Aga kui aastane läbisõit on vaid 15k, siis mina võtaks B5 2.8 (quattro). Sellise läbisõidu juures ei kulu ka kütust kuigi palju ja miks siis mitte neid väheseid kilomeetreid nautida võimsa autoga? ![]() On vahe kas ta käib välja 300e v mingi 50e. Igaüks ei käiks 300 välja kui mingi üks varras läbi on(ei ole mõtet siis kõiki isegi vahetada ju.). Enamus ongi neid vardaid juba eraldi vahetanud, keegi ei raatsi korraga ostagi. Kunagi vahetasin a8sal neid alu vardaid, 2tk olid reaalselt läbi, ülejäänud vanad võtsin omale ja sõbral üle aasta kestnud juba. Omanik oli ka seline, et ostsis komplekti. |
Autor: | Markko [ 23.10.2012 11:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
Ja siis ongi mingi kari tolasid, kes ulub, et see sild ei kesta. Mõtle nüüd peaga, kumb on mõttekam, kas maksta korraga 300 euri ja sõita selle korras sillaga mingi 80000-120000km või maksta 50 euri, sõita 2000km, siis maksta järgmise pulga eest 50 euri ja jälle paari tuhande km pärast maksta 50 euri jne? Lisaks tuleb iga kord ka tööraha maksta. Aga no loll saab kirikus ka peksa, mis seal ikka. Koonderdamisega muidugi jääb mulje, et oh ma hetkel säästan, aga pikas perspektiivis maksad rohkem lihtsalt. Aga kui raha on, miks mitte. Teiseks on alati võimalus neid sillajuppe ka taastada. Sõber taastas Passat B5.5-l kunagi ja sõitis muretult ca 120 000km. Siis müüs auto maha ja sild oli veel korras. |
Autor: | Killer666 [ 23.10.2012 11:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
b4 koliseb isegi kui veermik korras on , vaadates kasv6i esimeste amordipatjade lahendust. Vähegi treppis tee , siis ikka väga ebamugav. Samuti on rakse leida normaalsete lisadega masinat , isegi el. aknad on haruldased. Valikust oleks siiski parim 1.9 tdi. |
Autor: | highrankin [ 23.10.2012 11:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
mkb kirjutas: highrankin kirjutas: B4 soovitaksin hoopis 2,3 liitrist. Mille poolest see 2,3 konega b4 soovitust väärib? Mulle lihtsalt meelib. Kunagi omasin, liikus hästi ja tegi head häält. Kütust võttis ka 9 kanti. |
Autor: | sander147 [ 23.10.2012 12:23 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
Nii, palju soovitusi, mis ühinevad ka minu omaga. Valikus just B4 puhul just 2.0 85kw ning mõlema kere puhul ainult esiveduse järgi soov. Lisan juurde, et autoga hakkab ema sõitma ning nagu ka vanade inimestega ikka on, leitakse ka need kivid-kännud üles, mis pole tee lähedalgi. |
Autor: | Memphisc [ 23.10.2012 12:46 ] |
Teema pealkiri: | Re: K: Audi 80 B4 ja A4 B5 töökindlus |
Veidi lugemist AC'st: http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=33193 http://foorum.audiclub.ee/viewthread.php?tid=28952 |
1. leht 3-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |