Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
BMW E46 2,0 disla http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=102678 |
1. leht 1-st |
Autor: | RedNeck [ 20.11.2012 17:20 ] |
Teema pealkiri: | BMW E46 2,0 disla |
Keegi oskab jagada BMW 2,0 100kw disla plusse ja miinuseid? palju reaalne küttekulu tal on ja mis tüüp vead jne |
Autor: | dsl777 [ 20.11.2012 17:32 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
Olen lühikest aega omanud nii 320d 100kw kui ka 320d 110kw. 100kw variant lärmas ja värises päris jubedalt kohapeal olles, võimaluse korral üritaks kindlasti 110kw variandi sebida, see natuke inimlikum. Kütusekulu samuti 110kw variandil väiksem, mina sain kuskil 7.x ringi uuema mootoriga ja vanemaga üle 8 suts (linnasõit ilma ummikuteta), mõlemal ATM kast. |
Autor: | RedNeck [ 20.11.2012 17:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
neil mingit sarnast toredat viga pole küljes nagu näiteks 2,5tds-l selle kõrgsurvepumbaga on? Või võib nende pihustite otsa saamist liigitada samasse klassi? |
Autor: | dsl777 [ 20.11.2012 18:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
RedNeck kirjutas: neil mingit sarnast toredat viga pole küljes nagu näiteks 2,5tds-l selle kõrgsurvepumbaga on? Või võib nende pihustite otsa saamist liigitada samasse klassi? Kõrvsurvepumbaga üldjuhul probleeme vähe, vähemalt M51 mootoriga võrreldes. Ühelgil autol mida ise lähemalt näppinud olen pole soojalt olnud probeemi käivitada või siis külmalt. |
Autor: | SpikeBMW [ 20.11.2012 18:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
unusta 2.0 ära. Kas 1.8 või 3.0. Töökaaslane remontis enda 2.0 diislit rohkem kui sõita sai. Küll läksid turbod ja kõik muu. Loe ajaviiteks natuke autoalast kirjandust nt Autoleht ja uuri margifoorumist. http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2212 http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/used/2006/06/?headerID=472 http://www.tehnikamaailm.ee/est/srchAll/?searchAll=e46 |
Autor: | RedNeck [ 20.11.2012 18:25 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
sellest oli abi küll, nüüd saan aru miks need 100kw nii kahtlaselt odavad on ![]() |
Autor: | kj [ 21.11.2012 01:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
Julgeks ka öelda, et turbod on nõrgad, sõber pidas ka 2 aastat 100kw isendit, kaks korda sai turbot remontida, lisaks muud asjad, nt tagasild mädanes kere küljest lahti, sumps pooleks jne. Samas minu arust töötas korralik 100kw paremini, ja läks paremini edasi, kui korralik 110kw. Ei teagi kahjuks peast, mis neil vahet on üldse... 100kw keskmine kulu koos peenestamisega oli 7 kanti, pooleks linn ja maantee kuskil. |
Autor: | OldCars [ 21.11.2012 01:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
Üks kogemus samuti sarnase autoga (2.0d 100kw) olemas. Tol lendas täiesti lampi generaator ja natuke hiljem kõrgsurvepump. Pumbaga oli mingi loll teema ka, et see tuli lasta UM'is vahetada. Manuaali otsas võttis kütet mingi 7 lõppu linnas. Aga tühikäigul väriseb jne ta küll. Eelnevalt läbinämmutatud teema küll siin, seega eelnevale jutule +1. ![]() |
Autor: | kalle [ 22.11.2012 02:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
kunagi, 2006 aastal kui ülikooli 1msel kursusel olin, siis mul olid 2 kursavenda, ühel oli vectra, miski 93 aasta oma ja teisel e46, seesama 2.0 diisel 100kw. Igatahes, kui kuskile kaugemale läbutsema oli vaja minna, läksime alati vectraga, sest sellega jõudis alati kohale. bemmi osas polnud omanik ise ka kindel kunas see jälle teeäärde jääb. St masin oli väga hästi hoitud ja tema ise ka seda ei piinanud |
Autor: | RedNeck [ 22.11.2012 14:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
tundub et see 2,0 on veel hullem ikaldus kui 2,5 tds ![]() ![]() |
Autor: | tomcraft [ 22.11.2012 15:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
Vähe on neid nö noobelmarke mis suudavad vastupidavuselt konkurentsi pakkuda rahvamarkidele ![]() Kuigi nii hull ei tohiks ka asi olla. Ega siis terve maailm ei sõida ainult avensiste ja golfidega ja mõnedel õnnestub ikka liigelda ka muude masinatega mitte ainult töökohas istuda ![]() Nii vanal masinal oleneb kõik eelmisest omanikust nii et korralik kontroll ennem ja kui kõik tiptop siis peaks see 2.0 sõitma ka täitsa edukalt. Mõne ikalduse kuskilt kaela saad siis muidugi palju õnne ![]() |
Autor: | SpikeBMW [ 22.11.2012 21:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
Enda peetud vanakooli 3.0D 135kW oli küll sitta kanti hea mootor. Nii mineku kui ka küttekulu poolest. Keskmine vist 6.1-6.2. Ei sõitnud ka kerge jalaga. Muidugi minu masinal puudus kliima mis küttekulu nii madala hoidis. Edit: man kast oli kah. |
Autor: | Bronco [ 24.11.2012 03:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: BMW E46 2,0 disla |
Sõitsin 110kw mootoriga isendiga 1.5 aastat ~40kkm maha. Mootori poolest küll peale õli+tavaline hooldus ja eelsüüteküünalde + nende relee remondi ja termostaadi eriti midagi ei teinud. Liikus hästi (9s sajani) ja kütust võttis maanteel ~5L/100km kohta (parim oli 4.56, kuid kiiremini sõites läks ka 5.5). Paagi võtsin alati täis ja odomeetri nullisin ära, komput ei usaldanud. Linnas sõitsin tallinnas ja hommikul kell 8 tööle, 17 koju kuluga ~10-11 (~8km ots). Ehk siis külma mootoriga ja lühikesi otsi sõites ummikutes ei ole öko. Peres on üks 110kw 2002 aasta isend automaatkastiga sõitnud juba 7 aastat 150kkm ning samamoodi pole juhtunud midagi turboga ja mootori poolelt on padjad, eelsüüteküünlad+relee ja muidugi tavalised õli+filtrivahetused normaalse intervalliga. Ostaksin uuesti kui oleks samal ajal sama valiku ees? Jah, kindlasti! Oled harjunud golfi või mingi civicuga sõitma ja seda hooldama ning kuu sissetulek on pigem seal keskmise ligidal või madalam? Ära osta odavat ronti bmw'd ja pärast kirud elu lõpuni. Enamus neist odavatest aparaatidest on elu juba rohkem kui pool miljonit kilomeetrit näinud ükskõik mis see näidik seal armatuuril arvab (ei tähenda, et kallimad ei oleks). |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |