Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:59

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Alfa 156
PostitusPostitatud: 14.12.2012 11:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.08.2011 19:04
Postitusi: 57
Tere, hakkas silma seliine liikur, pole kunagi kokku puutunud alfadega ja ei oska midagi arvata. Ühed kiidavad taevani, teised teevad maani maha. Äkki kellegil on rohkem kogemusi ja oskab jägada mõne tarkuse tera. Huvitaks just diislid, kumba eelistada kas sellist 1,9 või peaks vaatama 2,4? Margifoorumist midagi tarka teada ei saanud, sest nagu ikka iga lit* kiidab oma vi*** :D Uurisin erinevaid ajakirjade teste ja sealt sain väheke infot nende kohta, aga huvitaks just kellegi isiklik kogemus.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1201603

_________________
Keda homme kutsume vabadusvõitlejateks, võivad olla tänased terroristid!


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Alfa 156
PostitusPostitatud: 14.12.2012 12:03 

Liitunud: 24.11.2012 17:03
Postitusi: 99
Auto ärikas. Nime asemel kasutab auto marki , et pärast emailidel vahet teha. Löö number googlesse, tuleb kohe miljon vastet.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Alfa 156
PostitusPostitatud: 14.12.2012 14:27 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 02:46
Postitusi: 4718
Asukoht: Helsinki/Pärnu
Jäi ka silma hiljuti autolehes lugedes, et mootoririhma vahetades tuleb mootor maha võtta :kill Kogu see lõbu maksab 1000€ ringis.

_________________
BMW E39 520iA FL 2,2 125kw.´03, Mazda 6 1,8 88kw. ´02, MB Vito 2,2CDI 75kw.´03


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Alfa 156
PostitusPostitatud: 14.12.2012 15:10 

Liitunud: 11.08.2006 15:27
Postitusi: 403
Veermik on häälestatud hea juhitavuse jaoks, Eesti teedel laguneb innukalt. Roolilatt samuti - samas on juhitavus väga hea ja täpne, kes sõitnud see teab hinnata. Mootoririhma vahetuseks on bensukatel kui diislitel vaja mootor maha võtta, tehasepoolne aeg mis ettenähtud bens.mootoril mootoririhma, veepumba vahetuseks (sh. mootor maha-peale) on 19 tundi. Kasutada saab vaid originaal varuosi, sest odava b-jupiga asi ei toimi nagu vaja. BTW krss, kui vaadata kuidas vaja fikseerida nukkvõlle, väntvõlli, veepumba asendit ja kuidas see rihm peab seal ei tea mitu ringi ära tegema, siis on ilmne et see töö ei ole kerge, ka pole kunagi kindlust et mootor ka õieti fikseeritud märkide järgi kokku pannes pärast tööle hakkab, samuti on igasugu ohtrate pingutite-rullikute tõttu ka nendega probleeme. Kahjuks selliseid autosid eriti keegi ei taha ka eriti hooldada, kui selliseid suuri hooldusi vaja 2x tihedamalt teha siis väga tõenäoline on see et müügis enamuses autod millel välp juba üle läinud, pole eriti ka mehaanikuid kes neid hästi tunnevad (Pilotmotorsi kaadri kohta ka eriti häid sõnu pole).
Diislitel probleemid pihustitega ning kõrgsurvepumba ja veepumbaga.
Sellise auto puhul on ka veel see iva, et sul pole kunagi kindlust et mis järgmiseks lendab (võrreldes enamike Jaapani,Saksa autodega). Mõni auto annab varakult märku, et sidur hakkab väsima vms, selle auto puhul käib korraks peale käivitamist nõks läbi ja ongi mootoril klapid peas (juhtub ka 60 000km juures peale eelmist rihmavahetust).


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Alfa 156
PostitusPostitatud: 19.12.2012 12:08 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 10:25
Postitusi: 1641
Asukoht: Maardu
andres393 kirjutas:
Jäi ka silma hiljuti autolehes lugedes, et mootoririhma vahetades tuleb mootor maha võtta :kill Kogu see lõbu maksab 1000€ ringis.


kes idioot seda kirjutas?

olen omanud nii palju erinevaid autosi, ja FIATi toodangu kohta ei oska midagi halba öelda (v.a. Fiat 1.2 mootorist, millel nukkad plastiliinist tehtud). Midagi keerulist pole, enda Thesisel, millel kapotti alune on kitsas, sai vahetatud rihmad, rullikud jne. . kõik koos töörahaga kokku 580 EUR, arvestades, et autole ostsin kõige kvaliteetsemad jubinad, millest kõige kallim jubin oli veepump
Pilt

sõbral on 166 millel odol on 340 000 km, ja muretu sõidab juba 6 aastat sellega, sama ajal kui tema teine auto - 750 E32, mida ta ostis meeletu raha eest aastal 2004 pidevalt remondis, sama ajast kui ostis selle.

nb, mul hetkel teine Lancia, millel samuti vahetasin rihmad - rullikud, kõik läks alla 400 EUR maksma koos töörahaga, rihmakomplekt odavam kui sama töömahuga VW-l

_________________
http://www.maarduauto.ee - sõidukite hooldus ja remont, värvimistööd, uute varuosade müük Maardus. Uued originaal varuosad aasia autodele.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Alfa 156
PostitusPostitatud: 19.12.2012 14:04 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=142429
Tsiteeri:
2,4 on deriveeritud Lancia 5 silindirilisest bensiinimootorist mitte kaubikumootorist.

Töökindluse probleemid on sellel samad, mis kõigil diislitel-> kehva õli, välbast mitte kinnipidamine, turbo tapmine (n.ö. pööretelt nulli). Või siis kehva küte.

Tüüpvigu ette et tule esimese hooga (ma kaldun arvama, et ega neid ei olegi).

Mis Alfa mootoritesse puutub, siis ainus mootor, mis ilma korraliku hoolduseta kestab on siiski vaid 2,5 4 silindriline VMi diisel (kõik ülejäänud on suht peenhäälestatud ja hooldusega koonerdamist ei kannata)
Et siis Alfa diislid on head aga too lege VM motori 2,5 on VEEL töökindlam :kill

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Alfa 156
PostitusPostitatud: 09.01.2013 18:06 

Liitunud: 08.04.2003 02:55
Postitusi: 1101
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2187

http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/us ... aderID=295

Ise olen ammu selle auto soetamise peale mõelnud aga jah kuna pidi olema lootusetu lahti saada, siis pole soovinud soetada.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Alfa 156
PostitusPostitatud: 09.01.2013 18:47 
Kasutaja avatar

Liitunud: 07.05.2010 14:21
Postitusi: 2793
Asukoht: Tallinn
auto lehest...

Plussid
ilus seest ja väljast, sportlikud mootorid ja sõiduomadused, odav
Miinused
kohati raskesti kättesaadavad ja kallid varuosad, töökindlus, praktilisus


mis ta siis kurat on :lol


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Alfa 156
PostitusPostitatud: 11.01.2013 23:51 
Kasutaja avatar

Liitunud: 19.02.2006 22:09
Postitusi: 41
Asukoht: Paikuse/ Põhja-Norra
FOX1000 kirjutas:
auto lehest...

Plussid
ilus seest ja väljast, sportlikud mootorid ja sõiduomadused, odav
Miinused
kohati raskesti kättesaadavad ja kallid varuosad, töökindlus, praktilisus


mis ta siis kurat on :lol


Mulle alati meeldib, kui mõni ajakirjanik kuskil mainib, et AR juppe pole saada. Mis juppe see autot mitteomav ajakirjanik siis tahab?
Olles omanub 156 2,5l ja 3,2l masinat ja hetkel hooajaks valmistuv (ei tea aind, mis aasta hooajaks :) ) 2,0l 155- nende autode varal võin küll öelda, et EI OLE olnud juppi, mida ei saaks. klapid, rihmad, pumbad, nukkvõllid, õõtsad, puksid, sadulad jne- kohe saadaval. Mitut marki omades võin ka öelda, et kallidusega pole AR juppidel küll midagi pistmist.
Aga eks ta on, palju on 156 raipeid liikvel, ostetakse ilusa välimuse pärast, lastakse käest ja siis lükatakse odavalt müüki. Ostab järgmine ilu-ihaleja ja nutab, et laguneb raisk.
Erinevus saksa premiumitega on vast selles, et kolinale tuleb kohe reageerida, võtab palju teisi pukse kohe kaasa muidu.

_________________
XC60 Polestar / SkiDoo Summit


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Alfa 156
PostitusPostitatud: 12.01.2013 03:47 

Liitunud: 07.01.2004 19:50
Postitusi: 2751
Asukoht: Tartu
FOX1000 kirjutas:
auto lehest...

Plussid
ilus seest ja väljast, sportlikud mootorid ja sõiduomadused, odav
Miinused
kohati raskesti kättesaadavad ja kallid varuosad, töökindlus, praktilisus


mis ta siis kurat on :lol


Sama võib öelda VÄGA paljude masinate kohta - odav osta, kallis pidada. Nii lihtne see ongi :)


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 10 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7