Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Alfa 156 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=104239 |
1. leht 1-st |
Autor: | RedNeck [ 14.12.2012 11:27 ] |
Teema pealkiri: | Alfa 156 |
Tere, hakkas silma seliine liikur, pole kunagi kokku puutunud alfadega ja ei oska midagi arvata. Ühed kiidavad taevani, teised teevad maani maha. Äkki kellegil on rohkem kogemusi ja oskab jägada mõne tarkuse tera. Huvitaks just diislid, kumba eelistada kas sellist 1,9 või peaks vaatama 2,4? Margifoorumist midagi tarka teada ei saanud, sest nagu ikka iga lit* kiidab oma vi*** ![]() http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1201603 |
Autor: | amordipüstak [ 14.12.2012 12:03 ] |
Teema pealkiri: | Re: Alfa 156 |
Auto ärikas. Nime asemel kasutab auto marki , et pärast emailidel vahet teha. Löö number googlesse, tuleb kohe miljon vastet. |
Autor: | Andres003 [ 14.12.2012 14:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Alfa 156 |
Jäi ka silma hiljuti autolehes lugedes, et mootoririhma vahetades tuleb mootor maha võtta ![]() |
Autor: | delta [ 14.12.2012 15:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: Alfa 156 |
Veermik on häälestatud hea juhitavuse jaoks, Eesti teedel laguneb innukalt. Roolilatt samuti - samas on juhitavus väga hea ja täpne, kes sõitnud see teab hinnata. Mootoririhma vahetuseks on bensukatel kui diislitel vaja mootor maha võtta, tehasepoolne aeg mis ettenähtud bens.mootoril mootoririhma, veepumba vahetuseks (sh. mootor maha-peale) on 19 tundi. Kasutada saab vaid originaal varuosi, sest odava b-jupiga asi ei toimi nagu vaja. BTW krss, kui vaadata kuidas vaja fikseerida nukkvõlle, väntvõlli, veepumba asendit ja kuidas see rihm peab seal ei tea mitu ringi ära tegema, siis on ilmne et see töö ei ole kerge, ka pole kunagi kindlust et mootor ka õieti fikseeritud märkide järgi kokku pannes pärast tööle hakkab, samuti on igasugu ohtrate pingutite-rullikute tõttu ka nendega probleeme. Kahjuks selliseid autosid eriti keegi ei taha ka eriti hooldada, kui selliseid suuri hooldusi vaja 2x tihedamalt teha siis väga tõenäoline on see et müügis enamuses autod millel välp juba üle läinud, pole eriti ka mehaanikuid kes neid hästi tunnevad (Pilotmotorsi kaadri kohta ka eriti häid sõnu pole). Diislitel probleemid pihustitega ning kõrgsurvepumba ja veepumbaga. Sellise auto puhul on ka veel see iva, et sul pole kunagi kindlust et mis järgmiseks lendab (võrreldes enamike Jaapani,Saksa autodega). Mõni auto annab varakult märku, et sidur hakkab väsima vms, selle auto puhul käib korraks peale käivitamist nõks läbi ja ongi mootoril klapid peas (juhtub ka 60 000km juures peale eelmist rihmavahetust). |
Autor: | Scorpio Ghia [ 19.12.2012 12:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: Alfa 156 |
andres393 kirjutas: Jäi ka silma hiljuti autolehes lugedes, et mootoririhma vahetades tuleb mootor maha võtta ![]() kes idioot seda kirjutas? olen omanud nii palju erinevaid autosi, ja FIATi toodangu kohta ei oska midagi halba öelda (v.a. Fiat 1.2 mootorist, millel nukkad plastiliinist tehtud). Midagi keerulist pole, enda Thesisel, millel kapotti alune on kitsas, sai vahetatud rihmad, rullikud jne. . kõik koos töörahaga kokku 580 EUR, arvestades, et autole ostsin kõige kvaliteetsemad jubinad, millest kõige kallim jubin oli veepump ![]() sõbral on 166 millel odol on 340 000 km, ja muretu sõidab juba 6 aastat sellega, sama ajal kui tema teine auto - 750 E32, mida ta ostis meeletu raha eest aastal 2004 pidevalt remondis, sama ajast kui ostis selle. nb, mul hetkel teine Lancia, millel samuti vahetasin rihmad - rullikud, kõik läks alla 400 EUR maksma koos töörahaga, rihmakomplekt odavam kui sama töömahuga VW-l |
Autor: | Tegelane5 [ 19.12.2012 14:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Alfa 156 |
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php?tid=142429 Tsiteeri: 2,4 on deriveeritud Lancia 5 silindirilisest bensiinimootorist mitte kaubikumootorist. Et siis Alfa diislid on head aga too lege VM motori 2,5 on VEEL töökindlam Töökindluse probleemid on sellel samad, mis kõigil diislitel-> kehva õli, välbast mitte kinnipidamine, turbo tapmine (n.ö. pööretelt nulli). Või siis kehva küte. Tüüpvigu ette et tule esimese hooga (ma kaldun arvama, et ega neid ei olegi). Mis Alfa mootoritesse puutub, siis ainus mootor, mis ilma korraliku hoolduseta kestab on siiski vaid 2,5 4 silindriline VMi diisel (kõik ülejäänud on suht peenhäälestatud ja hooldusega koonerdamist ei kannata) ![]() |
Autor: | Fluid [ 09.01.2013 18:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: Alfa 156 |
http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2187 http://www.tehnikamaailm.ee/est/cars/us ... aderID=295 Ise olen ammu selle auto soetamise peale mõelnud aga jah kuna pidi olema lootusetu lahti saada, siis pole soovinud soetada. |
Autor: | FOX1000 [ 09.01.2013 18:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Alfa 156 |
auto lehest... Plussid ilus seest ja väljast, sportlikud mootorid ja sõiduomadused, odav Miinused kohati raskesti kättesaadavad ja kallid varuosad, töökindlus, praktilisus mis ta siis kurat on ![]() |
Autor: | bnd [ 11.01.2013 23:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: Alfa 156 |
FOX1000 kirjutas: auto lehest... Plussid ilus seest ja väljast, sportlikud mootorid ja sõiduomadused, odav Miinused kohati raskesti kättesaadavad ja kallid varuosad, töökindlus, praktilisus mis ta siis kurat on ![]() Mulle alati meeldib, kui mõni ajakirjanik kuskil mainib, et AR juppe pole saada. Mis juppe see autot mitteomav ajakirjanik siis tahab? Olles omanub 156 2,5l ja 3,2l masinat ja hetkel hooajaks valmistuv (ei tea aind, mis aasta hooajaks ![]() Aga eks ta on, palju on 156 raipeid liikvel, ostetakse ilusa välimuse pärast, lastakse käest ja siis lükatakse odavalt müüki. Ostab järgmine ilu-ihaleja ja nutab, et laguneb raisk. Erinevus saksa premiumitega on vast selles, et kolinale tuleb kohe reageerida, võtab palju teisi pukse kohe kaasa muidu. |
Autor: | tomcraft [ 12.01.2013 03:47 ] |
Teema pealkiri: | Re: Alfa 156 |
FOX1000 kirjutas: auto lehest... Plussid ilus seest ja väljast, sportlikud mootorid ja sõiduomadused, odav Miinused kohati raskesti kättesaadavad ja kallid varuosad, töökindlus, praktilisus mis ta siis kurat on ![]() Sama võib öelda VÄGA paljude masinate kohta - odav osta, kallis pidada. Nii lihtne see ongi ![]() |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |