Morfin kirjutas:
Kunagi on olnud selline automaat. Eks ta neid käike vahetab tolleaegsele automaadile kohaselt ja suht palju oma sportlikust olemusest läheb sinna kaotsi. Kuna ise juba tol ajal ei viitsinud käike ise vahetada siis mulle täitsa sobis. Hea sõnaga meenutaks juhitavust kindlasti ning välimuse poolelt hallist massist eristumist. Kerega oli mul ka traditsioonilistes kohtades probleeme. Lasin ka tookord ostueelse kontrolli teha (tolleaegses esinduses Autoringis) kuid hiljem kummitama hakanud mootorivead sealt välja ei tulnud. Nimelt külmalt läks mootor raskemalt käima ja töötas ebaühtlaselt, samuti oli väga janune. Hiljem selgus et ühes silindris oli rõhk madal ja eeldanuks mootoriremonti. Kuna siis rahakott seda ei kannatanud ja vaja oli autot millega saaks murevabamalt liikuda saigi rikkelisena ära müüdud. Kindlasti kui oleks komistanud korralikuma isendi peale, oleks ehk pikemaltki teda tarbinud. Minu puhul sai välja vahetatud Golf III VR6 vastu millega sai ka talvel ilusti hakkama. Samuti olid varuosad väga soodsad ka uuest peast. Nissanile maksid näiteks süüteküünlad juba terve varanduse. Minu soovitus oleks ilmselt valida siiski midagi muud selle nissani asemel. Eriti kui ise ei ole valmis teda oma jõududega putitama sest kooliõpilasena seda teenusena osta võib õlleraha kiirelt käest viia.
Turbo foorumist jäi öösel silma , et iga 5000 tagant peab veel õli ka vahetama ja mis sada muud teemat veel.
Tundub, et, mu BMW on pisut rahakoti sõbralikum.
Nissan 200sx @ motors24Nissani omanikn ütles , et masin meie talve pole näinud.
Vuffel kirjutas:
Tripo kirjutas:
eks nagu turboga autol ikka on turbo minek paratamatu ja sellega peab arvestama.
Mismõttes nagu?

Otseses
