Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

200sx igapäeva autoks?
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=104796
1. leht 2-st

Autor:  Tripo [ 26.12.2012 02:21 ]
Teema pealkiri:  200sx igapäeva autoks?

Tere,

kas ja kuidas kõlbab 200sx/S13 CA18DET automaat daily driveriks õpilasel?
Kus kohast varuosi otsida ja mis nad maksavad võrreldes minu praeguse BMW'ga?
Kuidas selline üldse vastu peab?
Kus/kes oleks pädevaim sellisele ostueelset tegema?

Mõnitavaid ja üleolevaid postitusi pole vaja.

Parimat,
Christian

Autor:  -motomees- [ 26.12.2012 02:38 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

meie tingimustes hobiautoks sobilik 200sx s13 ei tundu just kõige arukam mõte, talvel vähemalt. Samas võin ka eksida.

Autor:  karlerik [ 26.12.2012 03:04 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

Kas neil turbod ei pidanud kõige nõrgemad kohad olema? Kuskilt nagu oleks kõrvu jäänud...

Autor:  Tripo [ 26.12.2012 03:28 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

eks nagu turboga autol ikka on turbo minek paratamatu ja sellega peab arvestama.

Autor:  tomcraft [ 26.12.2012 04:09 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

200sx/S13 CA18DET
Täpselt ei tea, mida see kood tähendab, aga 200sx puhul räägiti muidu õlistest mootoritest, Eestist korralikku(kasvõi juba kere poolest) leida annab ilmselt tikutulega+ma ei tea kui asjalik valik sellise auto kyljes automaat kast oleks? Muus osas on Devil kõik ära öelnud

Autor:  Morfin [ 26.12.2012 09:59 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

Kunagi on olnud selline automaat. Eks ta neid käike vahetab tolleaegsele automaadile kohaselt ja suht palju oma sportlikust olemusest läheb sinna kaotsi. Kuna ise juba tol ajal ei viitsinud käike ise vahetada siis mulle täitsa sobis. Hea sõnaga meenutaks juhitavust kindlasti ning välimuse poolelt hallist massist eristumist. Kerega oli mul ka traditsioonilistes kohtades probleeme. Lasin ka tookord ostueelse kontrolli teha (tolleaegses esinduses Autoringis) kuid hiljem kummitama hakanud mootorivead sealt välja ei tulnud. Nimelt külmalt läks mootor raskemalt käima ja töötas ebaühtlaselt, samuti oli väga janune. Hiljem selgus et ühes silindris oli rõhk madal ja eeldanuks mootoriremonti. Kuna siis rahakott seda ei kannatanud ja vaja oli autot millega saaks murevabamalt liikuda saigi rikkelisena ära müüdud. Kindlasti kui oleks komistanud korralikuma isendi peale, oleks ehk pikemaltki teda tarbinud. Minu puhul sai välja vahetatud Golf III VR6 vastu millega sai ka talvel ilusti hakkama. Samuti olid varuosad väga soodsad ka uuest peast. Nissanile maksid näiteks süüteküünlad juba terve varanduse. Minu soovitus oleks ilmselt valida siiski midagi muud selle nissani asemel. Eriti kui ise ei ole valmis teda oma jõududega putitama sest kooliõpilasena seda teenusena osta võib õlleraha kiirelt käest viia.

Autor:  Markko [ 26.12.2012 13:47 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

Tripo kirjutas:
eks nagu turboga autol ikka on turbo minek paratamatu ja sellega peab arvestama.



Mismõttes nagu? :lol

Autor:  Tripo [ 26.12.2012 15:08 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

Morfin kirjutas:
Kunagi on olnud selline automaat. Eks ta neid käike vahetab tolleaegsele automaadile kohaselt ja suht palju oma sportlikust olemusest läheb sinna kaotsi. Kuna ise juba tol ajal ei viitsinud käike ise vahetada siis mulle täitsa sobis. Hea sõnaga meenutaks juhitavust kindlasti ning välimuse poolelt hallist massist eristumist. Kerega oli mul ka traditsioonilistes kohtades probleeme. Lasin ka tookord ostueelse kontrolli teha (tolleaegses esinduses Autoringis) kuid hiljem kummitama hakanud mootorivead sealt välja ei tulnud. Nimelt külmalt läks mootor raskemalt käima ja töötas ebaühtlaselt, samuti oli väga janune. Hiljem selgus et ühes silindris oli rõhk madal ja eeldanuks mootoriremonti. Kuna siis rahakott seda ei kannatanud ja vaja oli autot millega saaks murevabamalt liikuda saigi rikkelisena ära müüdud. Kindlasti kui oleks komistanud korralikuma isendi peale, oleks ehk pikemaltki teda tarbinud. Minu puhul sai välja vahetatud Golf III VR6 vastu millega sai ka talvel ilusti hakkama. Samuti olid varuosad väga soodsad ka uuest peast. Nissanile maksid näiteks süüteküünlad juba terve varanduse. Minu soovitus oleks ilmselt valida siiski midagi muud selle nissani asemel. Eriti kui ise ei ole valmis teda oma jõududega putitama sest kooliõpilasena seda teenusena osta võib õlleraha kiirelt käest viia.


Turbo foorumist jäi öösel silma , et iga 5000 tagant peab veel õli ka vahetama ja mis sada muud teemat veel.
Tundub, et, mu BMW on pisut rahakoti sõbralikum.


Nissan 200sx @ motors24
Nissani omanikn ütles , et masin meie talve pole näinud.

Vuffel kirjutas:
Tripo kirjutas:
eks nagu turboga autol ikka on turbo minek paratamatu ja sellega peab arvestama.



Mismõttes nagu? :lol


Otseses :D

Autor:  El Presidente [ 26.12.2012 15:38 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

Tripo kirjutas:
Turbo foorumist jäi öösel silma , et iga 5000 tagant peab veel õli ka vahetama ja mis sada muud teemat veel.
Tundub, et, mu BMW on pisut rahakoti sõbralikum.


Sihipärasel kasutamisel ei ole siin küll midagi imestamisväärset. Minu silmis see 5000km on isegi viimane piir õlivahetusvälbale. Elementaarne asi, kui tahta, et auto kestaks, siis tuleb ka õli vahetada ning mitte sisse kallata ka suvalist trahvoõli.

Autor:  Markko [ 26.12.2012 15:56 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

Nohjah :D Turbo kohalt- on endal-sõpradel mitmeid turbodega autosid olnud ja pole veel ühelgi turbo vahetust ette tulnud...aga eks see on kasutajas kinni ennekõike. Ülisuurt rolli mängib siinkohal õli kvaliteet ja õlivahetuse välp. Sellise auto puhul on 10000km ilmselt selge overkill.
Ühel tuttava tuttaval oli kunagi selline Nissan- mädanes igast otsast (nagu vana japs ikka), tehnika kestis, aga edasi ei käinud küll mingitmoodi tehaseseades. Ilmselt, kui näppida, siis käib edasi ka. Igapäevaautoks ebamugav, kui tahta sõita rohkem, kui kahekesi...lisaks auto jäik ja üsna ebamugav meie teedel. Küll aga jääb ta silma-selliseid just liiga palju ei liigu.

Tehnoandmed on siin http://www.autoweek.nl/auto/5454/nissan-200-sx
Keskmine pereauto (nt 525i, V6 mootoriga A4 jne) teevad talle tuule alla igatahes. :P Manuaalkastiga hoopis teine lugu.

Autor:  karlerik [ 26.12.2012 15:59 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

ma ka ei mõelnud turbo mootreid üldplaanis, vaid just konkreetse isendi turbo mootor.

Autor:  T6nis [ 26.12.2012 16:05 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

Kui mootori õli vahetada 5000-7500km tagant siis võiks nagu kesta, suurim häda ikka see et sinna mootorisse läheb 3.5L õli ja kui ka veidi paarutada siis hakkab saalesid ja turbosid minema.
Tagaluugilt spoiler eemaldatud sealt kindlasti leiad roostet.

Autor:  herx [ 27.12.2012 19:54 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

Kannatab sõita küll, automaadil tehasest juba LSD ka all. Kui turbo õlitusega on kõik korras, siis ei kulu neid turbosi ka. Sillad on suhtleliselt pommikindlad.
Pädeva ostueelse saad teha tõenäoliselt Jõujaamas või VKM-is.
Ainuke probleem on see, et jube kiiresti tuleb tuunimise tuhin peale :D

Autor:  Tripo [ 27.12.2012 20:20 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

kas ilma turbota ka sõita annab?
Kuidas muidu kasti vastupidavus on?

ma olen selline tavaline linnas töristaja e. peeneks ajamist ei harrasta.
sellistel püsikat ka on?

10tkm tagant õli vahetada on ju ikka tunduvalt mugavam.
ma muidugi ei koonerdaks, kui masin nõuab 5tkm tagant siis nii ka teeks.

pole vahetuse mõtet veel päris mahamatnud.

Autor:  smiley [ 27.12.2012 21:57 ]
Teema pealkiri:  Re: 200sx igapäeva autoks?

http://www.sxoc.com/vbb/showthread.php? ... eryday-car

3 lehte tarka juttu

aka. sobib küll niikaua kuni plekki alla taod :)

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/