Meie ostsime esimese C4-ja perre 2008.a, auto oli siis 3.a vana ja läbisõit oli 55000 km. Tegemist oli 5 ukselise luukpäraga ja exclusive varustustasemega. Kasutasime 2,5 aastat ja siis müüsime maha. Mahamüümise hetkel oli läbisõit 88000 km ja selle ajaga tekkisid järgmised probleemid: vahetada tuli parem poolne sarniir, mõlemad istmesoojendused kustusid ära (paranduseks on vaja istmepadi vahetada välja, nimelt see on tüüpviga), klaaskatuse üks päiksesirm ei jäänud lõpuks kinni, tagumised amordid tegid talvel ebatasasel teel kolinad (amordid olid korras kuid seegi on tüüpviga), uksepiirajad hakkasid nõksuma, kliima parempool hakkas ainult sooja puhuma (remondi komplekt maksab 30 eurot vms, ja selle vahetamisega sain samuti ise hakkama), üks peeglisoojendus ütles üles ja lõpuks oli mingi aju viga khm, mis tehti esinduses korda. Ütleme nii, et mitte midagi hullu ja pean ka mainima, et varuosad on odavad...nii et sellessuhtes on hea. Nüüd üle kahe aasta hiljem ostsime pere teiseks autos taas Citroen C4 ja (3 ukselise By Loebi erimudeli). Endale tundub 3 ukseline vaiksemana, kui 5-ukseline. Ostes oli 65000 ees ja praeguseks on kogunenud 2000 km otsa. Kõik on hetkel parimas korras, amordid tegid külmadega veidi häält, kuid pluss kraadidega kadus seegi. Kõik töötab nagu peab. Ukse kinnilöömisel kuuleb tõesti plärts, kuid selle vastu aitab heliisolatsioon, mis pehmendab ukse lööki tunduvalt, samuti kui teha see tagaosale, siis ei pidanud kuulma ka amortide tööd.
Meil firmas on pakkuda ka mõned C4-jad 5 ukselised ja kõik hõbedat värvi
1) C4 2007.a , läbisõit 129000 km, 4000 eurot, viimane hooldus 01.2012
2) c4, 2007.a, läbisõit 182000 km, 3500 eurot, viimane hooldus 08.2012
Kui tekib küsimusi C4-ja kohta, siis võid kirjutada
elaritenno1993@hot.ee