Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 23:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Jeep Grand Cherokee 3.7 V6 2005-
PostitusPostitatud: 17.01.2013 19:53 

Liitunud: 15.03.2009 16:50
Postitusi: 837
Tere.

Kas ja mida arvata sellisest Jeepist ja eriti veel nimetatud 3.7 V6 bensiinimootoriga?

Millised on nõrgad kohad?

Omal kahjuks igasugused kogemused antud mudeliga seoses puuduvad.

parimat,
Jaanus


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand Cherokee 3.7 V6 2005-
PostitusPostitatud: 17.01.2013 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 03.04.2009 22:49
Postitusi: 763
Asukoht: Klaasipealinn
4x4 foorumist saad vast kiiremini infot


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Jeep Grand Cherokee 3.7 V6 2005-
PostitusPostitatud: 17.01.2013 23:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.01.2007 16:08
Postitusi: 75
Javest kirjutas:
Tere.

Kas ja mida arvata sellisest Jeepist ja eriti veel nimetatud 3.7 V6 bensiinimootoriga?

Millised on nõrgad kohad?

Omal kahjuks igasugused kogemused antud mudeliga seoses puuduvad.

parimat,
Jaanus

Kõige kehvem mootor Jeep Grand Cherokee WK mudelile, sellega kaasneb :

1) Quadradrive II nelikveoskeemi puudumine, ehk tegemist on AWD-lahendusega (Quadra-Trac I), aeglusti puudub.
2) Kehva minek, suur kütusekulu (linn/maantee 17,6/10,6 ehk praktiliselt sama V8-mootorite kuluga).
3) Kehva varustus (Laredo), puudub nahksisu, kerevärvi ukselingid, hea helisüsteem jne.
4) Kehva enesetunne, et ostsid sellest autost kõige kehvema variandi
5) Olematu järelturg, keegi ei taha selle mootoriga mudelit, eelnevalt nimetatud põhjustel.

Jeep WK mudelist üldisemalt - hea kombinatsioon maasturist ja mugavast sõidust, millel on ka üsna head maastikuomadused.
Quadradrive II nelikveoskeem on väga asjalik (lukustatav keskdiferentsiaal ning LSD-d sildades), erinevalt eelnevast mudelist on sel mudelil eest sõltumatu vedrustus, mis teeb näiteks linnasõidu palju mugavamaks, hoolduskulud on üsna soodsad, kui konkurentidega võrrelda, vastupidavus on samuti hea.
Miinuspoolelt ei ole salong just kõige mahukam (ja mitte ka kõige ilusam), täpsemat on siis tagaistujatel päris vähe jalaruumi, auto tühimass on eelmisest mudelist jupp maad suurem, st mingit säästupilli pole mõtet loota, ka diiselmootorist.
Mootoritest rääkides, siis bensukatest (kui on konkreetne soov) on head valikud ainult Hemi'd, st 5,7 ja 6,1 ehk SRT8, see vahepealne 4,7 on pärit vanemalt mudelilt ja selle kere peal ennast ei õigusta, kõige parem valik on muidugi 3,0 CRD, mis on MB mootor, sellel on üsna mõistlik kütusekulu (10 ringis kesmiselt) ja minek on ka okei.
Kokkuvõtteks : Kui Jeep GC-d ostmas olete, soovitan mina 3,0 CRD mootoriga mudelit ja võimaluse korral 2008 ja üles, siis toimus mudeliuuendus, millega kaasnes kvaliteetsem interjöör, nibin-nabin kõpitsetud välimus ja muu sarnane.
Spetsiifilisemat infot leiab veel WKJeeps veebilehelt.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7