tomcraft kirjutas:
Päris erinevad masinad nö ju ?
Kui ökonoomsust hindad siis 2.0 kindlsati teemaks. Tehnika pommikindel, kere kere ja veel kord kere tahab tähelepanu meie kliimas. 2,5 muidugi kõige vingema varustusega ja kõige nobedam. 2,4 GDI pidi olema mitsul nö mineku ja ökonoomsuse kombinatsioon, aga kuuldatavasti kõige kapriisem mootor neist. Muidu hea masin liiklemiseks, ja näeb suht viisakas välja ka oma vanuse kohta.
Mina valiks neist 2.5 mootori. Kõige asjalikum. 2.0 on uimane ja janune, 2.4 on janune ja mitte kuigi hea minekuga ning ka väga kapriisne. 2.5 on üsna lollikindel, hea minekuga, aga ka üsna janune (V6 siiski automaatkasti otsas). Endal oli pool aastat umbes 99a 2.4GDI mootoriga Galant Sport Edition. Auto nägi sigahea välja, väga hea oli sõita temaga (mugav), ruumikas. Muus osas tehnika kestis hästi, aga laiali lendas sidur, kevadeks auto roostetas korralikult (sügisel ostes oli nagu uus auto) ja siis muidugi mootor- ühtlasel sõidul jõnksutas, tühikäik kõikus jne. Sai vahetatud küll küünlaid, kõiki filtreid, sai kontrollitud kõik andurid ja ka sisselase maha võetud ja ära puhastatud- korralikult käima ei hakanud ta ikkagi. Edasi läks muidu küll, a siis tuli ka korralikult pähe anda ja keskmine kulu oli stabiilselt 11-13l/100km kohta. Seda on 110kw mootori kohta selgelt palju, kui enamus sõitu on maanteel. Linnas oleks OK. Hiljem ostsin 2.6 V6q A4 ja selle kulu oli linnas 11, trassil 7. IMO läks paremini edasi ka, kui Galant. Muretum auto oli küll. Muidu on Galant hea valik, kui roostealdis kere ei hirmuta- ilus, mugav ja õige mootori korral ka töökindel. Jupid enam väga kallid pole, kõiki juppe on saada ka B-varuosana.
EDIT: 2.4GDI õigustamiseks väita, et kasutage head õli ja head bensu ning muresid pole, on

Enda masinal kasutasin vaid Mobili ja Castroli õlisid, tankisin vaid Statoilis. See sisselaske tahmamine on neil tüüpviga. Küsida võib seda kasvõi esindusest, kinnitavad seda juttu 100%.