Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Mitsubishi Galant 1997-2002 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=106437 |
1. leht 1-st |
Autor: | ändi [ 19.01.2013 13:16 ] |
Teema pealkiri: | Mitsubishi Galant 1997-2002 |
Igasugune info mitsude kohta oodatud. http://www.auto24.ee/used/1081533 http://www.auto24.ee/used/1181419 http://www.auto24.ee/used/1055594 |
Autor: | tomcraft [ 19.01.2013 14:37 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 1997-2002 |
Päris erinevad masinad nö ju ? Kui ökonoomsust hindad siis 2.0 kindlsati teemaks. Tehnika pommikindel, kere kere ja veel kord kere tahab tähelepanu meie kliimas. 2,5 muidugi kõige vingema varustusega ja kõige nobedam. 2,4 GDI pidi olema mitsul nö mineku ja ökonoomsuse kombinatsioon, aga kuuldatavasti kõige kapriisem mootor neist. Muidu hea masin liiklemiseks, ja näeb suht viisakas välja ka oma vanuse kohta. |
Autor: | Markko [ 19.01.2013 19:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 1997-2002 |
tomcraft kirjutas: Päris erinevad masinad nö ju ? Kui ökonoomsust hindad siis 2.0 kindlsati teemaks. Tehnika pommikindel, kere kere ja veel kord kere tahab tähelepanu meie kliimas. 2,5 muidugi kõige vingema varustusega ja kõige nobedam. 2,4 GDI pidi olema mitsul nö mineku ja ökonoomsuse kombinatsioon, aga kuuldatavasti kõige kapriisem mootor neist. Muidu hea masin liiklemiseks, ja näeb suht viisakas välja ka oma vanuse kohta. Mina valiks neist 2.5 mootori. Kõige asjalikum. 2.0 on uimane ja janune, 2.4 on janune ja mitte kuigi hea minekuga ning ka väga kapriisne. 2.5 on üsna lollikindel, hea minekuga, aga ka üsna janune (V6 siiski automaatkasti otsas). Endal oli pool aastat umbes 99a 2.4GDI mootoriga Galant Sport Edition. Auto nägi sigahea välja, väga hea oli sõita temaga (mugav), ruumikas. Muus osas tehnika kestis hästi, aga laiali lendas sidur, kevadeks auto roostetas korralikult (sügisel ostes oli nagu uus auto) ja siis muidugi mootor- ühtlasel sõidul jõnksutas, tühikäik kõikus jne. Sai vahetatud küll küünlaid, kõiki filtreid, sai kontrollitud kõik andurid ja ka sisselase maha võetud ja ära puhastatud- korralikult käima ei hakanud ta ikkagi. Edasi läks muidu küll, a siis tuli ka korralikult pähe anda ja keskmine kulu oli stabiilselt 11-13l/100km kohta. Seda on 110kw mootori kohta selgelt palju, kui enamus sõitu on maanteel. Linnas oleks OK. Hiljem ostsin 2.6 V6q A4 ja selle kulu oli linnas 11, trassil 7. IMO läks paremini edasi ka, kui Galant. Muretum auto oli küll. Muidu on Galant hea valik, kui roostealdis kere ei hirmuta- ilus, mugav ja õige mootori korral ka töökindel. Jupid enam väga kallid pole, kõiki juppe on saada ka B-varuosana. EDIT: 2.4GDI õigustamiseks väita, et kasutage head õli ja head bensu ning muresid pole, on ![]() |
Autor: | ändi [ 19.01.2013 21:41 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 1997-2002 |
Käisin seda 2,5 vaatamas ja proovimas. Suure tõenäosusega saab homme ostetud elu esimene jaapanlane.Mitsu klubis on tegelikult ka väga palju infot saadaval. |
Autor: | talon [ 20.01.2013 02:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 1997-2002 |
No peaasi, et roostet pole. Roote on kõige hullem asi mitsu puhul. Ma ise valiks ka 2.5 |
Autor: | cobra [ 20.01.2013 02:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 1997-2002 |
ma valik 2.5TT mootori ![]() ![]() |
Autor: | tomcraft [ 20.01.2013 03:15 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 1997-2002 |
cobra kirjutas: ma valik 2.5TT mootori ![]() ![]() Tahad ära myya ~2k euri eest enda oma? ![]() |
Autor: | ookuitore [ 20.01.2013 12:49 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 1997-2002 |
500 euro eest on Saksas 1997+ Galante jalaga segada, nii et ärge üle makske. Ise ükspäev just vaatasin et sellistest keskklassi suurematest ja mugavamatest autodest on Galant vist üks enim hinda kaotanud auto üldse |
Autor: | ändi [ 20.01.2013 22:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 1997-2002 |
ookuitore kirjutas: 500 euro eest on Saksas 1997+ Galante jalaga segada, nii et ärge üle makske. Ise ükspäev just vaatasin et sellistest keskklassi suurematest ja mugavamatest autodest on Galant vist üks enim hinda kaotanud auto üldse Sellest sa saad ju aru, et kui see 500 eurone auto Saksast Eesti jõuab, siis ta ei ole enam kaugeltki 500 eurone siin? Ostuabina võib selle teema minu jaoks lõppenuks lugeda. 2,5ne läks hetkel loosi ja eks mingi aja pärast selgub, kuidas pilusilmade tehnika ennast üleval peab. |
Autor: | SporteditionE [ 20.01.2013 22:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 1997-2002 |
Ei ole vaja üldse kahelda vastupidavuses ![]() Kerele tuleb lasta teha õlitus( karbid, tiivad, uksed, luugid ja põhi ning ei roosteta absoluutselt. Eestis tegeleb sellega Crown vms firma Kui roostetab, siis on juba varem mingit soperdust tehtud.. Lisaks väga hea välimus ja ka varustus, arvan et selle raha eest üks parimaid valikuid |
Autor: | Markko [ 20.01.2013 23:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Mitsubishi Galant 1997-2002 |
Noh...üldiselt, lugedes igasugu kasutajateste, hinnanguid jms asju, siis Galanti (nagu pea kõikide vanade japside) suurim vaenlane ongi just rooste. Miks? Sest tsinkimisest-galvaniseermisest ei teadnud tol ajal need väikesed pilusilmsed töökad mehikesed veel midagi. Muidu on küll jah Galant hea valik- varustus hea, ilus välimus jne. Edu siis uue autoga! |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |