madisasd kirjutas:
Mazda diislina välistaks, mootorid liiga probleemsed. Kui kere korras, siis 1,8 või 2,0 bensukas vääriks pigem kaalumist. 2,3 bensukas ainult juhul, kui mootor on juba tehtud. Kütust võtavad bensukad kõik enam-vähem ühte auku. Järelkäru muidugi eeldaks diislit.
Korralikku diisel-Avensist selle raha eest ei saa, kui siis eelmise põlvkonna, aga need on ikka päris kiviaegsed autod. Bmw-st soovitaks ka hoiduda, kui peale remondirõõmu tahaks ka sõita. Opelid ka ei ole just vastupidavuse etalonid, kummitavad imelikud elektroonikaprobleemid. Passatid suuremas enamuses sõitnud 500k+ km ja raske leida vähesõitnud korralikku autot, samuti on probleeme enam, kui mõne teise masinaga.
Soovitaks vaadata ka Honda Accordi, päris 5k-ga ei saa, aga kui eelarve väga kriitiline ei ole ja 1000€ juurde leiaks oleks juba ka valikut, sama lugu ka tegelikult Avensisega. Vastupidavuselt Hondale ja Toyotale alternatiivi ei ole, sealt edasi võib valiku teha välimuse ja sõiduemotsiooni järgi. Honda jäigem, samas konkreetne sõita, Toyota selline pehme poolne ja autotunnetus ka kehvavõitu
Avensise diiselmootori korral tuleb kontrollida pihustite seisukorda, sest tegu on Denso toitesüsteemiga, millele pole varuosi saada. Boschi pihustitel on näiteks varuosi saada ning remont on odavam kui uued pihustid.