Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
kuni 5000 e - ökö disla universaal http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=107231 |
1. leht 2-st |
Autor: | hentz [ 30.01.2013 16:59 ] |
Teema pealkiri: | kuni 5000 e - ökö disla universaal |
Kuulaks kogemusi ja väiteid diisel universaalide kohta mis lähevad kuni 5000 eurot. Kasutusvaldkond enamasti linnas kuid aegajalt vaja sõita ka paar tuhat mööda maanteed. Ootan et auto oleks mugav, mahukas ning diisel. Katuseraami paigaldus võiks minna ka idee alla ning vahest järelkäru vedamine peaks ka võimalik olema. Olen hetkel mõelnud mazda 6 peale ja vaadanud ka tegelikult mpv'd. Kuulaks natuke teie arvamusi ka muude asjade kohta nagu opelid ja bemmid. |
Autor: | Markko [ 30.01.2013 17:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
hentz kirjutas: Kuulaks kogemusi ja väiteid diisel universaalide kohta mis lähevad kuni 5000 eurot. Kasutusvaldkond enamasti linnas kuid aegajalt vaja sõita ka paar tuhat mööda maanteed. Ootan et auto oleks mugav, mahukas ning diisel. Katuseraami paigaldus võiks minna ka idee alla ning vahest järelkäru vedamine peaks ka võimalik olema. Olen hetkel mõelnud mazda 6 peale ja vaadanud ka tegelikult mpv'd. Kuulaks natuke teie arvamusi ka muude asjade kohta nagu opelid ja bemmid. Mazda 6 on hea valik, kui kere on korralik. Ise mõtleks kas Avensise, Accordi või Passati B5.5 peale. Esimesed kaks selles hinnaklassis väga suurt valikut ei paku, Passati valik on selles hinnas suur. Ise sõidan oktoobrist siiani ja olen enam, kui rahul. |
Autor: | Inferno [ 30.01.2013 17:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
Mina valiks volvo v70 päris kindlasti. Välimus mulle julmalt ei meeldi aga arvan,et autona on tegelt asjalik.... |
Autor: | ookuitore [ 30.01.2013 17:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
Siga ja kägu ei saa võrrelda (opelid ja bemmid ning mazda6 ja MPV), eks pead ise teadma kas tahad ökonoomitada või rohkem mugavust. Esimesel juhul on üheks parimaks variandiks Passat ja teisel juhul hooldatud 530D |
Autor: | madisasd [ 30.01.2013 19:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
Mazda diislina välistaks, mootorid liiga probleemsed. Kui kere korras, siis 1,8 või 2,0 bensukas vääriks pigem kaalumist. 2,3 bensukas ainult juhul, kui mootor on juba tehtud. Kütust võtavad bensukad kõik enam-vähem ühte auku. Järelkäru muidugi eeldaks diislit. Korralikku diisel-Avensist selle raha eest ei saa, kui siis eelmise põlvkonna, aga need on ikka päris kiviaegsed autod. Bmw-st soovitaks ka hoiduda, kui peale remondirõõmu tahaks ka sõita. Opelid ka ei ole just vastupidavuse etalonid, kummitavad imelikud elektroonikaprobleemid. Passatid suuremas enamuses sõitnud 500k+ km ja raske leida vähesõitnud korralikku autot, samuti on probleeme enam, kui mõne teise masinaga. Soovitaks vaadata ka Honda Accordi, päris 5k-ga ei saa, aga kui eelarve väga kriitiline ei ole ja 1000€ juurde leiaks oleks juba ka valikut, sama lugu ka tegelikult Avensisega. Vastupidavuselt Hondale ja Toyotale alternatiivi ei ole, sealt edasi võib valiku teha välimuse ja sõiduemotsiooni järgi. Honda jäigem, samas konkreetne sõita, Toyota selline pehme poolne ja autotunnetus ka kehvavõitu |
Autor: | ändi [ 30.01.2013 20:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
Kuna seda pole öeldud, et tihti remontimine ja iga pisema vea puhul diagnostiku juurde minek ei sobi, siis võib täitsa julgelt 530d soovitada, kuna öko on ta tõesti ja sõitagi väga hea. |
Autor: | tets [ 30.01.2013 20:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
Soovitaks isegi Accordi, aga niikuinii ostetakse lõpuks Passat. |
Autor: | trykmann [ 30.01.2013 20:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
madisasd kirjutas: Mazda diislina välistaks, mootorid liiga probleemsed. Kui kere korras, siis 1,8 või 2,0 bensukas vääriks pigem kaalumist. 2,3 bensukas ainult juhul, kui mootor on juba tehtud. Kütust võtavad bensukad kõik enam-vähem ühte auku. Järelkäru muidugi eeldaks diislit. Korralikku diisel-Avensist selle raha eest ei saa, kui siis eelmise põlvkonna, aga need on ikka päris kiviaegsed autod. Bmw-st soovitaks ka hoiduda, kui peale remondirõõmu tahaks ka sõita. Opelid ka ei ole just vastupidavuse etalonid, kummitavad imelikud elektroonikaprobleemid. Passatid suuremas enamuses sõitnud 500k+ km ja raske leida vähesõitnud korralikku autot, samuti on probleeme enam, kui mõne teise masinaga. Soovitaks vaadata ka Honda Accordi, päris 5k-ga ei saa, aga kui eelarve väga kriitiline ei ole ja 1000€ juurde leiaks oleks juba ka valikut, sama lugu ka tegelikult Avensisega. Vastupidavuselt Hondale ja Toyotale alternatiivi ei ole, sealt edasi võib valiku teha välimuse ja sõiduemotsiooni järgi. Honda jäigem, samas konkreetne sõita, Toyota selline pehme poolne ja autotunnetus ka kehvavõitu Avensise diiselmootori korral tuleb kontrollida pihustite seisukorda, sest tegu on Denso toitesüsteemiga, millele pole varuosi saada. Boschi pihustitel on näiteks varuosi saada ning remont on odavam kui uued pihustid. |
Autor: | Markko [ 30.01.2013 20:27 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
Audi A4 B6 Avant 1.9TDI on ka väga öko ja üle keskmise töökindel auto. Võimalus saada teda ka nelikveoga, mis on ideaalne kooslus IMO. |
Autor: | skask [ 30.01.2013 20:43 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
Vuffel kirjutas: Audi A4 B6 Avant 1.9TDI on ka väga öko ja üle keskmise töökindel auto. Võimalus saada teda ka nelikveoga, mis on ideaalne kooslus IMO. jah, a 5 kilu evro eest päris sellise kooslusega masinat turult ei saa, küll aga saab väga ideaalselt möne sama kooslusega B5 lubada. ![]() kuna autor otsib ühe kriteeriumina mahukat autot, siis a4 selleks küll ei kvalifitseeru. üldiselt on seda teemat siin laialt läbi & lõhki leierdatud. kui ise taolise küna ees oleks, siis kahtlemata valiks selle raha eest korraliku C4 kere peal diisel A6/100 (103kW). |
Autor: | Markko [ 30.01.2013 21:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
skask kirjutas: Vuffel kirjutas: Audi A4 B6 Avant 1.9TDI on ka väga öko ja üle keskmise töökindel auto. Võimalus saada teda ka nelikveoga, mis on ideaalne kooslus IMO. jah, a 5 kilu evro eest päris sellise kooslusega masinat turult ei saa, küll aga saab väga ideaalselt möne sama kooslusega B5 lubada. ![]() kuna autor otsib ühe kriteeriumina mahukat autot, siis a4 selleks küll ei kvalifitseeru. üldiselt on seda teemat siin laialt läbi & lõhki leierdatud. kui ise taolise küna ees oleks, siis kahtlemata valiks selle raha eest korraliku C4 kere peal diisel A6/100 (103kW). Eks mahukus on ka suhteline asi. B5 Avant peaks enamuse vajadused rahuldama. Diisel 103kw C4 kohalt jääb valikusse vaid A6, sest 100-le ei pakutud 103kw TDI mootorit. |
Autor: | tomcraft [ 31.01.2013 14:36 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
madisasd kirjutas: Mazda diislina välistaks, mootorid liiga probleemsed. Kui kere korras, siis 1,8 või 2,0 bensukas vääriks pigem kaalumist. 2,3 bensukas ainult juhul, kui mootor on juba tehtud. Kütust võtavad bensukad kõik enam-vähem ühte auku. Järelkäru muidugi eeldaks diislit. Olgem siiski täpsed. 2.3 puhul nn "mootoriprobleem" likvideeriti al. 2004 aastast. (tegemist oli puuduliku õlitusega aga al. 2004 suurendati õlivanni ja probleem kadus) Arvestades muidugi aastaarvu siis peaks olema kõik mootorid juba tehtud, kuna nad reeglina jooksid 100-150k läbisõidu juures kotti, ja palju on 2002-03 aasta masinaid mis alla selle reaalselt sõitnud on? Aga muidu kui plaanis maanteed sõita ja rohkem kui üksi siis eelsitaks 2.3. 1.8 on kindlalt lahja kui just linnas ei tuurita ainult. mazda diisel ei pidavat jah eriti asine mootor olema... |
Autor: | highrankin [ 31.01.2013 15:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
2.3 ja öko ei sobi kuidagi kokku. |
Autor: | madisasd [ 31.01.2013 23:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
Mazdal reaalset vahet ei ole, suht samasse auku võtavad kõik kolm bensukat, kui sa ütled, et 2,3 ei ole ökonoomne ja 1,8 on siis ilmselgelt ei tea millest sa räägid. Linnavahel saab nende kõigiga alla 10 hakkama suvisel ajal, 1,8 sõidab 9ga, 2,0 9,2ga ja 2,3 9,5ga. See ilmselgelt eeldab ka mõistusega kasutajat. ON/OFF asendis gaasipedaaliga loomulikult on võimalik oluliselt suurema kütusekuluga sõita. Maanteel võtavad kõik 7 auku. Aga see ei ole teemaks, teema on diiselautod, ma enne pigem sellepärast, et kui valida Mazda 6, siis kindlasti bensukas. Mazda6 diislil on rohkem probleeme, kui 2,3 mootoriga autodel, seda tasub kindlasti vältida. |
Autor: | -Timpz1987- [ 01.02.2013 11:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: kuni 5000 e - ökö disla universaal |
Enda kogemustele tuginedes julgen ka soovitada korralikku E39 530D kuna ise otsisin ka kevadel selles hinnaklassis liikurit ja sai otsustatud bmw kasuks...on ökonoomne, mugav ja liigub ka hästi edasi! Pealegi pole pidanud siiani midagi remontima ainult regulaarne õlide+filtrite vahetus...selle teen ka 3000km enne ettenähtud hooldust ära siis kestab turbo ja mootor ka paremini...ja kuna endal väga palju sõitmist pole siis siiani pole ka veermikus midagi järgi andnud! Neid on turul valikus ka seinast seina. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |