Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Esimene auto.
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=107331
1. leht 6-st

Autor:  Xibalba [ 31.01.2013 22:27 ]
Teema pealkiri:  Esimene auto.

Tere, oleks soov soetada endale esimene auto ning olen juba tükk aega nõuandeid kogunud ja targemate soovitusi kuulda võtnud, aga ikka jääb veits kindlusest puudu.

Olen auto24-s leidnud mõned kuulutused mis silma hakkasid ja kui mõni tänuväärt inimene oleks nii hea ja viitsiks need üle vaadata ning öelda oma arvamus, et kas tegu on hea või halva ostuga, siis ma oleksin väga tänulik.

Üldiselt ei tahaks ma üle 1000 euri maksta ja alustasin vaatamist üldsegi kõige odavamatest. Väga palju rallitama ma ilmselt ei hakka, aga eks sedagi võib ette tulla. Tean, et nii odavalt midagi erakordselt head ei saa, aga sellegipoolest tahaks saada midagi mõistlikku vähemalt.

Muidugi on oodatud ka asjatundjate arvamused, et mis hinna kandis üldse mõistlik oleks osta ja kas alla 1000-ne auto üldse pruugibki mitu aastat vastu pidada ilma, et sellega ülepeakaela probleeme ei tekiks.

Alustades siis kõige odavamast...

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1224403 (Pole odom. näitu ja "auto oli naisterahva kasutuses" jätab mulje nagu keegi tahaks viidata sellele, et autot pole väga palju retsitud)

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1221533 (Dokumentide asi tundub kahtlane ja saatsin omanikule ka kirja, et ta täpsustaks milles täpselt probleem on. Loogiliselt võttes on tema ju auto omanik niiet mis omanikku seal enam otsida vaja?)

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1230465

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1221256 (Eitea mida selle lisa kerega peale hakata ja kas see töötav masin üldse korralikult töötabki)

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1225918

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1221481 (Olen kuulnud, et 2.5 ja 2.6 V6 mootoritel teatud Audidel pidi teatud maa tagant tekkima selline probleem mille parandamine on kallim kui uus auto osta)

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1231605 (Vot see auto mulle iseenesest meeldiks, aga salongist pole vabsjee pilte?)

http://www.auto24.ee/used/1233528 (Salong on kole minu arvatest, aga muidu tundub soliidne masin olevat)

http://www.auto24.ee/used/1167180 (See on muidu ilme poolest minu jaoks esimesel kohal vaadatud autodest, aga tollel on kompuuter ja olen kuulnud, et kompuutrit ainult lisavad probleeme, ehk mida vähem elektroonikat seda parem ja lihtsam parandada)

Kindlasti on veel palju muid autosi müügis mida ma pole jõudnud/viitsinud läbi vaadata, iseenesest lisaks mõned WV golfid ka veel siia nimekirja, aga eelistaks siiski Audit. Igal juhul on igasugune konstruktiivne kriitika ja soovitused oodatud.

Autor:  fabre [ 31.01.2013 22:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

Kompuuter on savi, läheb pekki, siis läheb st saad ilma kompuutrita auto ja elektroonikat kohe vähem :D Sõitmisele see probleeme ei tekita.

Autor:  kj [ 31.01.2013 22:38 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

See Audi 90 on müüdud juba.

Odomeetri näitu soovitaks kindlasti kontrollida lasta, olen kuulnud, et päris paljud pidid keritud olema. Elektrilisadega autot ei soovita üldse, palju jama. Ise valiks selle esimese Audi 80ne, kui läbisõit muidugi alla 220 tuhande on .

Autor:  Xibalba [ 31.01.2013 22:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

fabre kirjutas:
Kompuuter on savi, läheb pekki, siis läheb st saad ilma kompuutrita auto ja elektroonikat kohe vähem :D Sõitmisele see probleeme ei tekita.


Hea loogika! 8) Aga mis selle kompuutri otstarve siis on kui ta pekki minemisel probleeme ei tekita? Sellessuhtes, et kas pole mitte kompuutrid selleks autodel, et regullida auto süsteeme? ( See on minu mõistes vähemalt ) Või mõeldakse kompuutrite all mingeid suvalisi arvuteid mille abil saab autos filme vaadata ja muud jama?

kj kirjutas:
See Audi 90 on müüdud juba.

Odomeetri näitu soovitaks kindlasti kontrollida lasta, olen kuulnud, et päris paljud pidid keritud olema. Elektrilisadega autot ei soovita üldse, palju jama. Ise valiks selle esimese Audi 80ne, kui läbisõit muidugi alla 220 tuhande on .


Kindlasti on paljud keritud. See Audi tundub kena, aga jutt on selline, et 10a. tagasi Saksamaalt toodud ja et oli naisterahva kasutuses...ülevaatus samuti tegemata. Odom. näit on piltidelt näha just vaatasin, tol audil 331 tonni :D

Autor:  Markko [ 31.01.2013 22:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

Räägi siis meile ka, mis see suur viga on V6 Audidel, mille remontimine rämedalt kallis on...

Aga sellest valikust võtaks ühe B3 80-test. Ilmselt selle punase 51kw. See siis: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1230465

Audi 90 kohta võin niipalju öelda, et on tore auto seni, kuni see 2.3 ilusti töötab. Pritsepea neil nõrk koht ja selle remont on kallis. Lisaks on teadjaid mehi, kes seda remontida oskavad, järjest vähem. Üldiselt esimeseks autoks ei soovitaks.
See must B2 on projektiauto ühel Audi klubi liikmel. Ilmselt ajanappuse vms probleemi tõttu on see aparaat müügis. Teine kere on kaasas doonoriks. Kahe sõnaga- hoia eemale.

Coupe tundub ka kena, aga ilmselt ninalaksu saanud ja esituled tavalise 80 omade vastu välja vahetatud, kuna Coupe enda omad on rämedalt kallid uuena ning lammutustes ei liigu neid pmst üldse. Coupe on tegelt väga mõnus isend, omasin 2.0 85kw isendit. Vastu pidas VÄGA hästi, kütust väga ei tahtnud ja edev nägi välja kah. Sõita oli üllatavalt hea nii väikese autoga ja talvel töötava kässariga oli lühikese teljevahe tõttu lusti laialt. Samas kuulas ta libedal ka hästi rooli.

PS: ÄRA OSTA LÄBISÕITU (numbrit odokal), OSTA KONKREETSET KORRAS AUTOT! Mina eelistan igal juhul meeletu läbisõiduga ideaalses korras autot, kui olematu läbisõiduga (numbriga) peldikut. Paraku enamus inimesi ostab läbisõitu ja siis on kisa laialt, et saadi petta peldikuga.

Ahjaa, kompuuter ei regulli sul midagi. Ja kui tuksi läheb, ei juhtu miskit sõiduosas. Kompuutri mõte on näidata juhile näitusid: keskmine kütusekulu, hetkeline kütusekulu, läbitud aeg, palju veel sõita saab paagis oleva kütusega, keskmine kiirus jne. Asju regullib ikkagi auto aju.

331000km 20a vanal autol pole mingi läbisõit. Enamus 10a vanu "kirikuõpetaja" autosid liigub Eestis sellise reaalse läbisõiduga, mis siis, et kellal on 150 000km.

Autor:  ookuitore [ 31.01.2013 22:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

kj kirjutas:
See Audi 90 on müüdud juba.

Odomeetri näitu soovitaks kindlasti kontrollida lasta, olen kuulnud, et päris paljud pidid keritud olema. Elektrilisadega autot ei soovita üldse, palju jama. Ise valiks selle esimese Audi 80ne, kui läbisõit muidugi alla 220 tuhande on .


Just, ikka vaja analoog-odo näitu kontrollida, ning vaadata et hooldusraamat oleks lõpuni täidetud, ikkagi mitmesaja-eurone pill

Autor:  FOX1000 [ 31.01.2013 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

Esimeseks autoks oleks päris ok,pakun kuna tean antud auto ajalugu natukene ja noh kui sa tahad aasta-kaks saada hakkama ilma suurimate välja minekuteta ja öko pauku,siis mine tseka auto üle,
http://www.okidoki.ee/item/2119963/

Autor:  kj [ 31.01.2013 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

331 tuhat läheb tõesti paljuks, siis selle auto välistaks, küll aga soovitaks midagi sellist:

http://auto.motors24.ee/vehicles/365539 ... &sort=paid

http://auto.motors24.ee/vehicles/364507 ... &sort=paid



Kompuutrite all mõeldakse midagi muud jah.

ookuitore kirjutas:
kj kirjutas:
See Audi 90 on müüdud juba.

Odomeetri näitu soovitaks kindlasti kontrollida lasta, olen kuulnud, et päris paljud pidid keritud olema. Elektrilisadega autot ei soovita üldse, palju jama. Ise valiks selle esimese Audi 80ne, kui läbisõit muidugi alla 220 tuhande on .


Just, ikka vaja analoog-odo näitu kontrollida, ning vaadata et hooldusraamat oleks lõpuni täidetud, ikkagi mitmesaja-eurone pill


Aga muidugi, see võib sügava jälje jätta inimesele, kes esimese auto ostab.

Autor:  Reimers [ 31.01.2013 23:06 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

Esinduses lase ikka ennem üle ka kontrollida :)

Autor:  Xibalba [ 31.01.2013 23:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

Vuffel kirjutas:
Räägi siis meile ka, mis see suur viga on V6 Audidel, mille remontimine rämedalt kallis on...

Aga sellest valikust võtaks ühe B3 80-test. Ilmselt selle punase 51kw. See siis: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1230465

Audi 90 kohta võin niipalju öelda, et on tore auto seni, kuni see 2.3 ilusti töötab. Pritsepea neil nõrk koht ja selle remont on kallis. Lisaks on teadjaid mehi, kes seda remontida oskavad, järjest vähem. Üldiselt esimeseks autoks ei soovitaks.
See must B2 on projektiauto ühel Audi klubi liikmel. Ilmselt ajanappuse vms probleemi tõttu on see aparaat müügis. Teine kere on kaasas doonoriks. Kahe sõnaga- hoia eemale.

Coupe tundub ka kena, aga ilmselt ninalaksu saanud ja esituled tavalise 80 omade vastu välja vahetatud, kuna Coupe enda omad on rämedalt kallid uuena ning lammutustes ei liigu neid pmst üldse. Coupe on tegelt väga mõnus isend, omasin 2.0 85kw isendit. Vastu pidas VÄGA hästi, kütust väga ei tahtnud ja edev nägi välja kah. Sõita oli üllatavalt hea nii väikese autoga ja talvel töötava kässariga oli lühikese teljevahe tõttu lusti laialt. Samas kuulas ta libedal ka hästi rooli.

PS: ÄRA OSTA LÄBISÕITU (numbrit odokal), OSTA KONKREETSET KORRAS AUTOT! Mina eelistan igal juhul meeletu läbisõiduga ideaalses korras autot, kui olematu läbisõiduga (numbriga) peldikut. Paraku enamus inimesi ostab läbisõitu ja siis on kisa laialt, et saadi petta peldikuga.

Ahjaa, kompuuter ei regulli sul midagi. Ja kui tuksi läheb, ei juhtu miskit sõiduosas. Kompuutri mõte on näidata juhile näitusid: keskmine kütusekulu, hetkeline kütusekulu, läbitud aeg, palju veel sõita saab paagis oleva kütusega, keskmine kiirus jne. Asju regullib ikkagi auto aju.



Nonii... kahjuks mu mälu on selline nagu ta on ja mul ei tule meelde mis selle V6 kamm pidi olema (ta ütles veel spetsiaalselt Audi 100 V6 2.5), aga kui ma õieti mäletan, siis vist mingi kolb pidi ribadeks kuluma kindla aja tagant, aga ei saa pead anda kas just oli kolb või midagi muud. Juttu rääkis mulle firma automehaanik kes on venelane ja mulle siis tõlgiti pmts :D Aga tema päästis mind ühe äärmise panni ostmisest, niiet ma võtsin teda kuulda ja usun, et teab mida ta rääkis.

Selle Audi B2 kohta arvasin ma ise sama, et kere on lihtsalt boonuseks kaasa pandud ja meelitamaks ligi ostjaid. Aga alati on mingi loll hääl mis ütleb, et "no võibolla see vend tahab lihtsalt kahte korraga maha müüa ja ehk see teine variant töötab hästi" ... oehjah, no comments.

Hea meelega ostaks selle kuradima coupe ära muidu, aga kui laksu saand siis küll jama.

Läbisõit läbisõiduks, samas kui ise eriline asjatundja pole, siis ega varjatud vigu ei saagi ju millegi muu põhjal eeldada kui ainult läbisõidu abil. Aga muidugi ei vaidle vastu, et ega see läbisõit pole mingisugune ainuke määraja. Ka suure läbisõiduga autod võivad vabalt heas korras olla. Eks ta ole üks paras loterii.

Tänud, et kompuutri asja selgeks tegid. :hail

Nujah, eks peab selle coupe'i vennaga ühendust võtma siis :D

Autor:  neG [ 31.01.2013 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

Mul oli ka esimese auto ostmisel pabin sees, üks soovitus mis ma sinutoodud lingid põhjal võin kohe öelda - osta igapäevaliikluses sõitev auto mitte selline mis piltide järgi on mitu kuud seisunud niiet põhja all pole lundki.

Autor:  Reimers [ 31.01.2013 23:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

Pane ikka vähekene raha juurde :) Osad seal linkidel eriti sõitvad küll ei ole

Autor:  Xibalba [ 31.01.2013 23:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

neG kirjutas:
Mul oli ka esimese auto ostmisel pabin sees, üks soovitus mis ma sinutoodud lingid põhjal võin kohe öelda - osta igapäevaliikluses sõitev auto mitte selline mis piltide järgi on mitu kuud seisunud niiet põhja all pole lundki.


Hüva nõu!

Ja pabin on pigem ettevaatlikus :)

Autor:  Xibalba [ 31.01.2013 23:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

Reimers kirjutas:
Pane ikka vähekene raha juurde :) Osad seal linkidel eriti sõitvad küll ei ole


Paneks hea meelega juurde kui raatsiks. Kõik nendest kindlasti eriti sõitvad ei ole, seep. tegingi teema siia, et näha missuguseid vigu leitakse ja selle põhjal ka ise edaspidi targem olla kuulutuste sirvimisel.

Aga ma usun, et sellise hinnaklassi sees annab ka sõitvat kui just mitte ERITI sõitvat masinat leida.

Mazda 323-le viskan vb. kah pilgu peale.

Lada ja škoda ei lähe kahjuks mitte mingit moodi, loodetavasti ei solvanud ma kedagi (maitse asi).

Kuidas see esinduses ülevaatamine välja näeks? Kas nii vanadel autodel on üldse sellist võimalust ja kas seda tuleks müüjalt küsida, et käia esinduses ning ilmselt on sellel mingisugune teenustasu ka.

Igal juhul tänud kõigile vastuste eest, sain palju targemaks.

Autor:  Markko [ 31.01.2013 23:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Esimene auto.

Ma arvan, et see V6 jutt käis V6 diisli kohta...see on 2.5 V6...aga see on diisel ja uuemate A6/A4/A8 peal. Esiteks pole Audi 100-l 2.5 V6 mootorit ja teiseks pole iial kuulnud sellisest asjast, et seal mootoris sees midagi juhtuks. Jah, tihendid võivad lekkida (millisel V6-l ei lekiks) ja kui kehva õli kasutada ning intervalle üle lasta, siis võib tekkida probleem ülemise poole õlitusega. Korralikult hoides kestab V6 bensukas hästi. Audil siis 2.6 või 2.8 on bensukad V6 mootorid Audi 100 peal.
Laksu saanud...noh, see võis ka kerge kõks olla, kus üks tuli läks katki ja siis pandi mõlemad tavalise 80 omad, et oleks ühesugune (võrdluseks- 80 esitule koos suunatulega leiad lammutusest 20-40€ eest. Tutikas B3 Coupe tuli, samasuguse oma, nagu sul siin oli, maksab ca 250€, lammarist KUI leiad, alla 100€ ei saa. B4 ninaga Coupe esituli maksab 300-400€, sõltuvalt tootjast). Peaks arvestama paari asjaga, kui nii odavat autot otsida:
1) ei ole mõtet vaadata läbisõitu, sest 80% juhtudest on sealne näit :bs ;
2) ei ole mõtet loota, et auto pole oma elu jooksul mõnda kõksu-plekimõlkimist läbi teinud- enamus neist on vähemal või rohkemal määral kõbitud; Audi Coupel viitab avariile näiteks rooste. Avariivaba B3/B4 Coupe ei roosteta (endal oli 94a masin ja nägi välja nagu uus);
3) ära otsi esimesel autol meeletult lisasid- mida lihtsam ta on, seda parem. Vähem asju, mis tuksi saavad minna ja vähem asju, mida kalli rahaga remontida. Pigem otsi auto, mis on võimalikult lihtne ja odav pidada. Coupe on küll edev, aga keredetailid maksavad üksjagu palju (näiteks uksed ja tiivad ei sobi tavalise 80 omad) jne.


Kui tahad ÖKONOOMSET, heas korras autot, siis mul üks tuttav müüb 92a Nissan Primerat...2.0TD 55kw, väga öko, pläriseb nagu vana diisel ikka, pisut on roostet, aga sõidab-pidurdab-kiirendab, üv-kindlustus olemas. Kui tahad lisainfot, siis PS on olemas.

1. leht 6-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/