Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Mazta 626 head ja halvad asjad
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=10745
1. leht 1-st

Autor:  purustaja [ 10.04.2009 23:37 ]
Teema pealkiri:  Mazta 626 head ja halvad asjad

Tere olen siin ustulnuk ja tahan autot osta.
Esimese pilguga mõtlen mazta 626 aasta1996-2002. Kas tasub osta või ei tasu. Head külljed ja halbasi külgi tahaks teada.

Autor:  charly [ 11.04.2009 00:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazta 626 head ja halvad asjad

väga pommikindel masin. Tüüpveana lähevad istmete all asuvad airbagi kontaktid pekki ja hakkavad villast panema. Reeglina pakutavad masinad suure läbisõiduga ja pärast garantii lõppu hooldamata, sest lagunevad väga visalt. Jubanad maksavad nagu jaapanlastel ikka. üldiselt hea (aga isikupäratu) tööloom.

Eelnev jutt siis viimase põlve 626 kohta

Autor:  purustaja [ 11.04.2009 00:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazta 626 head ja halvad asjad

Mul üks tuttav rääkis et kere pidi väga mäda olema

Autor:  kj [ 11.04.2009 09:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazta 626 head ja halvad asjad

Japsid just ei hiilga jah roostekindlusega....kere mäda ilmselt tõesti, kui Eestis sõitnud koguaeg ..

Autor:  Elroy [ 11.04.2009 14:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazta 626 head ja halvad asjad

viimane põlvkond siis GF/GW (1997-2002, aastal 2000 tehti facelift)

Oleks hea kui sind huvitav auto seisaks ööpäeva nii, et teda poleks käivitatud (raske muidugi kindel olla), sest siis on käivitamisel näha, kas summutist hakkab liiga palju (helesinakat)suitsu tulema. Mootoritel kipuvad kolvirõngad, just õlirõngad kuskil 200k läbimisel ära kuluma, siis hakkavad õli sööma. Tihti loodetakse klapisääre tihendite vahetusega sellest pääseda, kuid enamasti on asi ikkagi kolvirõngastes.

Samuti kipuvad kliimaradikad lekkima.
Võib esineda tõesti probleeme kõrvalistme all paikneva turvapadja anduriga, kuid mazdaklubist leiab selle vastu lahenduse

Kered on GF/GW-del tsingitud, aga eks see talvine soolaläga kindlasti hästi ei mõju ja isegi eelmise põlvkonna mazda 6-ed kipuvad roostetama. Aga ei usu, et ta nüüd roostealtim on kui sama ajastu ford või opel.

Miinuseks võib pidada ka vähest müraisolatsiooni, mistõttu kostab maantemühinat liiga valjult salongi.

Varuosade hindasid saad kasvõi sealt uurida http://www.autoladu.ee/auto/2683/page/1

Üldiselt ma arvan siiski, et tegu vastupidava ja hea autoga.
Soovitan lisaks uurida: http://www.mazdaklubi.com/foorum/

Autor:  MazdaGTI [ 03.07.2009 17:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazta 626 head ja halvad asjad

Kusjuures see rõngaste asi on just rohkem selle 2.0 100kw mootori häda, need töökindluselt pisut lahjemad kui ülejäänud mootorid.

Autor:  Andres866 [ 06.07.2009 13:05 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazta 626 head ja halvad asjad

Rõngaste häda on ka 2,0 85kW mootoritel. Samas remont pole üldsegi mitte kulukas(minul kulus ca4500.- et teha mootorile kap.rem ja sealjuures vahetasin ka rihma ja rullikud ning kõik vedelikud ja filtrid). Praegu olen sõitnud selle remonditud mootoriga üsna pikki otsasid ning korras mootoril on ikka üllatavalt madal kütusekulu. 140-160km/h litsudes sain sõita 35 liitriga 488km(seda siis umbes 350km ühtlast sõitu kiirteel ja 150km sõitu tavalisel maanteel koos möödasõitudega).
Praeguseks olen omanud GD, GE ja GF kerega isendeid ja olen rahule jäänud st. mingeid üllatavaid probleeme, mis teistel markidel pole, ei ole täheldanud mazda 626-l. Pigem on 626 vastupidavam, kui nt. audi ja bmw(olen ka neid marke omanud ning ohtralt remontinud)

Autor:  mario. [ 29.11.2009 21:52 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazta 626 head ja halvad asjad

MazdaGTI kirjutas:
Kusjuures see rõngaste asi on just rohkem selle 2.0 100kw mootori häda, need töökindluselt pisut lahjemad kui ülejäänud mootorid.

kõik kaheliitrised on ühesugused. 100kW tuleneb aju seadistusest.
õlirõnga probleem on ka 1.8 mootoritel :arrow:

kiidusõnu vaid leiab sellele autole. odava raha eest tööloom.
ei lagune ülemäära, kui kasutada SWAGi või Lesjöforsi tükke, leiab ka Lemförderit..
Optimali kondid pidasid vastu vaid 1200km.. seega seda saasta ei tasu vaadata..
heliisolatsioon on kehvavõitu, eriti vagunil (GW), maanteel sõites vihmaga, on taga kuulda õhu pöörlemist, kuid kui matti sisse laduda (endal ka plaanis), siis saab vägagi vaikse auto.

Roostet ei ole masinatel, kui neid on kenasti hoitud, avariivabad.. Keregarantii veel peaks kehtima viimase aastakäigu masinatel.. Igal juhul ise sõitsin eelmine aasta kevadel metsas kännu otsa ja karp mõlkis natu, selleks sügiseks oli paar mulli tekkinud sinna, et kevadel tuleb ilmselt keevitust näidata.. samuti eelmisel suvel vahetatud poritiib pole siiani roostet näidanud. Igatahes, mina olen rahul, natuke enamgi, kui uuema klassi BMW või Audiga. Plussiks saab lugeda ka ökonoomsust - soovitaks valida pigem 2.0, sest selle mudeli puhul on suurematel mootoritel rohkem varustust ja eestist ostetud autodel on enamus lisasid ikka küljes (minu autol on Scandic pakett - puudu veel vaid kliima) ning täislastis sõites on suurem mootor jõulisem.

Autor:  laurikristjan [ 30.11.2009 11:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazta 626 head ja halvad asjad

olen kuulnud et nendega pidi see oht olema et võib mendi auto saada?

Autor:  mario. [ 30.11.2009 19:54 ]
Teema pealkiri:  Re: Mazta 626 head ja halvad asjad

laurikristjan kirjutas:
olen kuulnud et nendega pidi see oht olema et võib mendi auto saada?

üldiselt tunneb ära need kas valge värvi või "xxx PPP" numbri järgi.. üks oranžiks võõbatud 2001.a auto on ka müügis (oli samuti mendi auto). Eks paljuski sõltub ka, kas need pandi müüki peale hooldust või enne.. 350 000 on see piir, millest alates muutub auto ametlikult amortiseerunuks ja korraldatakse uus riigihange.
1998.a ostetud GF mudelid maksid politseile "vaid" 150 000 + elektroonika paigaldus, samas kui töölisrahvas sai baasmudeli 200 000 eest. :D

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/