Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Diisel mersu http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=107457 |
1. leht 2-st |
Autor: | reno3 [ 03.02.2013 14:03 ] |
Teema pealkiri: | Diisel mersu |
Soov oleks teada kas tasub pilku peale visata või ei.. http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html |
Autor: | Killer666 [ 03.02.2013 16:19 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
232k. pealt tehtud mootori remont? Nalja koht. Need mootorid sõidavad ikka miljoni, ennem kui üldse on m6tet remondi peale mõelda. Aga eks hind ole vastav autole. Istme nurgas paistan ka auk. |
Autor: | FOX1000 [ 03.02.2013 16:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
pilk viska ikka peale,hind suht hea |
Autor: | kj [ 03.02.2013 17:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
See on mu sõbra tuttav, ja juttude järgi pidi valusaid roimasid müüma, kindlasti väga hoolikalt üle vaadata. Üldiselt tasuks eemale hoida, a no uurida võib. |
Autor: | reno3 [ 03.02.2013 18:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
Tänan info eest..jätan selle mersu sinnapaika pigem:) |
Autor: | etikas [ 03.02.2013 20:59 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
http://www.okidoki.ee/item/2114112/ võid seda vaadata ,see päris hea hind |
Autor: | tomcraft [ 04.02.2013 14:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
Arvesteades seda, et levinuim taksomark maailmas, siis 230 on vb juba teine ring kella peal ja siis oleks mootoriremont suht asja ette ![]() |
Autor: | Killer666 [ 04.02.2013 14:12 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
[quote="krss"]Kusjuures neid mersusid (ja ka paljusid teisi diisleid) pole üldse vähe, mis üsna olematu läbisõiduga hõredaks lähevad. Põhjus aga palju lihtsam - ei viitsita vahetada õhufiltrit ja umbes filter rebeneb ühe niiskema ilmaga katki, kogu seal filtri taga olev liiv käib läbi mootori ja käib edasi oma rebenenud filtriga nii kaua, kuni ongi hõredusest tekkivad probleemid käes. Mina seda ei usu, sellisel juhul peaks kuskil egiptuses püramiidide vahel taksot sõitma, et niiviisi mootor läbi kuluks. Korralik filtritäis liiva käib mootorist läbi ühe-kahe pöörde jooksul. Sisselaskest sisse, väljalaskest välja. Miks ja kuidas saaks see liiv mootrisse jääda ja seda kulutama hakata? Korra ikka paar kolme aasta tagant vahetab keegi filtri välja. Samas aga asjaliku nõu kah, niipalju kui mina 210 juurest ragemaks olen saanud. 1) Kui on Smartkey, siis kontrollida kas kõik v6tmed töötavad ja kui ei või on ainult üks v6ti, siis võib juhtuda, et sel v6tmel saavad koodid otsa ja siis on pisdets. Uus võti maksab palju€€€€. 2)amordi kannud kipuvad kere küllest lahti mädanema isegi päris siledatel autodel. 3) veermiku jupid on kallid. V6rreldes näiteks bemmi, audi või lokswaageniga. |
Autor: | ValgeKotkas [ 04.02.2013 14:31 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
Kuidas jõuab mootor üldse hõredaks minna enne kui miski kapitaalselt kokku jookseb? Näiteks kui parajasti turbo spoolib ja liiv valla pääseb, siis häädaega. Ja kui labad laiali lendavad, siis veel suuremad tükid peksavad IC sassi ja arvatavasti jõuavad ka kenasti veel kaugemalegi. Sõpsil benakas nii küll kapremondis käinud... |
Autor: | stiivenz [ 04.02.2013 19:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=366e see suhteliselt normal mb, kütet võtab ka vähe ja hea mõnus lollikindel ![]() |
Autor: | ghozt [ 04.02.2013 20:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
stiivenz kirjutas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1232764&rhash=366e see suhteliselt normal mb, kütet võtab ka vähe ja hea mõnus lollikindel ![]() Kui välja arvata 2.0d nissan bluebird 49kw, siis on c220 automaatkastiga diisel vist kõige aeglasem auto, mille roolis ma elus istunud olen. ![]() |
Autor: | FOX1000 [ 04.02.2013 20:30 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
stiivenz kirjutas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1232764&rhash=366e see suhteliselt normal mb, kütet võtab ka vähe ja hea mõnus lollikindel ![]() sellest mootorist hoiaks ma pigem eemale,lollakas pump |
Autor: | Killer666 [ 04.02.2013 20:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
60:40 Linna ja Maanteed ja kolme päeva keskmine(st 6x külmkäivitust) tuli 6,4 liitrit@100km. 2,9D ja automaat. Pole paha poolteist tonni kaaluva masina kohta? |
Autor: | Harri_K [ 04.02.2013 22:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
ghozt kirjutas: stiivenz kirjutas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1232764&rhash=366e see suhteliselt normal mb, kütet võtab ka vähe ja hea mõnus lollikindel ![]() Kui välja arvata 2.0d nissan bluebird 49kw, siis on c220 automaatkastiga diisel vist kõige aeglasem auto, mille roolis ma elus istunud olen. ![]() Iga auto liigub erinevalt, mõtlen täpselt sama mootoriga samad mudelid. |
Autor: | ghozt [ 04.02.2013 23:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Diisel mersu |
Harri_K kirjutas: ghozt kirjutas: stiivenz kirjutas: http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1232764&rhash=366e see suhteliselt normal mb, kütet võtab ka vähe ja hea mõnus lollikindel ![]() Kui välja arvata 2.0d nissan bluebird 49kw, siis on c220 automaatkastiga diisel vist kõige aeglasem auto, mille roolis ma elus istunud olen. ![]() Iga auto liigub erinevalt, mõtlen täpselt sama mootoriga samad mudelid. No kui palju erinevalt ikka liikuda saab 2 samasuguse kerega ja samasuguse mootoriga autot? Tegemist polnud hoora saanud räimega, korras pill on. Aga ülbelt aeglane. Võis olla ka selles muidugi, et tegu pre faceliftiga, millel 4ne automaatkast. Faceliftiga, tuli vist viiekäiguline. Maanteel möödasõit oli õudne, 90 juures pedaal põrandasse, aga käiku 3ndale ta ei vaheta enam sellel kiirusel ja edasi minna ei jõua üldse. 5. käigulise kastiga ehk vähe lühemad käigud ja pisut vahvam see sõit, kuid erilisi emotsioone ikka ei tohiks saada. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |