Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 03.05.2025 20:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 09.04.2013 17:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
Tervitus kõigile tulihingelistele kihutajatele!

Tekkis säänne mõte vahepeal, et perse need 20 aastat vanad saanid :D
Võtaks lahedama õnnetuse- 5 aastase masuudipressi.

Valiku kriteeriumid on suhteliselt lihtsad- alates 2008a., kuni 7000eur, 4 ratast, rool, kliima/konditsioneer. Kõik :D

Ei sooviks sellesse teemasse lahmimist- osta bensukas, bemm, sadamalits, lauaviin jne.

HUVITAB ARUTELU MOOTORI POOLE PEALT.

Igat vastust argumenteerida KUIDAGIGI.

Nii palju, kui ise olen vaadanud ei ole valik selle raha eest antud vanuseklassis just eriliselt lai, aga on järgmine:

Ford Focus 2 FL diisleid valikus päris mitu- 1,6 TDCI 66kw, 1.6 TDCI 80kw, 2,0 TDCI 100kw, 1,8 TDCI 85kw
Millist ja miks eelistada?

Kia Cee'd 1,6 CRDI 66kw, 1,6 CRDI 85kw, 2,0 CRDI 103kw

Opel 1,7 CDTI 74 kw ja 81 kw, 1,9 CDTI 74kw 88kw 110kw

Volvo V50 1,6 diisel 80kw, kas sama mootor, mis Fordil?

VAG VW/Skoda 1,9 TDI 77kw, 2,0 TDI 103kw

PSA Peugeot 1,6 HDI 66kw ja 80kw

Parimat valida on raske, siis oleks esialgu hea välja praakida need, millega ei tasuks kokku puutuda.

Tänud ette kõigile,
JAWAmees


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 09.04.2013 22:26 

Liitunud: 28.04.2009 18:43
Postitusi: 259
Asukoht: Tln
omal peres on olnud peugoo, seesama 1,6HDI ja 80 kw. 170 000 km jooksul pole mootoriga peale õli ja rihma vahetuste midagi teha olnud, 307 universaali keskmine kulu on 5-5,6. talvel käivitub kenasti, muidugi meil see aastast 2006 ja nüüd peaks eelsüüteküünlad esimest korda ära vahetama. kui sa vaatad 2008 aastat, siis neil on mingi FAP filter ka vist, mille vahetus on äkki tonn euri. võin eksida, igatahes kallis, võimalusel vali ilma selleta. kiiruseomadused on minu arvates 1,6 mootori kohta väga asjalikud, tõmbab kenasti ja kellelegi jalgu ei jää. mina igatahes soovitan.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 10.04.2013 09:40 

Liitunud: 28.04.2008 14:10
Postitusi: 745
Endal 2008 aasta Hyundai Sonata. 2.0 diisel mootoriga 103kw. Mahub täpselt hinnapiiri, müügis suht väikeste läbisõitudega, enamikul veel garantii + saab juurde osta aasta (300 euri?!). Ise väga rahul hetkel. Kõik eluks vajalik olemas, sõidab hästi. Hea ruumikas masin. Miinuste poole pealt võiks väheke vähem müra sisse kosta, raadio on suht algeline ning rool võiks täpsem olla. Muidu igati aus masin. Endal oli ostes 65000 läbisõit, nüüdseks 75000 hooldus tulemas. Selle 10 k km olen väga rahul masinaga. Kütust võtab maanteel 5-6 liitri vahel (pidevad möödasõidud põhjagaasiga) ja linnas on hetkel 9 (hommikused ummikud lasnast mustamäele). Kompuutri keskmine on 7.6. Küll jah, mootori kohta ei oska ma midagi öelda, sest ise ma seda remontida ei kavatse.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 10.04.2013 10:39 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
Miks uurin just mootori vastupidavust- käin paar korda aastas Venemaal. Teada asi on see, et seal riigis võib(nagu ka meil) nimekast tanklast saada korraliku pasalaari endale paaki. Kindlasti on mingid uued diislid ju tundlikumad ja teised jälle vähemtundlikud kütuse suhtes. Samuti suutsin välja lugeda, et 103kw 2.0 TDI oma piesoelektriliste pihustitega ei ole vastupidavuse etalon- võib küll pidada, aga ei eruta väga see, et on hea lootus Vologda metsade vahel ilma ootama jääda.
Otsene praht kütuse sees peaks olema filtri töö- elik seda ei tohiks korras filtriga/peale filtri vahetamist ummistumise korral ükski mootor karta? Või eksin?

Suurem probleem vistap on vesi kütuses. Kas on mingi statistika/andmed ala denso pihustid lahkuvad peale veetilga nägemist nirvaanasse?


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 10.04.2013 12:07 
Kasutaja avatar

Liitunud: 08.05.2010 18:40
Postitusi: 889
Asukoht: Pärnu
Olgem ausad kõik need common rail pihustid kardavad vett, ei pruugi midagi juhtuda, aga enamus juhtudel rikub sisu ära. Eks sellevastu aitab korralik kütusefilter, soovitatavalt orginaal, mitte mingisugune kolme eurone.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 10.04.2013 12:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
Kurjam, mida rohkem ma loen ja uurin, seda rohkem mõtlen, kas asjal on jumet :D FAPpe ja DPFe pole vast väga mõtet karta- need kõigil olemas kahjuks :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 10.04.2013 12:42 
Kasutaja avatar

Liitunud: 27.04.2006 00:48
Postitusi: 911
venemaal sõiduks osta omale w124 diisel lihtsalt :D


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 10.04.2013 13:16 

Liitunud: 13.02.2007 00:46
Postitusi: 308
Asukoht: Tallinn
Renault dCi soovitaks ka valikusse lisada, esineb teda ka Nissanil.
Äärmiselt ökonoomsed (ja vaiksed) mootorid, samas dünaamika nagu turbodiislil ikka.
Ise sõitsin 2 aastat sellisega (1.5 dCi), mootori poolelt ühtegi probleemi polnud.
Renault'd karda pigem elektrikalade pärast, aga ka nendega saab hakkama ja see pole käesoleva teema arutelu.
Solkkütuse osas kommenteerida ei oska, kuna kokkupuude puudub.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 10.04.2013 14:20 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
Ise mõtlen ka et sel juhul oleks vanakooli diisel mõistlikum-ntks esimene Avensis millel pole d4d diislit. Afganistaani kõige popim sõiduauto on Corolla tolle vanakooli diisliga. Uuematest autodest xsara2, kuna 307 on ka valikus, oli tootmise lõpuni saadaval 1,9 ilma turbota diislina.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 10.04.2013 15:06 

Liitunud: 13.02.2007 00:46
Postitusi: 308
Asukoht: Tallinn
Võibolla VAG SDI diisel hoopis kui murevabadus oluline on?
Viimati anti seda Golfile (kuni 2008).
Enne seda Caddy'le (kuni 2006).
Ja 2005nda aastani ka Fabia/Polo.

Golf V 2008a 2.0 SDI mootoriga oleks päris omapärane kombinatsioon 8)


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 10.04.2013 16:55 
Kasutaja avatar

Liitunud: 17.03.2006 11:19
Postitusi: 1292
Asukoht: Harjumaa
SDI on pmtslt ilma vileta TDI.

_________________
quote oopc /naljakas ka neid videoid näha kus mingi aeg tuntakse eest sõites end nagu mingis kosmose laevas kuid muis politsei auto kaamerast näeb välja nagu ajast räsitud silo käru kus lugematu hulk hingavaid organisme sees./


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 11.04.2013 20:52 
Kasutaja avatar

Liitunud: 28.04.2003 21:17
Postitusi: 190
Asukoht: Viimsi/Tallinn/Mähe
proovi V50 80kw. Hea kiirenduse, kütusekulu ja ruumikuse kombo.
Mootor on sama mis Fordil ja Peugeotil. Tegelikult see ongi prantslaste mootor.

_________________
Ostan Eesti Panga meenemünte


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 11.04.2013 20:55 

Liitunud: 02.03.2004 13:29
Postitusi: 98
Asukoht: Valga
ford, volvo ja psa jagavad nii 2,0 100 kw ,kui ka 1,6 66 ja 80kw motot ja vastupidavuse koha pealt etteheiteid pole,kestavad ilusti,eelsüüteküünlad tikuvad katki minema ja otsapidi tuleb silindrisse lüüa.Euro 5 tuli pesukotil ka tagasi 1 massiline hooratas.
Renault 2,0 ja 2,5 pihusteid jube hapu kätte saada ja keegi ei taha neid vahetada(tartus ei esindus,ega ka diisli remondi firmad :D,mujal ei tea).Inglismaal olevat uus mootor antud sellel puhul,kui pihustid peetis ja kätte es saa(netist lugenud).
Transit ja psa 2,2 on ka samad,300 kilo jooksul 2 hooratast ,2 vändaotsas olevat rihmaratast,3 egr klappi ja peoga muid kuluosi.Kütusesüsteemiga pole miskit tehtud.Egr lõppeb kõikse kiiremini otsa seistes,kuna klemmid tikuvad läbi mädanema.Boxeri moodi masinatel tagavararatta kandur kindlasti kontrollida,kuna need peetis ja uus kuskil 600 raha kanti ning käsipiduri korrasolekut,kuna need nii idika ehitusega et halb on.
Expert ikka lahja see 1,6 ja imelikud juhtmevead tikuvad tekkima.2,0 rohkem murevaba.

Ja ikka see 1,6 ikka fordi alge,kuna orikad jupid fordi kirjadega ;).


Viimati muutis kloox, 11.04.2013 20:56, muudetud 1 kord kokku.

Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 11.04.2013 20:56 

Liitunud: 06.10.2011 23:27
Postitusi: 406
seda volvo 2.0 100kw diislit tehakse ju küll igalpool maha ? soovitatakse enne 80kw 1.6 võtta


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008
PostitusPostitatud: 12.04.2013 07:57 
Kasutaja avatar

Liitunud: 21.11.2008 15:38
Postitusi: 804
Asukoht: Tallinn
Paar päeva ei jälginud teemat ja kohe tekkis siia elu :)
Suured tänud kõigile vastanuile.
Kusjuures, endale meeldib v50 välimuse poolest ikka ülimalt. Tehnika poolest peaks vist focus olema?

Teine küsimus mis piinab- AUTOMAATKASTID. Nii väga tahaks kepikasti unustada, samas ei julge isemajandavat usaldada.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 21 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7