Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

audi 100 c4
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=108224
1. leht 1-st

Autor:  sierra td [ 14.02.2013 00:01 ]
Teema pealkiri:  audi 100 c4

küsimus siis selline,et mida kujutab antud masin 2,4 d 60kw ja ka 2,5 d85kw.mis on ültse selle masina head ja vead.
samas ootaks ka infot vectra b kohta 96a.1,7d60 kw.

Autor:  tasujatom [ 14.02.2013 00:05 ]
Teema pealkiri:  Re: audi 100 c4

85kw väga kõvasti parema minekuga. Ikkagi turboga, kui leiad siis kindlasti 6k manuaal. Otsi lisainfot Audiclubist. Seal neid lahatud kõvasti. Hea pommikindel masin, ei roosteta kätte ära vähemalt-tsinkkere. Nõrgaks kohaks esitiivad, mis kivide ja ühe sisemise pehmenduse tagajärjel roostetama hakkavad. Suht odavad jupid ka, sild lollikindel.

Autor:  Markko [ 14.02.2013 09:27 ]
Teema pealkiri:  Re: audi 100 c4

2.4D ei soovitaks vaenlasele ka. Vabalthingav vana traktor. Edasi ei käi ja on diisli kohta üsna janune-lärmakas.
85kw 2.5TDI on hoopis teisest puust- ökonoomsem, ühtlasema käiguga ja oluliselt parema minekuga. 6k kast ei ole just eriti määrav, ka 5k kastiga on pöörded piisavalt madalal. Lisaks on 6k kastiga C4 100 väga haruldane, A6 peal neid ikka liigub.
Auto ise on tõesti väga lihtne ja lollikindel- sillajupid ei maksa midagi ja kestavad ka samas väga hästi. Ise sõitsin sisuliselt terve suve ja osa sügist 2.0 85kw bensukas Audi 100 C4-ga (varem omasin C4 kerega A6 Avant 1.9TDI-d) ja oli teine üks parimaid autosid üldse oma vastupidavuselt. Siiani teenib uut omanikku truult.
IMO C4 kerega Audid olid viimased Audid, mis olid loodud kestma. Järgmine, mis mingil määral võrdlust kannatab vastupidavuselt, on B6 kerega A4 (seda ka teatud mootorite puhul- 1.8T bens või 1.9TDI diisel).

Autor:  Markko [ 14.02.2013 16:08 ]
Teema pealkiri:  Re: audi 100 c4

Täpselt meetripealt ei mäleta, aga ca 5 kuuga kogunes pea 20000km läbisõitu ja peale seda on auto minu sugulase käes, kes sõidab selle masinaga ka väga palju nii Tallinnas linnasiseselt kui ka Tallinn-Türi ja Tallinn-Pärnu otsasid. Tema käes nüüd vahetati jagajakaas (13€). Mina selle aja jooksul vahetasin vaid õli, õli- ja õhufiltri. Ka enne minu kätte jõudmist teenis see auto oma tollast omanikku väga väga truult. Sõidukohtade kohalt- mina sõitsin selle autoga maanteel-linnas, käisin kalal, sõitsin maal, sisuliselt igasuguseid olusid see masin nägi ja pidas ilusti kõigele vastu. Muidugi, ei olnud ma ka mingi ralliäss selle roolis, asi jäi ikka mõistuse piiresse, kuid siiski.
Minu väide vastupidavusest tugineski sellele, et tean, millist elu see auto elas enne mind, minu ajal ja elab praegu. Milleks inimesele lambist midagi lahmima hakata?
B6 vastupidavuse kohta ei hakka pikemalt seletama- küsi kasutaja DeLaBig käest. Tema peaks olema õige mees, kes oskab 100% rääkida elust B6-ga. Niipalju, kui ta erinevates foorumites kirjutanud on, võib julgelt väita, et tegu on väga hea autoga.

Arusaamatuks jääb jutt õli kohta- vanal diislil on ka peale vahetust sisuliselt kohe õli jälle must. Selleks, et see puhtana püsiks seal, peaks mootor saama korraliku läbipesu ja siis kvaliteetse õli sisse. Sedasi vast püsib õli läbipaistvana 5000-6000km. Kust on võetud 7500km intervall? Suhteliselt veidrad väited, aga kui sa nii väidad, siis ma ei hakka (loe: ei viitsi) ka vaidlema hakata.
Sellises hinnaklassis auto toomine Rootsist on kah muidugi mõistlik soovitus tegelikult.


Ahjaa, meenus ka see- nimelt on lapsepõlvesõber sõitnud 92a Audi 100 C4 2.0 74kw isendiga tänaseks päevaks pea 4a / ca 180000km ja on autoga ülimalt rahul. On vahetanud selle aja jooksul vaid kuluosi (piduriklotsid, rattalaagrid jms). Suuri remonte-ootamatusi pole see auto põhjustanud. Ostis hiljuti just C5 kerega A6, kuid ei raatsinud ka C4 maha müüa, kuna on teine teda nii truult teeninud ja hoiab nö tagavaraks, et oleks olemas auto, millele võib igal hetkel loota.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/