Meil käib aeg-ajalt üks GL-i mees Narvast. Kiidab küll, et jube mugav masin on ja maastikul-lumes ka super, õhkvedrustus pidavat suureks abiks olema, lisaks igasugu el.abimehed.
Samas pidavat olema üle keskmise janune (3.2 diisel oli tal vist, keskmine kulu 13, enamus maanteel). Jupid on väga kallid, töö veel kallim, sisuliselt iga asja jaoks on vaja arvutiga autole juppi tutvustada (ala pukside vahetused, aku vahetus jms). FOX1000, sul on täitsa õigus, odavaim esiamort maksab sellele elukale alates 1500€. Aga sünge näeb välja (must, toonklaasiga, rauaring, 19" mustad valuveljed) ja salong näeb välja ülimalt luksuslik. Mingist hiilgavast koostekvaliteedist siiski rääkida ei saa, sest materjalid, mis vaadates tunduvad väga uhked, on tegelikult siiski üsna odavast plastist (nt uste alaosa plastikud, armatuuri alaosa jms). Peamiselt siiski suunatud USA turule see sõiduk. Ja kui võrrelda nt Escaladega, siis on GL ikka kordi luksuslikuma salongiga.
Kui raha on ja huvi, siis miks mitte. Ise võtaks pigem LandCruiser V8...kestab vähemalt hästi ja ronib veel paremini.
ookuitore- ise kokku puutunud pole, aga kuskilt ajakirjast maha kirjutada on ka lahe ju, eks

Kuidas on kehv maastikuvõimekus probleemiks, kui sinna niiehknaa ei ronita temaga?

Mine magama parem.