Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

MB GL-klass
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=108378
1. leht 3-st

Autor:  iisak [ 17.02.2013 03:41 ]
Teema pealkiri:  MB GL-klass

Ma küll eriti siit näpunäiteid-vihjeid ei oota aga kes teab-äkki loeb ka mõni kogenum kasutaja seda teemat.
On keegi pealkirjas mainitud mudeliga kokku puutunud?
Mis hoolduste hinnad on ja kui suure intervalliga?
Kas on mingeid tüüpvigasid,mida peale garantiiaja lõppu "teise ringi omanikud" lahendama peavad?
Oskab keegi kulumaterjalide(klotsid,kettad, puksid jne) hindu kommenteerida?
Mersufoorumis ei kirjuta keegi midagi, Auto24 foorum on selline nagu ta on...
Ka lääne saitidel ei ole erilist infot saada.
Kas sellest võiks järeldada,et on tegu Mersuga "vanadest headest aegadest"?
Hinnad on juba täiesti meeldivaks langenud ja maastikuvõimekuses väga kahtlema ei pea :hail

PS: ärge hakake ennast siin teemas välja elama a`la "Ksenooni materdamas kogu kaadriga".

Autor:  ookuitore [ 17.02.2013 11:57 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Isiklik kokkupuudu puudub aga GL peetakse paremaks kui näiteks konkureeriv Q7. GL olevat väga mugav, eriti kvaliteetse salongiga ja hästi töötava mootor-käimariga.

Probleemidest tuuakse justnimelt välja kehva maastikuvõimekust (sellist autot ei tehta ja ei osteta maastikule), tuima roolitunnetust, auto mõõtmeid, hoolduskulusid

Põhimõtteliselt on tegemist XL ML-klassiga

Autor:  FOX1000 [ 17.02.2013 12:07 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Mõni ikka töökojast läbi käib.
Aga sellel autol hind kukkub sellepärast,et hooldada on mega kallis,sama moodi juppide hinnad.
mäletamist mööda 1 esiamort maksis 1800€ aga ei ole hetkel 100% kindel.

Autor:  Markko [ 17.02.2013 13:19 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Meil käib aeg-ajalt üks GL-i mees Narvast. Kiidab küll, et jube mugav masin on ja maastikul-lumes ka super, õhkvedrustus pidavat suureks abiks olema, lisaks igasugu el.abimehed.
Samas pidavat olema üle keskmise janune (3.2 diisel oli tal vist, keskmine kulu 13, enamus maanteel). Jupid on väga kallid, töö veel kallim, sisuliselt iga asja jaoks on vaja arvutiga autole juppi tutvustada (ala pukside vahetused, aku vahetus jms). FOX1000, sul on täitsa õigus, odavaim esiamort maksab sellele elukale alates 1500€. Aga sünge näeb välja (must, toonklaasiga, rauaring, 19" mustad valuveljed) ja salong näeb välja ülimalt luksuslik. Mingist hiilgavast koostekvaliteedist siiski rääkida ei saa, sest materjalid, mis vaadates tunduvad väga uhked, on tegelikult siiski üsna odavast plastist (nt uste alaosa plastikud, armatuuri alaosa jms). Peamiselt siiski suunatud USA turule see sõiduk. Ja kui võrrelda nt Escaladega, siis on GL ikka kordi luksuslikuma salongiga.
Kui raha on ja huvi, siis miks mitte. Ise võtaks pigem LandCruiser V8...kestab vähemalt hästi ja ronib veel paremini.

ookuitore- ise kokku puutunud pole, aga kuskilt ajakirjast maha kirjutada on ka lahe ju, eks :rokib Kuidas on kehv maastikuvõimekus probleemiks, kui sinna niiehknaa ei ronita temaga? :kill Mine magama parem.

Autor:  eclipse [ 17.02.2013 13:27 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Kütusekulu on linnas sellise mootoriga 13 lagi, maanteel 7.5-8. Padjad olid alguses nõrk koht. Audiga võrreldes oli padi odav, täpset hinda ei mäleta. Ruumi on sees lahedalt. Mingite pukside programeerimisest võite und näha poisid. Istmed natuke kõvad minu jaoks. Selle asemel eelistaks pigem q7't. Kui rahakott lubab, siis 4.2 diisel.

Autor:  iisak [ 17.02.2013 13:54 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Miskipärast peetakse seda 4,2-st mootorit üheks õnnetumaks üldse.
Miks huvitav?

Autor:  eclipse [ 17.02.2013 14:00 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Raske ligipääsetavus, seega kallis remont, kui midagi läheb.

Autor:  ookuitore [ 17.02.2013 14:12 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Markko kirjutas:
Meil käib aeg-ajalt üks GL-i mees Narvast.

ookuitore- ise kokku puutunud pole, aga kuskilt ajakirjast maha kirjutada on ka lahe ju, eks :rokib Kuidas on kehv maastikuvõimekus probleemiks, kui sinna niiehknaa ei ronita temaga? :kill Mine magama parem.


Ühesõnaga suurte autoajakirjade testid on sinu jaoks vähem väärt kui "Üks mees Narvast käib" jutud? :D See juba ütleb sinu kohta kõik, ära rohkem ennast alanda. Sul endal pole ju mingeid kokkupuuteid selle autoga. Sama palju puutud kokku kui autopesija ajab sisse-välja seda autot pesulas ja siis esineb foorumis et omab kokkupuuteid

Autor:  Markko [ 17.02.2013 15:08 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Jäägu sulle su arvamus.

Autor:  Renka [ 17.02.2013 16:59 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

mersu V8 diislid, ei taha mahlasid pidada, millegi pärast kipuvad lekkima, nagu oleks vm'i diisel. Ligipäev on tõesti kehv ja tüütu
Õhkvedrustus ei kesta, kui sõita kruusa, peenike tolm närib padja läbi. Amordi hind hakkas vana rahas 15k'st.
v6'l tuleks sisult üle hoolduse vahetada karterituule ja turbo tihendeid, mis on õhufiltritest tuleva toru ja turbo vahel. Kipuvad lekkima ja kõik õli tilgub servomootori peale, mis mingi hetk annab otsad. Sama mootriga on tulnud ette ka vahejahuti lekkimist, asub siis V keskel, vahetus võtab omajagu aega.

Autor:  Novart [ 17.02.2013 23:06 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

ookuitore kirjutas:
Probleemidest tuuakse justnimelt välja kehva maastikuvõimekust

Kui G-klassiga võrrelda siis mingil määral tõesti, kuid üldjuhul on tegu ikka väga maastikuvõimeka maasturiga. Aeglusti, kesk- ja tagadifferentsiaalilukk räägivad enda eest, vaid pikk teljevahe ja suur mass seavad teatud olukordades teatud piirid.

V8 bensiin peab hästi vastu, ülejäänu auto nii ja naa, igast otsast ei lagune, kuid mingi super vastupidav ka pole. Kui on raha ja tahtmist hooldustesse investeerida, siis see tasub hiljem vastupidavuse näol tagasi. Hooldused ja remont muidugi kulukad, vot ei mäleta nüüd, kas see kehtis vaid ABC-vedrustuse (mida GL-il pole) või ka Airmatic/õhkvedrustuse kohta, kuid kui need aegajalt puhtaks pesta, siis nende vastupidavus paraneb märgatavalt. Korraliku hoolduse ja teeolude korral võib Airmatic/õhkvedrustus isegi ligi 300000km vastupidada.

Autor:  iisak [ 19.02.2013 01:27 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Väga häid näpunäiteid ja vihjeid olen juba saanud-PS peale enamus.
Lisab veel keegi midagi?

Autor:  rain0102 [ 19.02.2013 01:38 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Kunagi paar aastat tagasi oli Autolehes artikkel, kuidas üks oli ostnud selle 4.2 diisliga GLi mersu ja ütles, et ta pole nii laguneva autoga sõitnud. Igast jama oli tal olnud, aga see oli ilmselt lihtsalt halb eksemplar. Nõudis vist isegi, et Silberauto auto tagasi ostaks vms.

Autor:  qpi [ 19.02.2013 03:36 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Õhkamordid on põhiviga, muid probleeme eriti ei esine.

Mootoritest on OK 3.2 diisel ja 5.5 bensiin. See 5.5 on suht hea küttekuluga, seega soovitaks seda, kui just 10 000km kuus ei sõida.

Autor:  talon [ 19.02.2013 07:18 ]
Teema pealkiri:  Re: MB GL-klass

Esimene aasta kui need mersud tulid siis mu naaber omas yhte. Tema igatahes rahul polnud, sest jube palju oli Silberi kylastamist. Kahjuks ma ei uurinud, mis jamad täpsemalt olid. See vist polnud tal tutikana ostetud aga suht uueväärne oli. Samade muredega vaevles ka ta tuttav, täpselt sama autoga. Tegu oli vist mõlema puhuld 4.2Diisliga. Kuna sel ajal, oli veel krooni aeg, maksid eestis a24 need ca 1.6 milkut siis vaja ju oli ja silberi kylastus neelati lihtsalt alla :D

1. leht 3-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/