Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=111689 |
1. leht 2-st |
Autor: | JAWAmees [ 09.04.2013 17:34 ] |
Teema pealkiri: | TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
Tervitus kõigile tulihingelistele kihutajatele! Tekkis säänne mõte vahepeal, et perse need 20 aastat vanad saanid ![]() Võtaks lahedama õnnetuse- 5 aastase masuudipressi. Valiku kriteeriumid on suhteliselt lihtsad- alates 2008a., kuni 7000eur, 4 ratast, rool, kliima/konditsioneer. Kõik ![]() Ei sooviks sellesse teemasse lahmimist- osta bensukas, bemm, sadamalits, lauaviin jne. HUVITAB ARUTELU MOOTORI POOLE PEALT. Igat vastust argumenteerida KUIDAGIGI. Nii palju, kui ise olen vaadanud ei ole valik selle raha eest antud vanuseklassis just eriliselt lai, aga on järgmine: Ford Focus 2 FL diisleid valikus päris mitu- 1,6 TDCI 66kw, 1.6 TDCI 80kw, 2,0 TDCI 100kw, 1,8 TDCI 85kw Millist ja miks eelistada? Kia Cee'd 1,6 CRDI 66kw, 1,6 CRDI 85kw, 2,0 CRDI 103kw Opel 1,7 CDTI 74 kw ja 81 kw, 1,9 CDTI 74kw 88kw 110kw Volvo V50 1,6 diisel 80kw, kas sama mootor, mis Fordil? VAG VW/Skoda 1,9 TDI 77kw, 2,0 TDI 103kw PSA Peugeot 1,6 HDI 66kw ja 80kw Parimat valida on raske, siis oleks esialgu hea välja praakida need, millega ei tasuks kokku puutuda. Tänud ette kõigile, JAWAmees |
Autor: | p2evavaras [ 09.04.2013 22:26 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
omal peres on olnud peugoo, seesama 1,6HDI ja 80 kw. 170 000 km jooksul pole mootoriga peale õli ja rihma vahetuste midagi teha olnud, 307 universaali keskmine kulu on 5-5,6. talvel käivitub kenasti, muidugi meil see aastast 2006 ja nüüd peaks eelsüüteküünlad esimest korda ära vahetama. kui sa vaatad 2008 aastat, siis neil on mingi FAP filter ka vist, mille vahetus on äkki tonn euri. võin eksida, igatahes kallis, võimalusel vali ilma selleta. kiiruseomadused on minu arvates 1,6 mootori kohta väga asjalikud, tõmbab kenasti ja kellelegi jalgu ei jää. mina igatahes soovitan. |
Autor: | biggo [ 10.04.2013 09:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
Endal 2008 aasta Hyundai Sonata. 2.0 diisel mootoriga 103kw. Mahub täpselt hinnapiiri, müügis suht väikeste läbisõitudega, enamikul veel garantii + saab juurde osta aasta (300 euri?!). Ise väga rahul hetkel. Kõik eluks vajalik olemas, sõidab hästi. Hea ruumikas masin. Miinuste poole pealt võiks väheke vähem müra sisse kosta, raadio on suht algeline ning rool võiks täpsem olla. Muidu igati aus masin. Endal oli ostes 65000 läbisõit, nüüdseks 75000 hooldus tulemas. Selle 10 k km olen väga rahul masinaga. Kütust võtab maanteel 5-6 liitri vahel (pidevad möödasõidud põhjagaasiga) ja linnas on hetkel 9 (hommikused ummikud lasnast mustamäele). Kompuutri keskmine on 7.6. Küll jah, mootori kohta ei oska ma midagi öelda, sest ise ma seda remontida ei kavatse. |
Autor: | JAWAmees [ 10.04.2013 10:39 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
Miks uurin just mootori vastupidavust- käin paar korda aastas Venemaal. Teada asi on see, et seal riigis võib(nagu ka meil) nimekast tanklast saada korraliku pasalaari endale paaki. Kindlasti on mingid uued diislid ju tundlikumad ja teised jälle vähemtundlikud kütuse suhtes. Samuti suutsin välja lugeda, et 103kw 2.0 TDI oma piesoelektriliste pihustitega ei ole vastupidavuse etalon- võib küll pidada, aga ei eruta väga see, et on hea lootus Vologda metsade vahel ilma ootama jääda. Otsene praht kütuse sees peaks olema filtri töö- elik seda ei tohiks korras filtriga/peale filtri vahetamist ummistumise korral ükski mootor karta? Või eksin? Suurem probleem vistap on vesi kütuses. Kas on mingi statistika/andmed ala denso pihustid lahkuvad peale veetilga nägemist nirvaanasse? |
Autor: | Drag [ 10.04.2013 12:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
Olgem ausad kõik need common rail pihustid kardavad vett, ei pruugi midagi juhtuda, aga enamus juhtudel rikub sisu ära. Eks sellevastu aitab korralik kütusefilter, soovitatavalt orginaal, mitte mingisugune kolme eurone. |
Autor: | JAWAmees [ 10.04.2013 12:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
Kurjam, mida rohkem ma loen ja uurin, seda rohkem mõtlen, kas asjal on jumet ![]() ![]() |
Autor: | kalle [ 10.04.2013 12:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
venemaal sõiduks osta omale w124 diisel lihtsalt ![]() |
Autor: | Mrk [ 10.04.2013 13:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
Renault dCi soovitaks ka valikusse lisada, esineb teda ka Nissanil. Äärmiselt ökonoomsed (ja vaiksed) mootorid, samas dünaamika nagu turbodiislil ikka. Ise sõitsin 2 aastat sellisega (1.5 dCi), mootori poolelt ühtegi probleemi polnud. Renault'd karda pigem elektrikalade pärast, aga ka nendega saab hakkama ja see pole käesoleva teema arutelu. Solkkütuse osas kommenteerida ei oska, kuna kokkupuude puudub. |
Autor: | Tegelane5 [ 10.04.2013 14:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
Ise mõtlen ka et sel juhul oleks vanakooli diisel mõistlikum-ntks esimene Avensis millel pole d4d diislit. Afganistaani kõige popim sõiduauto on Corolla tolle vanakooli diisliga. Uuematest autodest xsara2, kuna 307 on ka valikus, oli tootmise lõpuni saadaval 1,9 ilma turbota diislina. |
Autor: | Mrk [ 10.04.2013 15:06 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
Võibolla VAG SDI diisel hoopis kui murevabadus oluline on? Viimati anti seda Golfile (kuni 2008). Enne seda Caddy'le (kuni 2006). Ja 2005nda aastani ka Fabia/Polo. Golf V 2008a 2.0 SDI mootoriga oleks päris omapärane kombinatsioon ![]() |
Autor: | Tegelane5 [ 10.04.2013 16:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
SDI on pmtslt ilma vileta TDI. |
Autor: | AMD [ 11.04.2013 20:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
proovi V50 80kw. Hea kiirenduse, kütusekulu ja ruumikuse kombo. Mootor on sama mis Fordil ja Peugeotil. Tegelikult see ongi prantslaste mootor. |
Autor: | kloox [ 11.04.2013 20:55 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
ford, volvo ja psa jagavad nii 2,0 100 kw ,kui ka 1,6 66 ja 80kw motot ja vastupidavuse koha pealt etteheiteid pole,kestavad ilusti,eelsüüteküünlad tikuvad katki minema ja otsapidi tuleb silindrisse lüüa.Euro 5 tuli pesukotil ka tagasi 1 massiline hooratas. Renault 2,0 ja 2,5 pihusteid jube hapu kätte saada ja keegi ei taha neid vahetada(tartus ei esindus,ega ka diisli remondi firmad ![]() Transit ja psa 2,2 on ka samad,300 kilo jooksul 2 hooratast ,2 vändaotsas olevat rihmaratast,3 egr klappi ja peoga muid kuluosi.Kütusesüsteemiga pole miskit tehtud.Egr lõppeb kõikse kiiremini otsa seistes,kuna klemmid tikuvad läbi mädanema.Boxeri moodi masinatel tagavararatta kandur kindlasti kontrollida,kuna need peetis ja uus kuskil 600 raha kanti ning käsipiduri korrasolekut,kuna need nii idika ehitusega et halb on. Expert ikka lahja see 1,6 ja imelikud juhtmevead tikuvad tekkima.2,0 rohkem murevaba. Ja ikka see 1,6 ikka fordi alge,kuna orikad jupid fordi kirjadega ![]() |
Autor: | Raikzz [ 11.04.2013 20:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
seda volvo 2.0 100kw diislit tehakse ju küll igalpool maha ? soovitatakse enne 80kw 1.6 võtta |
Autor: | JAWAmees [ 12.04.2013 07:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: TDCI, CDTI, CRDI, DCI ehk diisel aastast 2008 |
Paar päeva ei jälginud teemat ja kohe tekkis siia elu ![]() Suured tänud kõigile vastanuile. Kusjuures, endale meeldib v50 välimuse poolest ikka ülimalt. Tehnika poolest peaks vist focus olema? Teine küsimus mis piinab- AUTOMAATKASTID. Nii väga tahaks kepikasti unustada, samas ei julge isemajandavat usaldada. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |