Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Volvo V70 2,4 D5 120kw
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=114682
1. leht 1-st

Autor:  ändi [ 02.06.2013 14:39 ]
Teema pealkiri:  Volvo V70 2,4 D5 120kw

http://www.auto24.ee/used/1371658
Mis selliste masinate kohta kuulda on? Üks, mis kindel, et mootori eelsoojendus peab olema.

Autor:  aog- [ 02.06.2013 16:28 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2,4 D5 120kw

Mootor hea ja vastupidav, hea minekuga, öko, ruumikas ja mugav, vaikne.

Autor:  T6nis [ 02.06.2013 21:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2,4 D5 120kw

Tüüpvead on lekkiv roolilatt, ja mootori ploki küljes asuv õlipunn (mingit eesmärki ei oma) kuid kui see oma kohalt lahkub siis hakkab õlilekkima, uus tükk ei maksa palju ~5euri kuid vahetuseks kast vaja maha võtta.

Autor:  ändi [ 02.06.2013 22:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2,4 D5 120kw

Kas mootoril ja kütuse etteandesüsteemil ka nõrku kohti ja kalleid lahendusi sellele? Kui õieti mäletan, siis sõbra s80 poolteljeots maksis 600e ja ainult esindus pakub, kuna b-osa pole.

Autor:  JaanKaer [ 02.06.2013 23:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2,4 D5 120kw

Kõik esiveolised lekitavad roolilatti. See pole küll nüüd Volvole pähe määrida põhiviga. Ka Renault, Peugeot, Saab, Opel, Fiat jms sodi... Ausalt öelda - valida antaks - võtaks vanakooli 2,5 liitrise V70 diisliga... kuni aastani 2000. See esimese generatsiooni CommonRail ei olnud meie kliima kütusele väga vastuvõtlik... Ega tea kas ka järgnevad on, pole veel ükski lõa otsa sattunud.

Autor:  Ramm [ 03.06.2013 14:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2,4 D5 120kw

T6nis kirjutas:
Tüüpvead on lekkiv roolilatt


Seda olen kogenud ise 2x.

Autor:  ändi [ 10.06.2013 22:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2,4 D5 120kw

Esimeses postis toodud Volvo omanik oli laupäeva lõunast nii pump, et napilt sai sõna suust ja auto näitajat temast ei olnud. Küll on vaatamas käidud ühte 120kw ja ühte 136kw. Suured, mugavad, täiesti normaalse varustusega ja ilma ussita masinad. Algul tundub natuke kohmakas aga ilmselt varsti harjuks. 136 hammustas tunduvalt paremini edasi, 120 tahtis rohkem vajutamist saada. Kui istuda sinna jaapani kilukarbist, siis tunned ennast kui tangis. Rihmavahetus pidi üsna soodne olema ja ilmselt teeks seda ise. Jupid ka enamus normaalse hinnaga ( mõned asjad tundusid juskui kirved). Igatahes täiesti arvestatav auto.

Autor:  raks100 [ 10.06.2013 23:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2,4 D5 120kw

Tõnisega täitsa nõus!
Lekkima hakkavad need latid kähku ja see õlipunn on ka paras tüütus!
Ma enam ei mäleta mis aastast ja mis kw-st alates see tuulekeerise klapp peale tuli, aga need lähevad ka perse ja hakkavad lekkima, intercoolerid lähevad paiste jne.
Ise töötasin IA-s ja tüüpilised autod mis töökojas moto probladega ja üldse olid, olidki just need diislid!
Bensukad sõitsid ikka hooldusest hooldusesse ja vahest vajasid gaasiklapi puhastamist või vahetamist.
Aga jõudu on neil tõesti :rokib (Kui korras on ) Ja kui suvalist kütet ei tangi siis enamasti need pihustid ka kestsid (Kuid oli ka nendega probleeme)

Autor:  raks100 [ 10.06.2013 23:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Volvo V70 2,4 D5 120kw

Teinekord on aga teinekord mitte :D

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/