Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=115033
1. leht 1-st

Autor:  Aular [ 10.06.2013 13:36 ]
Teema pealkiri:  Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

Hetkel valik 2 auto vahel.

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1330349

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1338051

Olen netist päris palju infot kogunud tüüpilistemate vigade kohta ja ehk on kellegil siin veel konkreetse mootoriga kokkupuuteid ja lisainfot jonnakuse ja vastupidavuse kohta.

Autor:  tauri117 [ 10.06.2013 13:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

Julgen soovitada 3,0 mootoriga isendit. Miks?
Kuna autol juba aastaid ja läbisõitu omajagu seljataga siis tuleb mingil määral ka remondiga tegeleda.

5,0 mootoril tuleb paljude tööde teostamiseks mootor maha võtta kuna muidu ei pääse lihtsalt ligi.
3,0 on kuluosasid vähem ntx. pihusteid juba 4tk vähem, juhul kui peaks vahetusse minema.

5,0 küttekulu päris suur, reaalne keskmine kuskil 12. Kuigi ilmselt kui ostetakse sellist autot siis see pole oluline.

Autor:  Aular [ 10.06.2013 14:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

Kütusekulu pole tõesti oluline.
Milliste tööde teostamiseks mootor maha tuleb võtta ?

Autor:  tauri117 [ 10.06.2013 14:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

Generaator paneb saba siis võtad mootori maha nagu koliseb. Tööaeg oli miskine 27tundi ette nähtud.
Mingisuguste alumise otsa õlilekete kõrvaldamiseks pidi ka veel mootori maha lappama.
Ja mingisuguste probleemide lahendamiseks ole veel vaja mootor maha võtta.

Ei pruugi muidugi tulla neid hädasid aga variant on alati olemas.
Sõbral võeti 4,2TDI Q7-l kunagi garantiikorras mootor maha kuna mingisuguse tihendi vahelt lekkis õli. Oleks garantii läbi olnud siis oleks kindlasti päris kopsaka summa läinud maksma, mingisuguse tühise tihendi vahetus.

Autor:  Aular [ 10.06.2013 14:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

Tänud tänud.
Ootaks veel kellegi kommnetaare , kes ehk asja ise omanud ka on.
Sillajupid on kuluosad ja neid tuleb nagunii vahetada,
Mootori pool hirmutab ehk sellepärast , et pole kunagi diislit omanud, aga väiksemat kui 5.0 diisel ka ei ole nõus võtma :D

Autor:  MirkoK [ 10.06.2013 20:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

Muud tarka ma öelda ei oska,kui et Koit toome omab sama mootoriga phaetonit,ja ütles,et elektrivead pidid kimbutama vahest.

Autor:  ändi [ 10.06.2013 20:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

Volksu klubis on paar teemat selle mootoriga autodest.

Autor:  rohelinehiir [ 10.06.2013 20:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

dee genekajutt on nüüd küll kelbas. möni nädal tagasi alles vötsin genekat 5.0 mootorilt maha. tuleb alt välja mis koliseb

Autor:  Aular [ 10.06.2013 22:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

Tänud!
Volksu klubist lugedes ei räägi keegi eriti ülalpidamis kuludest ja jutt tiirleb ainult kütusekulu ümber, nii et sealt targemaks eriti ei saa.
Aga olen leidnud juba päris palju infot ja ka foorumi tagasisidet.

Autor:  Ragnar74 [ 10.06.2013 22:14 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

Ega rahvas kes kütusekulu põeb tõenäoliselt väga adekvaatset ettekujutust ei oma ülalpidamiskuludest :D

Autor:  tauri117 [ 11.06.2013 03:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

rohelinehiir kirjutas:
dee genekajutt on nüüd küll kelbas. möni nädal tagasi alles vötsin genekat 5.0 mootorilt maha. tuleb alt välja mis koliseb


Jah kunagi paari aasta tagusest mingist tehnikamaailma vms artiklist oli meeles, et tuleb 5,0 mootor maha võtta.

Seda artiklit enam leida ei õnnestunud kuid sai vähe uuritud ja pean tunnistama, et minu viga.
Hoopis 6,0 W12 tuleb geneka remondiks mootor eemaldada.

Autor:  siim-o [ 11.06.2013 07:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

rohelinehiir kirjutas:
dee genekajutt on nüüd küll kelbas. möni nädal tagasi alles vötsin genekat 5.0 mootorilt maha. tuleb alt välja mis koliseb


5.0 mootoril genekas üleval :D Ei saa alla välja võtta.. Eemaldada tuleb sisselaskekollektorid, et genekas kätte saada. Olen paar korda teinud seda tööd. 5.0 mootorit kimbutavad turbode probleemid, kui eelnevalt pole vahetatud. Elektroonika pool on jah nõrga võitu.

Autor:  dellu [ 11.06.2013 12:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

Volksu klubi teemades on pigem mulje jäänud, et need omanikud ei ole väga ise ostuprotsessi ja ülalpidamise juures vist olnud. Üks vähemalt. Kütuse teema üle virisevad pigem teised, neil jookseb pigem kütus "ise" paaki.

Autor:  coupe924 [ 16.06.2013 16:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

siim-o kirjutas:
rohelinehiir kirjutas:
dee genekajutt on nüüd küll kelbas. möni nädal tagasi alles vötsin genekat 5.0 mootorilt maha. tuleb alt välja mis koliseb


5.0 mootoril genekas üleval :D Ei saa alla välja võtta.. Eemaldada tuleb sisselaskekollektorid, et genekas kätte saada. Olen paar korda teinud seda tööd. 5.0 mootorit kimbutavad turbode probleemid, kui eelnevalt pole vahetatud. Elektroonika pool on jah nõrga võitu.



Jep. Genekas kütusefiltrite all. Kiirelt tehes on tunniga käes. Eks tagasipanek võtab topelt aja. Tüüpvigadest turbod, tihti ka väljalaske kollektorid. Parempoolne plokikaan väsib/ kulub ka ära (vaja siis vahetada juhtpukse ja puhastada kollektorit. Kuna auto raske siis saavad ka pidurid vatti. Piduri õli mõistlik vahetada vähemalt iga kord kui ees klotsid läbi saavad. (ise vahetan sagedamini. korralikult maha pidurdades nii 10X järjest vedelik keeb)
Kütusekulu linnas 14-25L/100km. Maanteel 7-9 (seaduse kuulekalt liikudes). Keskmine ... sõltub kasutajast aga tehase antud 11,2L/100km on üpris optimaalne.
Hooldekulud on ehk kallimad sellepärast, et kõike on 2korda rohkem.(õli kogus, filtrid)
Muidu mootor lihtne(2-klapi tehnika ju ajast ja arust) nagu traktorile kohane.

Lp.

Autor:  Ramm [ 19.06.2013 14:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Volkswagen Phaeton 4 motion 5.0 TDI 230kW

coupe924 kirjutas:
Tüüpvigadest turbod, tihti ka väljalaske kollektorid. Parempoolne plokikaan väsib/ kulub ka ära (vaja siis vahetada juhtpukse ja puhastada kollektorit.


Endal kogemused olemas 5.0 diisliga ja need ongi peamised vead autol millega kindlasti arvesta. Muud midagi lisada polegi.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/