Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

MB c280,94,w202
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=117296
1. leht 1-st

Autor:  smiley [ 30.07.2013 18:34 ]
Teema pealkiri:  MB c280,94,w202

http://www.auto24.ee/used/1297257

Kas mäletan õigesti, et mingi aeg tagasi oli sellel samal autol ~170-190kw märgitud võimsuseks? 6,3 sekki sajani viitab sellele. Originaal aeg peaks ~8,5 sekki olema..

Autor:  Harri_K [ 30.07.2013 19:25 ]
Teema pealkiri:  Re: MB c280,94,w202

Tagumised pidurid vajavad vahetust kuna väike suss siin ja seal? :D 2 rehvi samuti.

Autor:  Andres003 [ 30.07.2013 19:26 ]
Teema pealkiri:  Re: MB c280,94,w202

6 sekundi mersu. Päris hull asi ikka automaatkasti otsas istuva isendi kohta. :D Neid kilowatte võib kuulutusse märkida niipalju kui süda lustib. Mine tea, ehk ostu soovi avaldab mingi Sergei põhja-tallinnast kes siiani kulgenud G3´ga millel ilma turbota 47kw. diisel aiste vahel. Sellel võivad peale mersuga proovisõitu tehes kindlasti kulmud kukla peal koos olla. ( ehk siis lolli juttu võib igaüks ajada. Pean just neid maastleitud väidetavaid +50 kilowatti. ) :kill

Autor:  Harri_K [ 30.07.2013 19:28 ]
Teema pealkiri:  Re: MB c280,94,w202

Kunagi üks TDSi mees väitis, et tal on rämerelv. Sai siis kõrval istutud, tiirutasime edasi tagasi, ütlesin, et no näita mis pill suudab siis, see silmad punnis peas et kuidas sa ei tundnud, lapp kogu aeg seinas.

Autor:  smiley [ 30.07.2013 19:41 ]
Teema pealkiri:  Re: MB c280,94,w202

Harri_K kirjutas:
Tagumised pidurid vajavad vahetust kuna väike suss siin ja seal? :D 2 rehvi samuti.

MB c klassi tüüpviga... Minu avatari vaatad siis seal mu enda praegugne c180 90kw ja sellel eelmine nädal sai vahetatud just.. kahe ketta peale võttis kokku 1 cm max. Endale tellisin tagumised delphi taga kettad, delphi esi ja taga klotsid+ töö=81€ Seega suht väike kulu..

Andres003 kirjutas:
6 sekundi mersu. Päris hull asi ikka automaatkasti otsas istuva isendi kohta. :D Neid kilowatte võib kuulutusse märkida niipalju kui süda lustib. Mine tea, ehk ostu soovi avaldab mingi Sergei põhja-tallinnast kes siiani kulgenud G3´ga millel ilma turbota 47kw. diisel aiste vahel. Sellel võivad peale mersuga proovisõitu tehes kindlasti kulmud kukla peal koos olla. ( ehk siis lolli juttu võib igaüks ajada. Pean just neid maastleitud väidetavaid +50 kilowatti. ) :kill

Agree, aga ma ei viitsi ise enam käike vahetada selle hirmsa käigukastiga...vb 2.8 pole nii hull kui 1.8. Ei tea rsk, ei viitsi vaatama ka minna seda ja raha kulutada tühja...v noh, vb olekski fun just saada teada...pole kunagi 6 sekki mesaga sõitnud :D

Autor:  Lahekas [ 02.08.2013 10:49 ]
Teema pealkiri:  Re: MB c280,94,w202

"Sobilik sellele,kes tegeleb driftimisega,kel aega ja tahtmist ehitada korralik püss! MOOTOR ON USKUMATULT VÕIMAS! " :D :D :D :rokib :kill

Vana pole vist võimsa autoga sõitnud. Kuid noh, kui nüüd tögamine lõpetada, siis ega see mersu R6 tundub alguses tõesti üsna nobeda astumisega olevat. Aastad tagasi, kui ise esimese R6 Mersu ostsin, võttis kickdown ka hinge kinni. Kuid kui aeg edasi läks ja sai ka veidi tõsisemate võimsustega sõidetud, hakkasin mõistma, et parem on selle auto puhul tema väga ühtlaselt töötav mootor ja jõuline käik kõikidel pööretel.

Autor:  618bby [ 02.11.2013 15:43 ]
Teema pealkiri:  Re: MB c280,94,w202

2,8 on see probleemidega juhtmestik. pidavat ära pudenema.

Autor:  MDB [ 07.11.2013 22:05 ]
Teema pealkiri:  Re: MB c280,94,w202

618bby kirjutas:
2,8 on see probleemidega juhtmestik. pidavat ära pudenema.

Ei vasta tõele.

Autor:  Lahekas [ 08.11.2013 17:39 ]
Teema pealkiri:  Re: MB c280,94,w202

MDB kirjutas:
618bby kirjutas:
2,8 on see probleemidega juhtmestik. pidavat ära pudenema.

Ei vasta tõele.

Vastab küll:
"Kahe- ja 2,8liitrised bensiinimootorid. Mõlema on probleem elektrisüsteem, täpsemalt kipuvad neil mootoriruumis asuvad juhtmed pudedaks muutuma. Nende puhul taheti teha keskkonnasõbralikumaid juhtmeid, mis kahjuks hakkasid lagunema juba auto ekspluatatsiooni ajal. Ehk siis sellega pingutati veidi üle."

Autor:  MDB [ 10.11.2013 01:17 ]
Teema pealkiri:  Re: MB c280,94,w202

Mul on seew124 2.8 olnud ja ei olnud kordagi juhtmetega mingit probleemi. W ja C kohta muidugi ei tea, kuid eks siis nii on, kui juba remondimehed nii kirjutavad. Suurema mootoriga W140 oli küll probleeme sellega. Need loodussõbralikud juhtmed tulid ka alles aastast...

Autor:  Tegelane5 [ 10.11.2013 17:40 ]
Teema pealkiri:  Re: MB c280,94,w202

Harri_K kirjutas:
Kunagi üks TDSi mees väitis, et tal on rämerelv. Sai siis kõrval istutud, tiirutasime edasi tagasi, ütlesin, et no näita mis pill suudab siis, see silmad punnis peas et kuidas sa ei tundnud, lapp kogu aeg seinas.

Tsipitud ja/või oli pumbaga midagi tehtud 525TDSA käis päris normaalselt edasi, samas kui oleks 750ist sinna astunud siis oleks nott olnud vist. :think

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/