Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Peugeot 406 2.0hdi 80kw
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=117907
1. leht 2-st

Autor:  risto995 [ 12.08.2013 09:24 ]
Teema pealkiri:  Peugeot 406 2.0hdi 80kw

Tere


On silma jäänud mõningad isendid , sooviks teada nende tüüpvigu ja mida kindlasti tasuks tähele panna sellise masina ostul . Kas on mõtet üldse meie kliimasse selliseid asju endale soetada? Kuidas talvel ennast üleval peavad jne . Ning mis vahe on neil 66kw ja 80 kw mootoril?

http://www.auto24.ee/used/1474886
http://www.auto24.ee/used/1169118

Ette tänades
Risto

Autor:  DeLaBig [ 13.08.2013 01:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

Lisainfot lugesid neis kuulutustes? Mõlemil jagub vigu kuhjaga, odavam on osta kallimalt korralikum auto ja diisli puhul non-prantslane.

Autor:  Tegelane5 [ 13.08.2013 11:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

66kw kone võib olla ka veel vanakooli turbodiisel, ainus probleem mis minul sellega talvel oli, et karteri tuulutus läks jäässe. Samas kui selle ära puhastasin/kuivatasin siis rohkem jama polnud-põhjala variantidel peaks selles elektri soojendus olema. Esimesed HDid pidid ka OK koned olema, kestavad ja saab pritset remontida. 406 Kere kohta ei oska midagi öelda.

Autor:  Xen0n [ 13.08.2013 15:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

Väga halb mõte.

Autor:  risto995 [ 13.08.2013 16:51 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

selge ss tuleb võtta ikka mingi väikse mootoriga benakas , kui kellegil midagi tarka veel öelda on siis võib oma kogemusi ka veel jagada ,ehk kellegil läheb kunagi veel vaja

Autor:  vinguviiul [ 13.08.2013 17:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

kui lubad targutada, siis lisan, et bensu audid (suva mis moto) ei ole ökod. volksud ka (motod samad). Ka 1999a. 2l gallant ei olnud öko.
honda ja toyota on väheke ökonoomsemad. puuduseks kallid jupid ja rooste.
sõber sõidab 1,6l kolmese bmw-ga ja on rahul. linn pidi alla 8 tulema.

Autor:  vinguviiul [ 13.08.2013 19:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

ikka neist vanadest, hinnaklassis kilo +-paarsada euri. teema alustaja lingil olev pesukott oli sellise hinnaga, ja sellest järeldan, et umbes sellises hinnaklassis autot soovitakse osta.
meelega üldistasin, sest ei tulnud pähe näiteks ühtki bensu audit millel keskmine kulu näteks 7 või vähem oleks.

Autor:  risto995 [ 13.08.2013 21:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

vinguviiul kirjutas:
ikka neist vanadest, hinnaklassis kilo +-paarsada euri. teema alustaja lingil olev pesukott oli sellise hinnaga, ja sellest järeldan, et umbes sellises hinnaklassis autot soovitakse osta.
meelega üldistasin, sest ei tulnud pähe näiteks ühtki bensu audit millel keskmine kulu näteks 7 või vähem oleks.

Tegelikult on olemas üks vägaheas korras 1996 vectra b olemas millel mootoriks 1.6 16klapiline õmblusmasin , sellega peaks saama keskmise kütusekulu küll sinna 8 kanti .
Aga muidu , kõik kes siin kommenteerisid jõudsalt , on keegi teist omanud ka sellist peugeoti millest juttu oli ?

Autor:  Markko [ 13.08.2013 21:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

vinguviiul kirjutas:
kui lubad targutada, siis lisan, et bensu audid (suva mis moto) ei ole ökod. volksud ka (motod samad). Ka 1999a. 2l gallant ei olnud öko.
honda ja toyota on väheke ökonoomsemad. puuduseks kallid jupid ja rooste.
sõber sõidab 1,6l kolmese bmw-ga ja on rahul. linn pidi alla 8 tulema.




Sittagi tarka öelda ei ole, a vigiseks ikka. :kill


Peugeoti kohalt- mootor on väga hea- jõuline ja ökonoomne, aga otsi mõni Eesti ajalooga auto. Mugav on temaga sõita ka, kui kõik korras on.

Autor:  vinguviiul [ 13.08.2013 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

su jutt on täpselt sama "ümmargune" nagu mul. ehk üldistav :kill
ja üldistava mula jätkuks ütlen, et hea on siis kui saad hooldatud masina. enamasti on ikka nii, et kõikide vigade õigustuseks öeldakse, et see ju vana auto. või mis sa selle raha eest siis saada tahad. :(
aga saab! ka vana auto võib vägagi korras olla. kõik sõltub peremehest. aga jah, kui umbes kilo eest midagi head tahta, siis peab kaua otsima.

Autor:  Markko [ 14.08.2013 11:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

Asja mõte ongi selles, et OTSIDA ja KONTROLLIDA tuleb. Mitte tormata ostma esimest autot, mis näppu jääb.

Autor:  kloox [ 14.08.2013 20:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

Too viimane peaks olema eestist ostetud ajalooga auto.Uuena vast rohkem lisasid saada polnud sellele.Aga motod on ökod ja kestavad korraliku hoolduse korral palju.

Autor:  l6vikuningas [ 15.08.2013 15:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

kui mootor on korras ja kõik toimib siis väga ökonoomne ja mõistlik masin tehniliselt.
muus osas nagu siuke odavama keskklassi masin ikka, aga kui liiga kõrgeid ootusi pole ja korraliku isendi leiad ning lihtsalt ökonoomset kulgemist tahad siis hea valik. aga noh, normaalses seisukorras nad ilmselt paraku maksavad 2300...3300 mitte 1300.

Autor:  delta [ 15.08.2013 15:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

Peugeot puhul on mõistlik valida auto, mida eelmine omanik normaalselt on hooldanud, igasugu "kalla ja talla" masina puhul on soodne vaid ostuhind, sest VW Golf 3 kombel poolmuidu juppe sellele ei leia. Kui satud eraomaniku käes olnud ja heaperemehelikult hoitud auto peale, siis on üsna kindel ost.

Sõita on mugav, ruumikas salong ja sellise hinnaklassi masinate juures üks ökonoomsematest.
Tasub kontrollida ka roostet sest vanust juba kogunenud. Esitiiva nurgad stange juures, küljekarbid ja ukse siseääred. 66kw versioon pole nii ergas, ka 80kw on üsna töökindel, turbo ja pumbaprobleeme pole rohkem kui teistel diislitel.

Autor:  CVB [ 17.08.2013 21:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Peugeot 406 2.0hdi 80kw

risto995 kirjutas:
Tegelikult on olemas üks vägaheas korras 1996 vectra b olemas millel mootoriks 1.6 16klapiline õmblusmasin


1.6 16v on selle Vectra kõige mõttetum mootor. Kütust kulub keskmiselt 8l/100km ja liigub ikka väga kehvasti.
1.8 16v keskmine kütusekulu on 8,4l/100km ja 2.0 16v 8,6l/100km ning kiirendus ja vastupidavus neil suurematel mootoritel märgatavalt parem.

1.6 8v 55kw mootoriga Vectra B keskmine kulu on 7,6 ja see mootor on kõigist uuematest töökindlam. Kuigi siis pigem juba Vectra A, sellel sama mootirga keskmine kulu 7l/100km ja kiirendus ka parem.

Kui ökonoomsust otsid, siis mingi väike jaapanlane. Toyota, Mazda, Honda. Mõni alla 1000kg tühimassiga ja alates 1.4 mootoriga peaks keskmiselt 6-6.5l/100km hakkama saama ja on seejuures piisavalt ergas.

See jutt siis kõik bensiinimootorite kohta.

1. leht 2-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/