Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

AUDI A4 1.8 5V 92 kW
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=118632
1. leht 1-st

Autor:  Rafen [ 25.08.2013 16:11 ]
Teema pealkiri:  AUDI A4 1.8 5V 92 kW

Tervist, ehk keegi oskab veidi infot jagada sellise audi kohta: http://kuldnebors.ee/search/soidukid/soiduautod/audi/audi-a4-1-8-5v-92-kw-95/search.mec?pob_post_id=26640830&pob_action=show_post&pob_cat_id=11049&pob_browser_offset=0&pob_view_language_id=et

Autor:  Rafen [ 25.08.2013 16:25 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

Mille poolest 1.8 92kw halb on?

Autor:  Andres003 [ 25.08.2013 16:52 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

Otsest põhjust ei olegi. See 1,8 täiesti normaalne mootor. Kuna see siin Striitreiss foorum siis mingit feimi alla viie liitrise autoga ei saa. 1,8 + atm kastilt ei tasu loota mingit erilist püssi. Tegu rahulikuks sõiduks loodud isendiga. Samas ei ole ta ka nii uimane, et keegi üle peaks sõitma. Kütusekulu on sellel linnas kuskil 11 sajale. ( Ühesõnaga üle kümne liitri ta võtab veidi. ) Kui auto tehniliselt korralik ja käigukast töötab ilusti siis selle hinna eest täiesti normaalne liikur igapäeva sõitudeks. Suur pluss oleks ka toimiv kliima. ( Kui juba peal on, siis võiks see ka töötada. )

Autor:  Andres003 [ 25.08.2013 19:53 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

mkb kirjutas:
Mõttetult janune on see kohviveski lihtsalt, tomati otsas veelgi hullem.



Eks need kõik alla kaheliitrised isendid oma autom. kastidega oskavad kütust tarbida. Mul kogemus 1,6 Compactiga millel ka autom. kast ja kütust linnas sööb 11 sajale. Ja eks vana auto puhul ei maksagi väga mingit ökonoomsust loota. Keskelt-läbi 10 sajale võtavad nad enamus.

Autor:  talon [ 25.08.2013 20:48 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

No kui pasteedil on sama 1.8 siis on see kyll igavene pask kooslus. 1.8T ja autom ei liikunud peast ega persest, ainult kytet oskas v6tta.

Autor:  siimuu [ 25.08.2013 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

Rafen kirjutas:
Mille poolest 1.8 92kw halb on?


Põhimõtteliselt seal miskit laguneda ei olegi - kallimatest kuluosadest vast atm kast; roolilatt, mida nad kõik lekitama kipuvad ja nukkvõlli (keti) ketipinguti.

Kliimasüsteem võiks ka töökorras olla või vähemalt valmis töötama, kuna kliimasüsteemi jupid on B5-l praegu eriti hinnas ja minev kaup.

Ise võiksid jälgida, et käigukast vahetaks käike normaalselt, rool ei kisuks, latt ei lekiks-kolksuks ja et külmkäivitusel ei oleks ketiklõbinat.

Autor:  dellu [ 26.08.2013 09:41 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

10-11 sajale ei võta see auto küll kuidagi. Juba tehas on 12.6. Kuskil väikelinnas ainult veeredes äkki tõesti on võimalik saada ka või Tallinnas öösel sõites kuskil peateel. Tavaliselt siiski tehaseandmed väga saavutatavad ei ole. Mul sõbral oli sama mootor teise auto peal ja manuaal ja tema rääkis ka 12/100le kulust. Kui võimalik vaata ikka pigem 1.8 turbokat (110kw). Liigub igatahes kordades paremini ja chipiga saab mõistliku hinnaga veel jõudu lisaks kui lahjaks jääb (vabalthingaval seda lootus ei ole). Muidugi automaat ei pruugi sellest enam hästi arvata, üldiselt ega selle ajastu automaadid üldse väga head ei ole ja kui lendab, siis remondi võib arvestada võrdseks selle auto müügihinnaga. Kasutatud kasti võid saada kuskil 4-500ga äkki, töö juurde. Muretum oleks kindlasti manuaal.

Autor:  MartenL [ 26.08.2013 09:57 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

Mul on 2,4 atm avensise tehasekulu linnas 13,9l. Reaalne on 9-10. (sõitnud selle autoga linnas ca 30000km ning mõõdetud alati täispaak meetodil, nii see on, ei tasu vaielda :) )

Audi peaks ikka nelikvedu olema.

Autor:  dellu [ 26.08.2013 10:16 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

Ei tasu ja ei viitsi tõesti. Jäägu sulle su arvamus, tegelikult on linnal ja linnal vahe ka. Kui käia näiteks kanal täispikkuses tööle ja töökoht näiteks kuskil kadriorus. Muul juhul see ei ole lihtsalt reaalne. Et endiselt OT poleks, siis ma olen 2.0 auto avensisega liigelnud ja no ei tule kuskilt selliseid numbreid kui ikka linnas ja ummikutes ka sõita, aga jäägu nii nagu omanik väidab.
Audi kohta on tehaseandmed toodud. Kõige lihtsam ongi ju proovisõit teha ja vaadata mida kulu näitab. Leppige kasvõi omanikuga kokku, et ta paneb paagi täis, teed oma sõidu ära ja paned ise samas tankuris täis. Siis on kohe selge ju.

Autor:  MartenL [ 26.08.2013 10:28 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

2,4 on 5-ne atm kast, sealt see vahe tuleb. Jutu eesmärk oli see, et tehas on pannud kulu kõva varuga. Avensisega on paras töö 14l sajale sõita.

Oman ka 92kw nelikveolist a4-ja ning manuaali otsas tundub täitsa OK. Nii vana auto puhul loeb see et kõik oleks ikka töökorras.

Autor:  DeLaBig [ 26.08.2013 11:13 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

1.8 92kw automaat peaks iseenesest maanteel ökom olema kui manuaal. Automaadina on maanteekiirusel pöörded madalamal.

Autor:  Aadumees [ 26.08.2013 11:38 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

DeLaBig kirjutas:
1.8 92kw automaat peaks iseenesest maanteel ökom olema kui manuaal. Automaadina on maanteekiirusel pöörded madalamal.

tõsi :)

Autor:  talon [ 26.08.2013 12:46 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

Pasteedi, 4 automaadil olid kyll 90-100kmh juures 2900prm

Autor:  Laurit [ 29.08.2013 00:24 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

Sõidan manuaal 1.8`ga, liigub ainult kõrgete pööretega, madalalt ei toimu midagi. Kütusekulu ei taha linnas mõõtagi, võtab juba rahuliku sõiduga rohkem kui võiks. Sai 600km trip tehtud paar nädalat tagasi, 4 inimest autos ja tavaari täis, 85% maantee ja kulu 7,9 sajale. Atm kasti otsas ei kujutaks ettegi, alla 3 tuhande pöörde sõites jääb liikluses jalgu.
Ühesõnaga öko ei ole ja edasi ei käi.

Autor:  matu07 [ 29.08.2013 14:10 ]
Teema pealkiri:  Re: AUDI A4 1.8 5V 92 kW

Olen oma manuaaliga aasta algusest täispaagi meetodil kulu arvestanud; seni suurim keskmine talvel 10,01 sajale (linn/maantee pooleks) ja madalaim suvel 6,55 (peamiselt maantee, täislastis, Leedu-Läti teed). Igapäevaselt Tallinnas sõites oleks muidugi kindlasti palju suurem kulu.
Ise eelistaks praegu ka turbokat, aga ega see minek nüüd nii õnnetu ka pole.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/