Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Saab 9-3 2002-2007 http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=120037 |
1. leht 2-st |
Autor: | x2k [ 20.09.2013 11:42 ] |
Teema pealkiri: | Saab 9-3 2002-2007 |
Tere, lappasin ostubabis 33 lehekülge läbi ja ei leidnud väga palju infot, et keegi oleks siin Saab 9-3 juttu teinud. Varasemalt tegin siin Saab 9-5 otsa lahti ja tuli välja, et tegu on ikka õnnetu nikerdisega, samas 9-3 on juba olulisemalt õnnestunum. Huvi oleks just manuaalkastiga isendi kohta, soovitatavalt aero. Kuidas sillad on? Mootorid jne. Omasin vahepeal s80 ja see Rootsi sedaan mingeid emotsioone ei tekitanud, kuid vaikselt mõtlen ,et võiks korra veel mingit rootsi masinat proovida. Samas teisest küljest tahaks murevaba autot, ei viitsi koguaeg pead vaevata. Kas 9-3 on mõistlik auto või pean Hona Accordi ostma? ![]() |
Autor: | iisak [ 20.09.2013 12:02 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
Loe alustuseks Saabi foorumit. |
Autor: | charly [ 20.09.2013 16:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
Related to: Fiat Croma Cadillac BLS Chevrolet Malibu Opel Signum Opel Vectra Saturn Aura Ehk et maakeeli Vectra tehnika (sillad, käigukastid, mootorid jne |
Autor: | RustyZ [ 20.09.2013 17:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
charly kirjutas: Related to: Fiat Croma Cadillac BLS Chevrolet Malibu Opel Signum Opel Vectra Saturn Aura Ehk et maakeeli Vectra tehnika (sillad, käigukastid, mootorid jne Bensukatel ei tohiks olla Vectraga seost, diisliga oli vist teine lugu. parandage kui eksin. |
Autor: | Markko [ 20.09.2013 23:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
Diisel on jah Vectra pealt maha tõestetud ja on tõsine õnnetus. Sai paar aastat tagasi üsna tihti ühe diise- 9-3-ga sõidetud ja no ei saanud ( ei saa siiani ka) aru selle mootori võlust- jõuetu, janune, lärmakas. Ometi väike auto, peaks nagu käbe ja öko olema...aga võta näpust. Loe läbi see artikkel: http://www.autoleht.ee/testid/kasutatud?id=2080 Ja siis mõtle, kas tahad ikka veel seda masinat. Bensukate kohta olen kuulnud ( ei pretendeeri siin absoluutsele tõele), et ka need mootorid on Opeli juurtega ja olgugi, et ketiga mootorid, pidavat need ketid üsna kiiresti ribadeks lendama. Pakkuda võib paar korda, mis sellega kaasneb. Need kuuldused pärinevad paarilt inimeselt, kes töötavad nii Opeli kui Saabi remontimise-hooldamisega tegelevates ettevõtetes. |
Autor: | Reimers [ 20.09.2013 23:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
Osta ikka Honda Accord |
Autor: | Novart [ 21.09.2013 00:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
Kui ei eksi, siis 2.8 V6 Turbo peaks olema Holdeni toodang. Paar aastat tagasi oli paar kuud kasutuses 9-3 Turbo X, millel oli sama mootori võimsam variant, lisaks oli tehase poolt tellitud Hirsch pakett, mis lisas veel natuke võimsust ja ka sisu materjalid olid natuke teised. Kuigi see auto oli ok sõita, kuid kui kuulsin, et uuena oli selle hind ca 800000 EEK-i, siis mõtlesin küll, et pole ime, et Saabe ei ostetud ja Saab pankrotti läks. Arvestades selle auto poolt pakutavat - sõiduomadused, interjöör, mootor, jne - siis õiglane hind uuest peast oleks vast 550000 EEK-i olnud (Hirsch paketiga 600000 EEK-i). Kuid nüüdseks on nende hinnad nii tohutult langenud, et tunduvad päris ahvatlevad. |
Autor: | RustyZ [ 21.09.2013 13:05 ] |
Teema pealkiri: | |
Enda aparaadi (kuigi vanem) pole kurta sõiduomaduste poolelt - astub asjalikult. Prale turbovahetuse (enda teadmatus enne ostu) ja paari veel nipetnäpet väiksrmat jama millesarnaseid igal kasutatud 200t km+ autol esineb on olnud, aga kõik muu kaalub üle. Mingist sama aasta bemmirimakast on sellise hinna eest korralikult varustust ka sees. Aga nagu iga autoga tuleb enne korralikult otsida, et miski pool auto hinnast esimese kuu jooksul remondiks ei kulyuks ![]() |
Autor: | mooner [ 21.09.2013 13:08 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
Samas peale omapärase välimuse jääb 9-5 igas asjas alla e39-nele. |
Autor: | eclipse [ 21.09.2013 13:18 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
mooner kirjutas: Samas peale omapärase välimuse jääb 9-5 igas asjas alla e39-nele. Mismoodi e39't üldse mõne normaalse autoga võrrelda saab? 9-5 on ikka kõvasti rohkem autot kui e39. Kui elu kõrgeim hetk on e39's istumine, siis saan aru vasikavaimustusest. |
Autor: | mooner [ 21.09.2013 13:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
Ja selline jutt tuleb suust mehelt kes on omale ostnud Dame Edna BMW ![]() Järgmiseks äkki Dame Edna 9-5 ? |
Autor: | eclipse [ 21.09.2013 13:24 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
Kulla poja, see oli aastaid neli-viis tagasi. Ma ei näe põhjust teisi oma autodega kursis hoida. On ka saab olnud, kuid õnneks e39 olen suutnud vältida. |
Autor: | maddo [ 28.09.2013 00:05 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
Ise olen ka just 9-3 kohta uurimas. Paar asja mis on silma jäänud: - opeli 2,2l diisel kõige õnnetum variant. See peegeldub ka selgesti a24's kus odavam pool on just selle mootoriga (ka kõige popim rootsi taksode mootor). 1.9 diislid on fiati omad ja palju eeskujulikumad. Samas järelturul neid jube vähe. - mida tootmise alguse poole, seda enam igasuguseid elektroonikaprobleeme kummitab. Saabifoorumis teemasid sirvides käis enamusel keskluku jamamise jutt läbi. Paljudel kisas kompuuter lampi erinevaid veakoode. Katuseluuki ei julge enam keegi avada, kuna ei pruugi enam kinni minna jne. 2005 aastaks olevat enamustest elektroonikavigadest juba lahti saadud. - Manuaalkastid üldiselt töökindlad aga kahemassilised hoorattad kallid remontida. - 2.0t ja 2.0T mootori talviseks keskmiseks kütusekuluks võib julgelt 12l kanti arvestada. Hoolimata kw vahest üldse need suht sarnase kütusekuluga mootorid. Endale tunduvad igatahes ka kõige ahvatlevamad 2.0T Aero manuaalid. Kui juba, siis juba... ![]() |
Autor: | RustyZ [ 28.09.2013 11:08 ] |
Teema pealkiri: | |
Mul kompuuter alla 16l ei näita aga sõidan ka koju/tööle ja seda sellise mõõduka tipptunni ajal ![]() |
Autor: | Lahekas [ 07.10.2013 14:11 ] |
Teema pealkiri: | Re: Saab 9-3 2002-2007 |
Mina oma AERO puhul ei hooli üldse kütusekulust. Viimasest õlivahetusest alates (ca 5000 km) oli eelmine kuu kompuutril vist number 10,5. Pole enam täispaagi meetodil ka mõõtnud. Lõbisõidud on täpselt pooleks linna ja maantee vahel. Pensionäri stiili ei harrasta, kuid jõhkardit ka ei pane ![]() |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |