arsi kirjutas:
Vaata, et mootor kuiv oleks . Selle tihedaks tegemne maksab pool auto turuväärtusest. Teine nõrk koht on tagasild. Sqmas on seda suht odav hooldada. Rohkem nagu polegi tehnika poolepealt ette heita. Väliselt näed juba ise ära mis seisukorras kere on . Korras auto sõidab suht pehmelt ja mugavalt.
Miks sa väidad, et tagasild nõrk? Olen 2 aastaga ca 60tkm läbi ajanud ja tagasillas pole midagi vahetust vajanud. 2 korda aastas lasen autot raputada. Selle 2 aasta jooksul vahetanud 2 korda konte(5€ tk) ühe korra sarniire(ca 20€) ja nüüd parem välimine rooliots vähe väsinud ilmega(ca 15€). Sildade kohapealt väga eeskujulik auto. Mul muidugi 74kW diisel(ketiga) ja siiani tahtnud mootor ainult korralisi õlivahetusi. Kellal 308tkm ja mootoritöö ideaalne. Talvised käivitused samamoodi peale uue aku ostu. Disla puhul peab jälgima külmalt-soojalt käivitust ja et mingit lasginat mootorist ei kostaks. Turbomootorite(dislad) EGR-i juurest kõik mootorid tatised. Kui diisel-manuaal-universaal soov peaks tekkima, siis võta ühendust.
http://www.vectraclub.net/forum/index.php - küsi sealt ka.
edit: omega aegadest meelde jäänud, et 85kw 2.0 pidi kordades parem olema kui 100kW.