Avaleht      Uudised      Artiklid      Partnerite pakkumised      Pood      Foorum       Chat

Tänane kuupäev 02.05.2025 20:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Land Rover Range Rover Luxury 2.5 DSE 100kW
PostitusPostitatud: 26.09.2013 12:21 

Liitunud: 19.05.2010 21:17
Postitusi: 149
Oskab keegi õelda kui hea auto on.Autol siis bemmi mootor peal 1999a.väljalase.
On kellegil selline auto enneolnud.
Autot mida tahan osta pidi olema viga,et lõhub mehhaaniliselt pööreteandurit.Oskab keegi midagi selle kohta õelda.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Range Rover Luxury 2.5 DSE 100kW
PostitusPostitatud: 27.09.2013 12:45 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 21:39
Postitusi: 87
Asukoht: Tallinn
Nõrgad kohad :

Jahutussüsteem - paljudel kaaned kõverad
Õhkvedrustus - miinuskraadide juures võib niiskuse jäätumisel nöökida
Elektroonika - kui ei ole korras, ära osta (Range Roverit parandada tahavad vaid üksikud kohad)
El.akende mehhanismid kulunud - aknad ei jookse korralikult üles ja loksuvad siinides, B osa vastu pole pointi vahetada kuna kestavad ebareaalselt vähe

Vanusest ja läbisõidust tulenevad probleemid :

Turbo - laagrid kulunud, esineb õlilekkeid, minek kehva
Kõrgsurvepump - reeglina pumba kaane probleemid, uus kaas maksab üle 400 euro. Sümptomiteks sinine suits, ebaühtlane mootori käik, mineku puudumine, tahmamine

Üldiselt on minu hinnangul tegu hea autoga, sõita on mugav, ruumi jagub. Minekut loota ei tasu, samas ronib üpris hästi kuid pole tehtud mudas müttamiseks. Mina mootoriveaga isendit ei ostaks kui ta alla 2000 euro ei maksa, kuna praegune viga võib varjata mitut muud häda.

Huvi korral võin sulle samasuguse korras masina müüa.

_________________
W12


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Range Rover Luxury 2.5 DSE 100kW
PostitusPostitatud: 28.09.2013 08:34 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 09:41
Postitusi: 2771
Asukoht: Tallinn
aimz24 kirjutas:
Oskab keegi õelda kui hea auto on.Autol siis bemmi mootor peal 1999a.väljalase.
On kellegil selline auto enneolnud.
Autot mida tahan osta pidi olema viga,et lõhub mehhaaniliselt pööreteandurit.Oskab keegi midagi selle kohta õelda.

Sõitnud sellise RR-iga pole, aga sai ca aastake tagasi uuritud päris põhjalikult automaatkastiga 2,5D mootoriga variandi kohta ning ostumõttest loobutud - liiga probleemne auto, mis sobib tõelisele fännile, kel omal remondivõimalus ja teadmised olemas. Kui auto korras on, siis pidi mugav sõita ja maastikul igati võimekas olema, aga 2,5L diiselmootor on selle kere jaoks sõltumata käigukastist teede peal sõitmiseks selgelt liiga uimane, ainuke normaalselt liikuv mootor on 4,6L V8 bensukas, mis on üsnagi janune. Põhiprobleemid on sel autol seotud õhkvedrustuse ja elektriga (ei ole harvad juhtumid, kus kesklukk nöögib ja hommikul ei pääse omanik autosse lihtsalt sisse), lisaks pihustid/pump on nõrk koht.
Kokkuvõttes korralik remondirõõm on see auto, mis sobib automehaanikule. Nett on heal tasemel õpetusi täis (USA-s ja UK-s küllaltki levinud masin, USA-s küll diisleid ei müüdud ehk V8 bensukad on kõik), kuidas seda autot remontida ning enamus juppe saab UK-st ja USA-st igati normaalse hinnaga, kui on aega oodata ja otsida. Talla-ja-kalla autost on see RR nii kaugel kui olla saab.

Tõnu

_________________
Driven by goa ::: Caraudio.ee
Alla V8 mootoriga võite muru niita


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Range Rover Luxury 2.5 DSE 100kW
PostitusPostitatud: 28.09.2013 14:25 
Kasutaja avatar

Liitunud: 06.04.2003 21:39
Postitusi: 87
Asukoht: Tallinn
Õhkvedrustuse poole pealt on sõiduk mu meelest üsna õnnestunud - nimelt on õhkpadjad ja amordid eraldi, mis tähendab, et hinnaklass on oluliselt soodsam. Kui õieti mäletan, sai patju hinnaga 250eur/paar TopPartsist laokaubana. Kompressor ja klapiajam on paigutatud samuti mõistliku kuiva koha peale kapoti alla, plastikkarbi sisse. Peamiseks hädaks pidid vedrustuse juures olema hoopis nöökivad asendiandurid õõtsa ja kere vahel.
Linnasõidu vajadused rahuldab see 2.5 ilusti, tarbides ka reipa sõidu juures kuni 12L sajale. Rahulikult võttes võtab 10, trassil 8-9. Ka kõige hullemas seisus tänavad tunduvad RR'ga sõites suht siledad. Kurvides kaldub harjumatult palju.
Suurimaks hädaks võikski pidada elektrit, muu on pigem vastupidav.

_________________
W12


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Range Rover Luxury 2.5 DSE 100kW
PostitusPostitatud: 28.09.2013 21:59 

Liitunud: 15.03.2009 16:50
Postitusi: 837
tr22nsmees kirjutas:
Ka kõige hullemas seisus tänavad tunduvad RR'ga sõites suht siledad.

Eks oleneb kindlasti, millega võrrelda, aga 4,6 RR raputas Tallinna vanalinnas ikka korralikult läbi, samas kui Ford Expedition käitus märksa tsivilseeritumalt.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Range Rover Luxury 2.5 DSE 100kW
PostitusPostitatud: 28.09.2013 22:37 
Kasutaja avatar

Liitunud: 25.02.2008 19:47
Postitusi: 436
Asukoht: Pagulaskeskus
Jutt käis siis õhkvedrustusega isenditest.

Ja ylevalpool mingi tark rääkis pihustivigadest :D vanakooli mehaanilised pihustid on seal,raudkärakad mille purukssaamiseks peab tõsiselt lolli taipu ja jõudu olema.

Tuttaval on olnud kaks,esimene läks rekkaga jõudu proovima ja teine ei kestnud retsimist,terrano ja maveric kestsid paremini.

Vedrustus on hea ja pole midagi nõrk,kannatab hyppesse lasta jne,kasutati seda konkreetset autot siis täispeaga metsas ja põldudel kihutamiseks.

Esimesel,vanemal oli veojõukontroll mis aitas läbivusele sitaks kaasa,uuemal polnud seda mingil põhjusel.

Elektroonika jaoks peab oma mingi 30-. eurine diagnostiseade olema kuna see läheb lolliks ja segamini koguaeg,siis lihtne ära nullida kõik ja pidu jätkub.

Suure töö ja vaeva tulemusena läks vahekasti kett pooleks.

Muidu sitaks hea sõita just perses teedel ja kruusal,on mis see bemmi mootor on.

_________________
Värske puu/juurvilja ost,müük ja vahetus,hinnad soodsad ja kaup alati värske.


Üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Land Rover Range Rover Luxury 2.5 DSE 100kW
PostitusPostitatud: 29.09.2013 21:40 

Liitunud: 15.03.2009 16:50
Postitusi: 837
Siim kirjutas:
Jutt käis siis õhkvedrustusega isenditest.

Kui see mulle on, siis antud 4,6 HSE oli õhkpatjade peal. Ford ilma.


Üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpbb.ee 3.0.7