Õigust räägitakse mootori kohapealt. Eelistada tuleks bensukat 1,8T ja diisel 1,9TDI-d. Ise oman 1,8T mootoriga isendit. B-grupi Varuosad maksavad Leonile naljahinda(puksid 30kr/tk, rooliotsad ca 150.-, pidurikettad 150-350kr tk jne.). Tehniline pool kattub VW golf 4 ja Audi A3-ga. Üldine vastupidavus väga hea- ise olen 2a/50000km jooksul vahetanud ainult pidruklotsid, tagumised pidurikettad, sillatala puksid, sarniirid, õõtsapuksid ning rihmad-vedelikud-filtrid.
Sõiduomadused väärivad kiitust. Auto käitumine on igas olukorras loogiline ja ette-arvatav- enda autole sai pandud ka jäigemad vedrud. eelistada tasuks korraliku varustusega autosid- el aknad-peeglid, kliima, nahkrool, sportistmed. Endal õnnestus saada täisvarustuses el. nahksisuga Leon.
Neliveost niipalju, et sama veoskeemi kasutavad nii audim vw, skoda kui ka seat. Tegu on Haldex tüüpi nelikveoga ja päris pideva 4veolisega tegu pole. Ise ei näe ma mõtet sellise fwd platvormil autol 150-200kg lisakilo näol.
Infoks veel niipalju, et hea valik on 6käiguline kast aga seda pakuti minuteada ainult 1,8T ja 1,9TDI 110kw versioonidele.