FlammablE kirjutas:
V8 Grandi ökonoomsuse poolest pole veel keegi kiitnud. Suurem osa maanteel ja keskmine 15l saad, siis oled õnnelik. Rasketes tingimustes ja näiteks rasket käru vedades tõuseb see kõvasti. Kui võrrelda Jeepi sisu mingi mazda kastika või 93a landcruiseriga, siis on see tõesti kole, aga 2000 aasta kanti läksid seal asjad natuke paremaks ja täislisadega Patrol, Landcruiser, Pajero jne on Jeepiga umbes sama tase. Ega lähedalt vaadates ja katsudes pole see Grand midagi nii kvaliteetne ja kallitest materjalidest, sama ajastu premium-klassi sedaanidega võrreldes pigem odav ja näotu.
4.7 V8 Grand on minu meelest vägagi ökonoomne (arvestades, et autot veab normaalset dünaamikat võimaldav V8 & autol on pidev 4x4). Trassikulu : 11, Linnakulu : 17 - kui pingutada, saab ka vähem
Millisel Jaapani päritolu maasturil sul 2000a'l vähemalt sama normaalne sisu oli kui WJ'l? Tõsi see on, et materjalivaliku & koostekvaliteedi poolest ei jõua neist ükski X5'le järele, aga Grand Cherokee puhul on samu materjale kasutades vähemalt kena üldilme saavutatud.
Isiklikult julgen WJ kerega 4.7't soojalt soovitada - sama raha eest paremat maasturit leida on üsna raske kui mitte võimatu.