Streetrace.Org
http://www.streetrace.org/foorum/

Grand Espace 04 3.0 diisel atm...
http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=122168
1. leht 1-st

Autor:  Vanapeer [ 28.10.2013 21:43 ]
Teema pealkiri:  Grand Espace 04 3.0 diisel atm...

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=1156391
Mida sellisest arvata...kui üldse arvata :) Mille mootor sellisel peal jne, head ja vead oleks teretulnud :think

Autor:  MomSaysYeah [ 29.10.2013 14:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Grand Espace 04 3.0 diisel atm...

Olen omanud sellist autot... Ei julge küll midagi head öelda... Juppe pildus meeletult ja varuosade hinnad sellised, et ajasid köhima ja nutma (omasin kindla ajaloo ja LS-ga isendit). Korra läks genekas läbi ja selgus, et sellel miskine vesijahutusega genekas v asi ja uus selline maksis 1500euri.
Samas jällegi sõita oli taga üle mõistuse mugav ja üllatavalt ökonoomne ka. Olen veel kuulnud, et neil pidid miskised elektri jamad olema põhilised aga kuna ise sellega kokku ei puutunud ei oska öelda.

Autor:  Killer666 [ 29.10.2013 14:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Grand Espace 04 3.0 diisel atm...

Miski selline on praegu a24 1700 eest müügis.

Autor:  Vanapeer [ 31.10.2013 00:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Grand Espace 04 3.0 diisel atm...

killer666 kirjutas:
Miski selline on praegu a24 1700 eest müügis.

Mitte 3.0 mootoriga, kui pealkirja lugeda ja aru saada mille kohta infot vaja...

Autor:  bingo [ 01.11.2013 22:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Grand Espace 04 3.0 diisel atm...

Renood on mõeldud vaid fännidele , fanattidele või lollidele.
Ise kuulun sinna viimaste sekka.. fänn ei ole, aga renood oman :D

Ükski remont ei ole nende puhul normaalne..

Autor:  tr22nsmees [ 16.11.2013 19:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Grand Espace 04 3.0 diisel atm...

3.0 diislil on laias laastus 2 põhilist probleemi :

1) tarbib jahutusvedelikku - järelikult on plokikaante tihendid õhtul, mitte remontimise tagajärjel saab mootor kuuma ja lakkab töötamast

2) mootoril pole madalal pöördel jõudu, tahmab, pööret saades perutab nagu segane ja näitab lõpuks "Fuel Injection System Faulty" ja läheb avariirežiimi (loe : minek kaob üldse ära) - reeglina on kurja juur EGR klapp, uus maksab 1200eur, kasutatud juppi otsida pole mõtet kuna neid on mustmiljon erinevat

Ei väida, et ei esineks pihusti-, kõrgsurvepumba- ega turboprobleeme.

Olen pmst ise pidanud kahte 3.0dci mootoriga Vel Satist - kütusekulu sõltub konkreetsest mootorist. Trassil 5,5 / 8,5 ja linnas 8 / 10. Veermiku osad maksavad kopikaid, kõik muu on "kirvega selga".
Mugav, suur, ägeda välimusega, laguneb stabiilselt.

1. leht 1-st Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/