Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Väiksed mootorid turboga? http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=123552 |
1. leht 2-st |
Autor: | prostuff [ 20.11.2013 14:11 ] |
Teema pealkiri: | Väiksed mootorid turboga? |
Tervist, plaan on hakata mõtlema uue auto ostu peale sedapuhku tutika rahvaauto kohapealt. Silmas on Golf hetkel. Aga ma vaatan, et neile pakutakse 1,2 TSI 66kw ja siis veel 1,4 liitrist versiooni. Kas oskab keegi ka oma kogemusest rääkida kuidas sellise mootoriga sõita on? Kas on pöörded pidevalt laes, et turps taga oleks või on ta miskist asendist jõuetu? Kas on ka selline võimalus, et see mootor on tehases suht võimsuspiirini aetud ja mootor vajab väga kiiresti kap remonti või kaua selline mootor üldse kesta võiks? Sai küll segane tekst võibolla ja palju küsimusi ning tean isegi, et ilmselt oleks õigem suuremaid mootoreid vaadata aga küsimus tekkiski sellest, et miskitpärast autotootjad lähevad järjest rohkem väikeste mootorite poole. |
Autor: | Inferno [ 20.11.2013 14:17 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
Ma valiks 1,4 antud valikutest,kui öko plaanis ei ole. Tehas arvestab ikkagi vähemalt 300-500k mootori kestusega, ma eeldaks... ja neil autodel turbo ikka suht koguaeg järel eeldaks ![]() |
Autor: | prostuff [ 20.11.2013 14:22 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
ise kalduks ka pigem 1,4 poole. see pool liitrit kuni liiter kütust siia sinna..heameelega võtaks isegi suurema mootori aga nende valik lõpebki 1.4jaga. GTI jääb liiga kalliks juba ja diislil ei näe pointi kuna suht palju lühikesi otsasi linnas. |
Autor: | Ulmabakhanaal [ 20.11.2013 14:40 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
see, et suurem mootor parem võiks olla, on väga iganenud info. Meil peres 1,4 TSI Tiguan ning sellel on jõudu nii möödasõitudeks maanteel kui ka madalatel pööretel. Juba 1500 pöörde pealt on kogu jõud olemas ning seda jätkub ühtlaselt üles otsa välja. sellist "lauaga selga" hetke ei tekigi - moment on ühtlane kogu pööretevahemikus. |
Autor: | Inferno [ 20.11.2013 14:42 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
No nendest kahest suurem on ikka parem. Naisel mul R4 1,5liitrine ,vabalthingav ,kah mingi 88kw... aga ega ta tegelt edasi väga ei käi maanteel ja muidugi ega mingi super öko ka ei ole (mitsu lancer). Keskmine on vist 7 |
Autor: | Ulmabakhanaal [ 20.11.2013 14:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
Inferno kirjutas: No nendest kahest suurem on ikka parem. Naisel mul R4 1,5liitrine ,vabalthingav ,kah mingi 88kw... aga ega ta tegelt edasi väga ei käi maanteel ja muidugi ega mingi super öko ka ei ole (mitsu lancer). Keskmine on vist 7 sorri, ma mõtlesingi üldiselt "väikesed turbomootorid" vs suuremad vabalthingavad. Ma pean tunnistama, et 1,4 TSI tiguan on märgatavalt kiirem kui 2.0 vabalthingav mondeo, kulutades samas vähem kütust. Tiguani kulu maanteel ca 6,5 kanti, linnas tänu start-stopile püsinud umbes 8 kandis. |
Autor: | Umx [ 20.11.2013 15:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
Kui rahakott kannatab, siis võta ikka 1,4 TSI. Meil oli töö juures ühel tüübil 1,2TSI Octavia Combi ja no see vaeseke ei liikunud küll edasi. See-eest sai ta aga suht väikese läbisõidu juures turbot vahetada (õnneks küll garantiikorras). 1,4TSI on meil vist 10tk, Golf VI Variandid. Sõidavad ilusasti, suht ökonoomselt, mõned veavad paatigi probleemideta. Ja kunagi tegin proovisõitu eelmise kerega Passat Variandiga, millel see 1,4TSI mootor küljes oli. Ma ei saanud ausalt öeldes arugi, et mootor nii väike (eks kogemust kah eriti selle autoga siis ei olnud). |
Autor: | prostuff [ 20.11.2013 17:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
Aitähh kõigile informatsiooni eest ![]() |
Autor: | Siim [ 20.11.2013 17:57 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
See teema võiks siia alles jääda,panen ka märgi maha ja 100tkm läbimisel kuulaks heameelega kogemusi ![]() |
Autor: | vinguviiul [ 20.11.2013 18:07 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
prostuff kirjutas: Üks võhiklik küsimus veel, et millest turbo eluiga sõltub (sellessuhtes, et kas omanik saab ise ka midagi ära teha, et kauem kestaks ) Hoolsalt õli vahetada. Vanematel autodel soovitati tühikäigul, enne süüte välja keeramist, lasta veidi tiksuda, aga uue autoga seda teha ei saa, sest neil see start-stop süsteem. |
Autor: | mj6u [ 20.11.2013 18:09 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
Mina jällegi ei soovita. Tööautoks 1.2TSI golf. Pidevad probleemid mootoripoolel. Ls miski 70 tuhat. Põhilised probleemid on olnud turbo-ga seonduvad, seni veel läinud garantii alla. Turbo on 1x vahetatud . Loomulikult saab auto tavakasutajast rohkem vatti, sõidavad erinevad inimesed ja palju lühikesi külmi otsi. |
Autor: | Siim [ 20.11.2013 18:44 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
Neis uuemates vag-ides on sama müstiliselt sitt nukaajam nagu bemmidelgi(uuematel 07-->) Terve googel on täis muresi ja laialikäinud mootoreid,soomes skoda juba loobus garantiist mingis osas neile. |
Autor: | malka [ 20.11.2013 19:01 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
Kurbusega peab tõdema, et VW on tänapäeval väga hullult lagunevad autod ja vastupidavus testides ühed viimased. ![]() |
Autor: | Siim [ 20.11.2013 19:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
Võlusõna google jaoks ja kaob igasugune isu selle 1,2 ja 1,4 järgi tsi timing chain issue |
Autor: | siLc [ 20.11.2013 20:04 ] |
Teema pealkiri: | Re: Väiksed mootorid turboga? |
Naised saunas rääkisid, et Golf 6 generatsiooni 1.2 ja 1.4 TSI mootorite tehasest kavandatud eluiga olevat seal 300k juures. Golf 7 peal olevate uue generatsiooni mootorite kohta ei oskagi kosta, küllap midagi muutunud ei ole. Selle peal isegi lahjendatud 1.4 TSI oma 90kW-ga (tavaliselt 103kW) sai saksa kiirteedel hästi hakkama. |
1. leht 2-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |