Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
auto ost, mitu valikut http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=124000 |
1. leht 1-st |
Autor: | Koch [ 27.11.2013 00:10 ] |
Teema pealkiri: | Re: auto ost, mitu valikut |
Neid kolme on raske võrrelda. IS200 on nende kõrval kõige väiksem ja sobiks pigem võrrelda 3 seeria bmw-dega. E39 ja E38 juba saaks enamvähem võrrelda. Mis on sul auto puhul kõige tähtsamad asjad? Ruumikus on tähtis siis see IS200 võid kohe esimesena ära unustada. E38 ja E39 mõlemad 3 liitrise diiselmootoriga hooldekulud on umbes samasse auku. Nii 530D kui ka 730D on kiiremad kui IS200 ja ökonoomsemad. Samas IS200 on vastupidavam sõiduk. |
Autor: | siimuu [ 27.11.2013 00:16 ] |
Teema pealkiri: | Re: auto ost, mitu valikut |
Koch kirjutas: Neid kolme on raske võrrelda. IS200 on nende kõrval kõige väiksem ja sobiks pigem võrrelda 3 seeria bmw-dega. E39 ja E38 juba saaks enamvähem võrrelda. Mis on sul auto puhul kõige tähtsamad asjad? Ruumikus on tähtis siis see IS200 võid kohe esimesena ära unustada. E38 ja E39 mõlemad 3 liitrise diiselmootoriga hooldekulud on umbes samasse auku. Nii 530D kui ka 730D on kiiremad kui IS200 ja ökonoomsemad. Samas IS200 on vastupidavam sõiduk. Ei ole 39 ja 38 hoolduskulud samasse auku. 7sel on juba sildades nii palju juppe rohkem, et tavalised hoolduskulud võrreldes 5ga kõrgemad oleks. IS200 |
Autor: | vinguviiul [ 27.11.2013 00:50 ] |
Teema pealkiri: | Re: auto ost, mitu valikut |
Peamine, et oma viimase raha eest turu odavaimat ei osta. Ja nii ehk naa võiks peale ostu veel veidi raha hoolduseks ja mis tahes vigade kõrvaldamiseks jääda. |
Autor: | enrico- [ 27.11.2013 00:51 ] |
Teema pealkiri: | Re: auto ost, mitu valikut |
3.0d automaadina ei tasu karta, pigem just valikusse kaasata. Kui nende autodega heaperemehelikult käituda, siis kastimuresi ei tohiks ette tulla (kui ostes juba kast pidune pole). e38 ja e39 sillad kestvuselt suht samad. Pigem isegi e38 sillad etemad. e38-l on sillaehitus tugevam, samas on paar nõrka kuid odavat punkti - esisillas pendelhoob ja paralleel varras, ning tagasillas bumerang õõtsad. e39 sillaehitus on sportlikum ja murekohti on enam - esisillas roolilatt, suured õõtsad ja pidurikettad, kuid tagasild on üsna muretu. Seega kui just 3.0d on sooviks, siis pigem e39-t vaadata, sest normaalset e38-t selle raha eest raske leida. Kui kuu läbisõit väike, siis ise vaataks bensukaid just vastupidavuse osas (diislil võivad enne talve tekkida mitmed kulutused, lisaks kui sõidad lühikesi otsi, siis pole ka kütusekulu väike, sest mootor ei jõua soojaks minna). Olen omanud 2x e39 530d, 1x e38 740i (4.4) ja 2x e38 730i mudelit, seega olen kõiksugu veidrustega kokku puutunud ja julgen väita, et kokkuvõttes oli kõige soodsam neist sõita 740i-ga (jäi ära varuosade üle riigi otsimine jms.) Kütusekulu küll 15L/100 linnas, kuid remondile kulus kvartalis u. 100-200€, samas 530d kütusekulu linnas 11L/100 ja remondile kulus u. 100-200€ kuus. Maantekulu vastavalt siis 740 - 8L ja 530d - 6,5L Vennal oli ka 730d, ning selle kulud olid suht 1:1 e39-ga (sillad kestsid paremini) Kui soov BMW järgi ja sõidad vähe, siis 540i või 740i (e38 soovitatavalt alates 1998a.) Kui sõidad palju, siis 530d või 730d (vaata ka 525d alates 2000a.) |
Autor: | Inferno [ 27.11.2013 01:28 ] |
Teema pealkiri: | Re: auto ost, mitu valikut |
AT kastid väga head, võrreldes manuaaliga. Igakord kui ma tallinnas käin manuaal kastuga autoga, ma mõtlen,et ikka päris MEGA SUPER IDIOOT peaks olema,et seal linnas endale manuaal osta... ausalt. Mingi trastunud ummik ummiku otsas ju. ![]() edit: kasutaja pole asukohta märkinud siiski krt.. |
Autor: | aphrodite [ 27.11.2013 01:33 ] |
Teema pealkiri: | Re: auto ost, mitu valikut |
is200 automaadi keskmine oli linna ja maanteega 10-11 sajale. Oma aastakäigu kohta väga mugav, ülitäpse juhitavusega ja uskumatult töökindel ja muretu sportlik sõiduk. Auto sobib 1-2 inimesele. 4 uksega kupee nagu ma teda kutsusin. 2,5 aastat ja vaid positiivsed mälestused. Suuruse poolest on jah tegu e46 konkurendiga. e39 oli mul enne lexust. 2.0 r6 manuaal. Hea eksemplar oli, aga kulutusi tuli ikka müstilisi sellele autole teha, maakonna piirist kaugemale sõita ei julgenud, kuna üllatas küll ühe-teise anduriga, jahutusega jne. Manuaale ei armasta väga, aga bemmi 5 käiguline meeldis, sest tal olid kuidagi head pikad käigud. Seda autot pidades sain aru sellest saksa autode fanatismist natuke. e38't ise pidanud pole, aga juba siis jäi ta valikust välja, kuna omanikud tegid oma kuluarvestustega mulle asja kiirelt selgeks, et 5se ja 7 se kuludel on vahe. Kuna sa võrdled nii erinevaid autosid, tee endale selgeks mida vajad. Kas vajad üksi sõitmiseks pea 20 aastat vana saksa rauda, mille roolis istus kunagi autojuht, kes riigitegelast/pankurit sõidutas ka samadel eesmärkidel, mis esimene omanik või tahad vähe lõbusamat ja fancymat Jaapanlast. Siis mõtle kas võtad auto, mis 6.5 liitrit sajale vahel võtab ja muidu remondiarveid neelab, või valid auto mida tangid natuke tihemini ja alati usaldada võid. Aga noh, kellel ema, kellele... ![]() Mina valisin variant kahe. Ei kahetse |
Autor: | MantaOwner [ 28.11.2013 15:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: auto ost, mitu valikut |
vokipann kirjutas: Pigem on tähtis vastupidavus, samas võiks ka mugav olla.. Selle tingimuse juures jääb (kui valikus on ainult BMW või Lexus) ainult Lexus sõelale, kasutatud BMW ei ole üldjuhul vastupidav ega murevaba. Endal olnud nii E30 kui E34 (ok, ei ole päris võrreldavad E38/E39-ga, aga aimu vastupidavusest saab) ning kui peaks kunagi uuesti BMW ostma, siis ainult esindusest tutika. Tõnu |
Autor: | charly [ 28.11.2013 16:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: auto ost, mitu valikut |
Mingi 4000.- saab GS300, mis on selline keskmise suurusega auto. Kõik sillakaikad on samad, mis IS200-l ja neid ei pea iga 100 000 tagant vahetama, kui A-osa paned. B-osade kohta ei oska öelda. Mina 2.5 aastaga ei suutnud ühtegi ära lõhtuda tallinnas madaldusega ja 18" veljega. Juua tahab selline laias laastus 15/9. Samas see pommikindel malmmootor joob igasugust soga, mida nurgatagustes garaazids müüakse. Käigukast on sisuliselt purunematu. Ma olen Lexuse foorumeid lapanud ikka aastaid ja pole ühtegi postitust näinud käigukasti murede kohta. Vaheta ainult aeg-ajalt mahlad ja korras. Süütepoolid kipuvad vanadusega (10a, 300 000 km) maha surema mõnikord. 99% omanikest, kes on ostnud hoitud masina on kogu perioodi sõitnud sisuliselt õlivahtuste kuludega. Käest lastud masinaga on tööd palju, nagu ikka |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |