Streetrace.Org http://www.streetrace.org/foorum/ |
|
Audi a6 avant 2.5 114 kw diisel turu väärtust http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?f=52&t=124334 |
1. leht 1-st |
Autor: | pureja [ 02.12.2013 11:10 ] |
Teema pealkiri: | Audi a6 avant 2.5 114 kw diisel turu väärtust |
tervist. soovin teada mis võib auto väärtust olla. tegemist universaal kere autoga. aasta on 2001.10, hõbedane värv. nahksisu recaro moodi, navi, xenon, MF rool. mootor ja kast tundub heas korras. veel ei ole harjunud sellega et kui panna drive ja piduri ei vajuta auto ei hakka sõitma peaks vajutama gaasi siis sujuvalt hakkab liikuma. kas nii peab olema? 6 käiguline automaat. probleemidest esitiivad mis on roostes. ühel on värvi alt teisel on parandatud kuid on näha parandused. tagaots vist enam vähem, paar kohta on aga vist hullu midagi ei ole. istmede nahk on vist korras aga näiteks kliima nuppud osad väga kuulunud ja üldiselt salong tundub suht väsinud. läbisõit 300k. tagumise kojamehe mootor vajab vahetust. mis selle kirjelduse järgi võib turu väärtust olla. |
Autor: | 01tuner [ 02.12.2013 11:52 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi a6 avant 2.5 114 kw diisel turu väärtust |
Esivedu mitte quattro ja kuidas nukad on? |
Autor: | pureja [ 02.12.2013 11:54 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi a6 avant 2.5 114 kw diisel turu väärtust |
esivedu. muidu leidsin seda autot. http://www.auto24.ee/used/1079895 selline siis. tuli meelde et õli andur koguaeg oli 60 asemel. |
Autor: | puuk [ 03.12.2013 21:56 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi a6 avant 2.5 114 kw diisel turu väärtust |
sellel ju varjaator mitte automaat. ei saa kuidagi 6 käiku olla. |
Autor: | fabre [ 03.12.2013 22:20 ] |
Teema pealkiri: | Re: Audi a6 avant 2.5 114 kw diisel turu väärtust |
puuk kirjutas: sellel ju varjaator mitte automaat. ei saa kuidagi 6 käiku olla. Multitronic offers a stepless automatic transmission[2] in which the ratio between the input shaft and output shaft can be varied continuously within a given range, providing virtually an infinite number of possible ratios.[3] The Multitronic system uses a link-plate chain drive,[2][3] an oil-cooled multi-plate clutch[2] (initially of six parts,[2] later of seven to enable it to cope better with the high torque outputs of larger turbodiesel engines), and complex electronics, to overcome the traditional shortcomings of CVTs |
1. leht 1-st | Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ] |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |